Ik had ze dezelfde week nog!quote:Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef Kyara het volgende:
Balen L-E, merk je wel verschil voor je L?
Iemand trouwens ervaring met de levertijd van Drommels? Ben al ruim 2 weken aan het wachten op mijn bestelling. Of ben ik te verwend dat ik dat lang vind?
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
Nu bijna een week bezig met het koemelkvrij dieet, en al drie kilo afgevallen.. Niet tof, dat kan ik helemaal niet hebben, maar ik kan er niet tegenop eten blijkbaar. Ik baal
Veel koolhydraten eten? Lust je pasta's?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
Nu bijna een week bezig met het koemelkvrij dieet, en al drie kilo afgevallen.. Niet tof, dat kan ik helemaal niet hebben, maar ik kan er niet tegenop eten blijkbaar. Ik baal
Hoe oud is ie? rond de 9 maanden?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:05 schreef Mineola het volgende:
Ik zit even met de haren in het haar... Mijn jochie weigert bij me te drinken sinds 1u vannacht. Wegduwen, huilen, etc. Heb nu maar een flesje met bv voor hem klaargemaakt, hopelijk wil hij dat wel. anders maak ik daar maar pap van of zo. Kan best dat hij niet lekker is (ik vermoed ook een sprongetje), last van doorkomende boventand heeft of dat ik ongesteld word, maar ik vind het echt niet tof zo. Sterker nog, ik kan wel janken. Hij dronk afgelopen weken wel slechter, maar dat was alleen uit de fles. Bij mij dronk hij altijd goed... Gelukkig wilde hij wel fruit vanmorgen, want meer dan dat heeft hij nog niet op.
Af en toe weigeren kan. Inderdaad een keer alleen een flesje aanbieden en de voeding erop even in alle rust op een plek waar je biet vaak voed?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:05 schreef Mineola het volgende:
Ik zit even met de haren in het haar... Mijn jochie weigert bij me te drinken sinds 1u vannacht. Wegduwen, huilen, etc. Heb nu maar een flesje met bv voor hem klaargemaakt, hopelijk wil hij dat wel. anders maak ik daar maar pap van of zo. Kan best dat hij niet lekker is (ik vermoed ook een sprongetje), last van doorkomende boventand heeft of dat ik ongesteld word, maar ik vind het echt niet tof zo. Sterker nog, ik kan wel janken. Hij dronk afgelopen weken wel slechter, maar dat was alleen uit de fles. Bij mij dronk hij altijd goed... Gelukkig wilde hij wel fruit vanmorgen, want meer dan dat heeft hij nog niet op.
Fijn dat ze dat dan even liet weten toen ik ze besteldequote:Op maandag 29 juli 2013 12:47 schreef Juud79 het volgende:
Ja, duurde bij mij ook vrij lang, ik dacht even dat ik was opgelicht, maar het kwam gewoon hoor. Ik ga nog twee shirts bestellen.
Ow en wassen op 30 graden max en niet in de droger, ze hebben neiging tot krimpen.
Edit: Zie nu op dr site dat ze vakantie heeft tot 1 Aug...![]()
Meestal duurt het toch echt een tijdje voordat je verbetering ziet als je op dieet gaat...quote:Op maandag 29 juli 2013 15:34 schreef L-E het volgende:
Meedenken is gewenst ja
De enige klacht die L. leek te hebben van de evt kma is eczeem. Dat was heel heftig, daar had hij erg veel last van. Verder groeit hij heel goed, heeft geen klachten van spugen of ontlastingproblematiek of extreme onrust. Hij dronk eventjes superslecht, maar dat werd vanzelf beter, nog voordat het eczeem verholpen was. Ik vermoed dus dat dat aan de warmte lag, of een sprongetje want hij is plotseling een stuk 'ouder'.
Ik ben met het koemelkvrije dieet gestart op hetzelfde moment dat we gestart zijn met de nieuwe zalf voor zijn eczeem. Misschien niet zo handig, maar gezien de grote kans op een allergie vond ik het naar om te wachten met dat dieet, wetende dat hij mogelijk last had door wat ik at. Voelde niet fijn, hij was echt naar van het eczeem.
Zijn eczeem gaat geweldig, is gewoon helemaal weg nu. Door het dieet? Of de eczeemzalf? Met de huisarts gesproken, zij raadde aan om eenmalig koemelk te nemen en te kijken of er een reactie volgt. Ik heb dus vanmiddag wat yoghurt genomen, nu is het afwachten.
Een dietiste raadde Piekie me ook al aan, ik zal een verwijzing aan de huisarts vragen. Ik ben heel bang dat door het afvallen de bv ook gaat terug lopen, en dat is net niet wat we willen. Pasta ben ik dol op, met regelmaat een extra bord pasta als lunch nemen ofzo? Voorlopig zit ik nog thuis, dus nu kan het nog
Hmz, hoe lang?quote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meestal duurt het toch echt een tijdje voordat je verbetering ziet als je op dieet gaat...
Vraag eens aan evenstar.. Volgens mij weken.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hmz, hoe lang?
LBMaar bedankt voor je input, ik heb er veel aan hoor
Het kan, maar hoeft niet per se. Ligt er ook aan of je wat hebt kunnen eten, of je koorts had/ hebt, hoe beroerd je je voelt, etc.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef Kiwisoep het volgende:
Ook van 1 dagje al een productiedip? En ik ga gelijk ff checken vwb medicatie!
Wat rot zeg!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef Mineola het volgende:
Nog steeds niet bij mij gedronken... Ben benieuwd wat hij vannacht doet, half slapend lukt het hopelijk wel.
Ik hoop dat hij gewoon niet helemaal lekker is en het niet einde van de bv is, hij sliep overdag veel vandaag en viel om 19u als een blok in slaap. Niet meer gehoord sindsdien.
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:39 schreef Mineola het volgende:
Nog steeds niet bij mij gedronken... Ben benieuwd wat hij vannacht doet, half slapend lukt het hopelijk wel.
Ik hoop dat hij gewoon niet helemaal lekker is en het niet einde van de bv is, hij sliep overdag veel vandaag en viel om 19u na een klein flesje als een blok in slaap. Niet meer gehoord sindsdien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |