Ik ben een beetje aan het klooien met mn werkschema... ik kom soms door een korte dienst maar aan 2x kolven, en dan krijg ik niet de 300-400 cc bij elkaar die E overdag drinkt.
's Avonds is het ook zoeken momenteel. Ze gaat idealiter tussen 20:00 en 21:00 naar bed, waarna ik haar tussen 23:00 en 00:00 nog wek voor een voeding. En dan rond 05:00 weer. Maar als ze 's avonds niet wil slapen en dus nog ligt te drinken tot een uur of 22:00, heeft die late voeding geen zin. Ik heb het een paar keer aangekeken, maar ze komt dan niet eerder ofzo, ze slaapt rustig tot 06:30 door
Misschien voor haar wel lekker, maar dat gecombineerd met mijn kolven op het werk, maakt dat ik heel bang ben dat mn productie keldert (ook al slik ik nog domperidon
en niet te zuinig) Dus gisteren heb ik een wekkertje gezet om 3 uur, maar daar ben ik doorheen geslapen omdat ik best moe ben nu ik weer werk

Extra kolven als ik thuis ben lukt ook niet echt, dan komt er nauwelijks een druppel uit omdat E lekker vaak drinkt hier.