abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2013 @ 12:47:28 #126
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_129466100
Ja, duurde bij mij ook vrij lang, ik dacht even dat ik was opgelicht, maar het kwam gewoon hoor. Ik ga nog twee shirts bestellen.

Ow en wassen op 30 graden max en niet in de droger, ze hebben neiging tot krimpen. ;)

Edit: Zie nu op dr site dat ze vakantie heeft tot 1 Aug... :+
pi_129466181
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef Kyara het volgende:
Balen L-E, merk je wel verschil voor je L?

Iemand trouwens ervaring met de levertijd van Drommels? Ben al ruim 2 weken aan het wachten op mijn bestelling. Of ben ik te verwend dat ik dat lang vind?
Ik had ze dezelfde week nog!

LE wat rot! Ik ben zelf ook veel afgevallen afgelopen winter omdat ik veel ziek was, dat was idd niet grappig. Heb je hulp van een diëtist? Via mijn lk ben ik in contact gekomen met een diëtiste die veel afweet van ongewenst afvallen gedurende zwangerschap en bv-periode. Dat was erg nuttig!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 29 juli 2013 @ 12:54:43 #128
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129466304
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
Nu bijna een week bezig met het koemelkvrij dieet, en al drie kilo afgevallen.. Niet tof, dat kan ik helemaal niet hebben, maar ik kan er niet tegenop eten blijkbaar. Ik baal :(
-O- :*

Wil je dat we meedenken of wil je gewoon even flink balen?
  maandag 29 juli 2013 @ 13:02:49 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129466537
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
Nu bijna een week bezig met het koemelkvrij dieet, en al drie kilo afgevallen.. Niet tof, dat kan ik helemaal niet hebben, maar ik kan er niet tegenop eten blijkbaar. Ik baal :(
Veel koolhydraten eten? Lust je pasta's?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_129466611
Ik zit even met de haren in het haar... Mijn jochie weigert bij me te drinken sinds 1u vannacht. Wegduwen, huilen, etc. Heb nu maar een flesje met bv voor hem klaargemaakt, hopelijk wil hij dat wel. anders maak ik daar maar pap van of zo. Kan best dat hij niet lekker is (ik vermoed ook een sprongetje), last van doorkomende boventand heeft of dat ik ongesteld word, maar ik vind het echt niet tof zo. Sterker nog, ik kan wel janken. Hij dronk afgelopen weken wel slechter, maar dat was alleen uit de fles. Bij mij dronk hij altijd goed... Gelukkig wilde hij wel fruit vanmorgen, want meer dan dat heeft hij nog niet op.
  maandag 29 juli 2013 @ 13:07:33 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129466657
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:05 schreef Mineola het volgende:
Ik zit even met de haren in het haar... Mijn jochie weigert bij me te drinken sinds 1u vannacht. Wegduwen, huilen, etc. Heb nu maar een flesje met bv voor hem klaargemaakt, hopelijk wil hij dat wel. anders maak ik daar maar pap van of zo. Kan best dat hij niet lekker is (ik vermoed ook een sprongetje), last van doorkomende boventand heeft of dat ik ongesteld word, maar ik vind het echt niet tof zo. Sterker nog, ik kan wel janken. Hij dronk afgelopen weken wel slechter, maar dat was alleen uit de fles. Bij mij dronk hij altijd goed... Gelukkig wilde hij wel fruit vanmorgen, want meer dan dat heeft hij nog niet op.
Hoe oud is ie? rond de 9 maanden?
  maandag 29 juli 2013 @ 13:10:41 #132
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129466750
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:05 schreef Mineola het volgende:
Af en toe weigeren kan. Inderdaad een keer alleen een flesje aanbieden en de voeding erop even in alle rust op een plek waar je biet vaak voed?
pi_129466910
Negen maanden ja.

Ik bied hem regelmatig aan, expres voor een slaapje (dat lukt normaal altijd wel, anders heeft hij teveel om zich heen wat leuk is) maar dat wil hij nu ook niet. Sowieso voed ik altijd op dezelfde rustige plek thuis, boven op zijn kamertje.

Sinds gister heeft hij ontdekt dat hij tanden heeft en ik heb wel auw geroepen toen hij beet, maar hij was er niet van onder de indruk. Denk niet dat het daaraan ligt dus.

Flesje ging er gelukkig ok in. Raar hoor, ik heb m'n kind nog nooit zelf een flesje gegeven :'(
  maandag 29 juli 2013 @ 14:14:16 #134
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129468892
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:47 schreef Juud79 het volgende:
Ja, duurde bij mij ook vrij lang, ik dacht even dat ik was opgelicht, maar het kwam gewoon hoor. Ik ga nog twee shirts bestellen.

Ow en wassen op 30 graden max en niet in de droger, ze hebben neiging tot krimpen. ;)

Edit: Zie nu op dr site dat ze vakantie heeft tot 1 Aug... :+
Fijn dat ze dat dan even liet weten toen ik ze bestelde :(
anders had ik wel even via H&M 2 shirts besteld of zo....
pi_129471332
Meedenken is gewenst ja O+

De enige klacht die L. leek te hebben van de evt kma is eczeem. Dat was heel heftig, daar had hij erg veel last van. Verder groeit hij heel goed, heeft geen klachten van spugen of ontlastingproblematiek of extreme onrust. Hij dronk eventjes superslecht, maar dat werd vanzelf beter, nog voordat het eczeem verholpen was. Ik vermoed dus dat dat aan de warmte lag, of een sprongetje want hij is plotseling een stuk 'ouder'.

Ik ben met het koemelkvrije dieet gestart op hetzelfde moment dat we gestart zijn met de nieuwe zalf voor zijn eczeem. Misschien niet zo handig, maar gezien de grote kans op een allergie vond ik het naar om te wachten met dat dieet, wetende dat hij mogelijk last had door wat ik at. Voelde niet fijn, hij was echt naar van het eczeem.

Zijn eczeem gaat geweldig, is gewoon helemaal weg nu. Door het dieet? Of de eczeemzalf? Met de huisarts gesproken, zij raadde aan om eenmalig koemelk te nemen en te kijken of er een reactie volgt. Ik heb dus vanmiddag wat yoghurt genomen, nu is het afwachten.

Een dietiste raadde Piekie me ook al aan, ik zal een verwijzing aan de huisarts vragen. Ik ben heel bang dat door het afvallen de bv ook gaat terug lopen, en dat is net niet wat we willen. Pasta ben ik dol op, met regelmaat een extra bord pasta als lunch nemen ofzo? Voorlopig zit ik nog thuis, dus nu kan het nog :)
  maandag 29 juli 2013 @ 15:48:39 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129471799
Lastig dat je niet weer waardoor de verbetering komt, maar wel fijn dat er een verbetering is! Hopelijk reageert hij niet op de yoghurt en was het inderdaad de zalf....

Dietist lijkt me inderdaad een goede stap.
  maandag 29 juli 2013 @ 15:56:24 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129472078
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef L-E het volgende:
Meedenken is gewenst ja O+

De enige klacht die L. leek te hebben van de evt kma is eczeem. Dat was heel heftig, daar had hij erg veel last van. Verder groeit hij heel goed, heeft geen klachten van spugen of ontlastingproblematiek of extreme onrust. Hij dronk eventjes superslecht, maar dat werd vanzelf beter, nog voordat het eczeem verholpen was. Ik vermoed dus dat dat aan de warmte lag, of een sprongetje want hij is plotseling een stuk 'ouder'.

Ik ben met het koemelkvrije dieet gestart op hetzelfde moment dat we gestart zijn met de nieuwe zalf voor zijn eczeem. Misschien niet zo handig, maar gezien de grote kans op een allergie vond ik het naar om te wachten met dat dieet, wetende dat hij mogelijk last had door wat ik at. Voelde niet fijn, hij was echt naar van het eczeem.

Zijn eczeem gaat geweldig, is gewoon helemaal weg nu. Door het dieet? Of de eczeemzalf? Met de huisarts gesproken, zij raadde aan om eenmalig koemelk te nemen en te kijken of er een reactie volgt. Ik heb dus vanmiddag wat yoghurt genomen, nu is het afwachten.

Een dietiste raadde Piekie me ook al aan, ik zal een verwijzing aan de huisarts vragen. Ik ben heel bang dat door het afvallen de bv ook gaat terug lopen, en dat is net niet wat we willen. Pasta ben ik dol op, met regelmaat een extra bord pasta als lunch nemen ofzo? Voorlopig zit ik nog thuis, dus nu kan het nog :)
Meestal duurt het toch echt een tijdje voordat je verbetering ziet als je op dieet gaat...
  maandag 29 juli 2013 @ 16:27:42 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129473067
LE, als je zo afvalt zonder koemelk, is het dan een idee om goeie volle geitenkaas / -melk te nemen? En eitjes en noten eten! En koolhydraten inderdaad, goeie volkoren boterhammen en volkoren pasta.

En een dietist is natuurlijk een heel goed idee want ik roep ook maar wat :')
pi_129473329
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Meestal duurt het toch echt een tijdje voordat je verbetering ziet als je op dieet gaat...
Hmz, hoe lang?

LB :D Maar bedankt voor je input, ik heb er veel aan hoor O+
  maandag 29 juli 2013 @ 16:39:24 #140
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_129473484
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:34 schreef L-E het volgende:

[..]

Hmz, hoe lang?

LB :D Maar bedankt voor je input, ik heb er veel aan hoor O+
Vraag eens aan evenstar.. Volgens mij weken.
pi_129473915
Effect van koemelkvrij is echt met anderhalf tot twee dagen merkbaar. Eczeem trekt natuurlijk langzamer weg doordat de huid moet genezen, maar hoort wel te verbeteren als koemelkeiwit de boosdoener is.

Idd is provoceren goed om te kijken of er reactie optreedt. Liefst dan in de ochtend melk drinken (dag 1 half glas, dag 2 een heel glas).

Om afvallen tegen te gaan kan je extra vlees eten en idd noten of ei.
Liever niet extra soja en geen geiten melk/yoghurt/kaas. Extra soja kan ook een allergie triggeren en de eiwitten bij geitenmelk zijn niet veel kleiner dan in koemelk. Dus bij kma is de kans op allergie voor geitenmelk ook aanwezig.

En laat de verwijzing op naam van L zetten. Het gaat om zijn mogelijke allergie. Voor hem zit de vergoeding in het basispakket.

Succes meid :*
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_129474013
Oh ja, en haal tussendoortjes in huis die mogen. Hier heb ik standaard fruit, bastognekoeken en drop in huis :9
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_129483741
Iemand die toevallig weet wat je mag hebben bij diarree? Kan mezelf wel voor mn kop slaan, de hele dag diarreeremmer van de DA geslikt en nergens bij stilgestaan, tot net. Staat in de bijsluiter dat er een deel in de moedermelk terecht komt. Maar wat mag je nemen?
pi_129484293
Op bijsluiters staat al snel dat iets niet mag. Vaak kan er toch meer dan je denkt. Heb je ook in de lijst van bv.com gekeken?

http://www.borstvoeding.com/problemen/medicijnen/2010-nl.html

Maar goed blijven drinken en uitzieken (veel rusten!) werkt bij diarree volgens mij het beste... En zo vaak als mogelijk aanleggen, want je productie kan wel een knauw krijgen. Beterschap!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129484583
Ook van 1 dagje al een productiedip? En ik ga gelijk ff checken vwb medicatie!
pi_129484974
Nog steeds niet bij mij gedronken... Ben benieuwd wat hij vannacht doet, half slapend lukt het hopelijk wel.
Ik hoop dat hij gewoon niet helemaal lekker is en het niet einde van de bv is, hij sliep overdag veel vandaag en viel om 19u na een klein flesje als een blok in slaap. Niet meer gehoord sindsdien.
pi_129485151
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef Kiwisoep het volgende:
Ook van 1 dagje al een productiedip? En ik ga gelijk ff checken vwb medicatie!
Het kan, maar hoeft niet per se. Ligt er ook aan of je wat hebt kunnen eten, of je koorts had/ hebt, hoe beroerd je je voelt, etc.

Loperamide is L2 zie ik in de lijst. Dat zou ik wel durven nemen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129485194
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef Mineola het volgende:
Nog steeds niet bij mij gedronken... Ben benieuwd wat hij vannacht doet, half slapend lukt het hopelijk wel.
Ik hoop dat hij gewoon niet helemaal lekker is en het niet einde van de bv is, hij sliep overdag veel vandaag en viel om 19u als een blok in slaap. Niet meer gehoord sindsdien.
Wat rot zeg! -O- Ik hoop ook dat hij gewoon niet lekker is en dat het snel beter gaat :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129487078
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef Mineola het volgende:
Ik hoop dat hij gewoon niet helemaal lekker is en het niet einde van de bv is, hij sliep overdag veel vandaag en viel om 19u na een klein flesje als een blok in slaap. Niet meer gehoord sindsdien.
:* wat vervelend
S heeft ook een tijdje gehad dat ze echt geen borst wilde. Weet niet meer precies wanneer dat was. Duurde ongv een week.
Ik ben blijven aanbieden op momenten dat ze daarvoor altijd dronk. Op een gegeven moment dronk ze wel weer gewoon. Hoop dat het niet einde bv is :* hier was het weigeren iig na een week over,.
pi_129487336
Ohh Mineola, dat lijkt me heel naar :* Hoop dat ie snel wel weer wil drinken bij je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')