Daar gaan je ballenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:54 schreef Tjacka het volgende:
ik scheer nooit meer mijn zak
einde bericht
ik heb het 1 jaar niet gedaan, vandaag weer jeuken man.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dat doet me denken aan de eerste keer
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het 1 jaar niet gedaan, vandaag weer jeuken man.
Tjacka, ik ben er man. Heb wifi manquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het 1 jaar niet gedaan, vandaag weer jeuken man.
He gozert, alles goed?quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjacka, ik ben er man. Heb wifi man
Prima. Feyenoord nog gekeken?quote:
Dikke stront heb je gemistquote:
Moeten echt cashen op de Vrij zo te horenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke stront heb je gemist
Wordt helemaal niks
Omdat je het verkeerd deed?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind niet meer leuk. en goed op mijn donder gehad gisteren.
Wat had je gedaan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vind niet meer leuk. en goed op mijn donder gehad gisteren.
Nou Clasie is ook helemaal de weg kwijt hoor, geen idee wat er aan de hand is maar zit echt 0 pit meer in.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moeten echt cashen op de Vrij zo te horen
Was ook wel te voorspellen, eigenlijk was het vorig jaar al best slecht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou Clasie is ook helemaal de weg kwijt hoor, geen idee wat er aan de hand is maar zit echt 0 pit meer in.
Wel goed dat Koeman nu waarschijnlijk met BMI centraal gaat proberen
Hm vond het nog meevallen. Maar kampioen gaan we niet wordenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was ook wel te voorspellen, eigenlijk was het vorig jaar al best slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |