Nee?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft iemand je ooit verteld dat je jezelf altijd zwaar overschat?
Hoi wenfer2,quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alsof er in andere topics wel een neuk om iets wordt gegeven. Nu niet hypocriet gaan lopen doen, Frank.Hmm, je bent in ieder geval eerlijk, dat scheelt dan weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al denk ik ook dat het deels komt dat het onmogelijk is om te verzinnen waarom dit ook maar een seconde boeiend zou kunnen zijn.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Nee hoor Frank. Pure eerlijkheid dit. Ik had zo een lul verhaal op kunnen hangen als ik zou willen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm, je bent in ieder geval eerlijk, dat scheelt dan weer.
Al denk ik ook dat het deels komt dat het onmogelijk is om te verzinnen waarom dit ook maar een seconde boeiend zou kunnen zijn.
Dat gezicht van dat kind was ook priceless toen hij zei dat er niets op stond. En die vader vervolgens ook nog beweren dat hij zijn kinderen zo niet kende.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:45 schreef TR0LLFAG het volgende:
Had ik vandaag ook al gezien ja, nou ja toen die moeder half stond te huilen enzo. Als die vader echt was getrouwd met een rijk wijf zou je toch op z'n MINST wel een vijfje op die cheque gezet hebben
Op grond van jou zijn natuurlijkquote:
Godverdommequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat gezicht van dat kind was ook priceless toen hij zei dat er niets op stond. En die vader vervolgens ook nog beweren dat hij zijn kinderen zo niet kende.
Moet je huilen schatquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet, achterlijke kut user.
Ben je zelf nooit jong geweest ofzo?quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Regelmatig, zo zonde wat onderontwikkelde pubers zoals jij met KLB doen.
Oh jawel, maar toen was die TL;DR rage nog niet zo'n achterlijke hype.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:53 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ben je zelf nooit jong geweest ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |