En toen zeiden ze: Ga maar effekes wisselen Tjacka?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stickers plakken![]()
en verschillende maten kratjes door elkaar.
Soort van, even kort. Moest wat dingen fixen.quote:
Logisch man.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soort van, even kort. Moest wat dingen fixen.
Even wat tijd goed spenderen, mind op orde krijgen.
nee, dat ik er moet opletten toch.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen zeiden ze: Ga maar effekes wisselen Tjacka?
Volgens mij heb je er ook niet echt zin meer in ofwel?quote:
Zomaar ergens naar toe gereden?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amiens, ben zomaar Frankrijk ingereden.
Ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zomaar ergens naar toe gereden?![]()
Alleen of met je vriendin?
Goed hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Met, moest wat dingen van NL naar UK vervoeren, dus het lag op de route.
Maar prima vertoeven hier, genoeg terrasjes enzo. Prima eten, niks mis mee.
Terug, heb wat verplichtingen in Nederland. Nog wel weekje Berlijn over 2 weken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoorGa je ook nog verder of daarna gewoon weer terug?
moet ik wel vindenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er ook niet echt zin meer in ofwel?
Zou inderdaad lekker ander werk zoeken
Berlijn is ook tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terug, heb wat verplichtingen in Nederland. Nog wel weekje Berlijn over 2 weken.
Je woont ook redelijk dicht bij Amsterdam toch? Misschien daar eens kijkenquote:
Ja zeker, maar moet nog even wat dingen hier in Nederland afwachtenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe staan jouw reisplannen er voor dan bro?
Z-O Azië was je toch aan het plannen.
Nog nooit geweest, maar heb goede verhalen gehoord.quote:
pak zo'n underground party daarquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terug, heb wat verplichtingen in Nederland. Nog wel weekje Berlijn over 2 weken.
Goed uitgaan ook, sfeer is echt tof daarquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, maar heb goede verhalen gehoord.
Ja, uurtje rijden. zoek eerst nog in de buurt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Berlijn is ook tof
[..]
Je woont ook redelijk dicht bij Amsterdam toch? Misschien daar eens kijken
Lekker man, wil ik ook nog wel keer naar toe als ik geld heb.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker, maar moet nog even wat dingen hier in Nederland afwachtenDaarna kan ik datum prikken
Maar wordt waarschijnlijk wel midden augustus-september
Ja zeker, heb er ook wel zin inquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker man, wil ik ook nog wel keer naar toe als ik geld heb.
Of de VS.
Nice man, sowieso.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker, heb er ook wel zin inOok niet teveel gepland nog, gewoon lekker relaxed
Ja inderdaad, en ik zie mezelf er wel voor aan dat ik na 1/2 maanden alsnog compleet ergens anders ben belandtquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nice man, sowieso.
Vind ik niets, reizen met alles al geplanned. Gewoon beetje algemeen plan waar je makkelijk van af kan wijken, is t chillste.
beland*quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ik zie mezelf er wel voor aan dat ik na 1/2 maanden alsnog compleet ergens anders ben belandt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |