wat is COD ?quote:
hahaha ja raymond die rus is wel tofquote:
hij kwam tog uit Bratislava?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahaha ja raymond die rus is wel tof
Ik ken jou wel als een brother met prima smaak, gooi jij eens een chick neer hier.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:30 schreef Levolution het volgende:
Gymchick met SNES n thigh gap
Wel vet haar, maar dat zie ik dit keer door de vingers.
amerikaanse SNES, 2/10 would not bangquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:30 schreef Levolution het volgende:
Gymchick met SNES n thigh gap
Wel vet haar, maar dat zie ik dit keer door de vingers.
facial aesthetics broquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ken jou wel als een brother met prima smaak, gooi jij eens een chick neer hier.
haha ja tog met die lekkre bootyquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:37 schreef VMSDKR het volgende:
Ja of Sapstengel. Die weet ook whats good.
quote:
kan beter broertje had eerder een goeie asser verw8quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
facial aesthetics bro
[ afbeelding ]
al verliefd?
Doe eens combinatie van goeie asser met 9/10 face dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kan beter broertje had eerder een goeie asser verw8
jb heeft me verboden pics van haar te posten, anders had k t gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe eens combinatie van goeie asser met 9/10 face dan.
Is best lastig vinden.
krijg je door deze leugens vanavond weer seks?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jb heeft me verboden pics van haar te posten, anders had k t gedaan
heb je linkquote:
Facial eastheticsquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:58 schreef seto het volgende:
die heeft iedereen toch al gezien in KPD maatje meer
Ze werken met een soort credit / debet systeem. Als 'ie aan het eind van de dag in de plus staat krijgt hij seks. In de min betekent pikstraf.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
krijg je door deze leugens vanavond weer seks?
Wat gasten hadden prive-info over Scooby ontdekt en online gezet geloof ik. En omdat zijn familie zich niet veilig voelde is hij er mee opgehouden. Zoiets was het geloof ik, correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:17 schreef Curlbrah het volgende:
maareh, was dat met scooby en 4chan dan? kan er niks over vinden
Aha, misschien een beetje overtrokken maar die 4chan gastjes zijn echt niet wijs.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat gasten hadden prive-info over Scooby ontdekt en online gezet geloof ik. En omdat zijn familie zich niet veilig voelde is hij er mee opgehouden. Zoiets was het geloof ik, correct me if I'm wrong.
quote:Pff. Even een klein beetje mijn ei kwijt hoor. Ik heb net een 1,5 uur durende preek gehad van mijn moeder over hoe superieur zij is en hoe erge teleurstelling ik ben als kind.
En allerlei zooi naar zijn adres opgestuurd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat gasten hadden prive-info over Scooby ontdekt en online gezet geloof ik. En omdat zijn familie zich niet veilig voelde is hij er mee opgehouden. Zoiets was het geloof ik, correct me if I'm wrong.
ik ben dan net zo slecht als jij broederquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:24 schreef Ethanolic het volgende:
Ben ik slecht als ik hier een beetje om moest grinniken?
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahaha ja raymond die rus is wel tof
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij is poolse vriend raymond kurva heet hij
Da,tak,j,jawhol jungensquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doe eens combinatie van goeie asser met 9/10 face dan.
Is best lastig vinden.
Wat praat jij nou. Hij wilde een meid zien met een mooi gezicht en goede billen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
McNulty niet weer deze shit he! Niet op mijn horloge!!
Liever dat zeggen dan he, dan dat ze een prachtige vrouw is met een goddelijke waist-to-hip ratio, pretty face, round booty en juicy thighs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |