En bingo!quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Stiekem heb ik ook helemaal geen vriendje, maar ben ik in de weekenden te druk met de bejaardensoos. Bustripjes naar de zaanse schans enzo.
Nee joh, da's altijd op woensdagavond!quote:
Ermahgerd Sintersika ja?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mss ja we hebben al een naam![]()
Ijs onder de 90Ik ook weer over een week of 9
Zo snel al?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tijd gaat rap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iidquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:29 schreef megamandy het volgende:
Aan die zwangerschappen in dit topic realiseer ik mij altijd hoe snel de tijd gaat
ik wil die zandlakjes die ze uiteraard waar niet in nederland uitbrengenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef Puckzzz het volgende:
Alsof we nog niet genoeg crackle hadden heb ik nu Crocodile crackle van Catrice gekocht
Catrice krijgt zandlakjes en ze komen niet naar Nederland?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil die zandlakjes die ze uiteraard waar niet in nederland uitbrengen
afaik niet idd.. http://mamzellekitkat.ove(...)l-afrique-c-est-chicquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Catrice krijgt zandlakjes en ze komen niet naar Nederland?
Eauh die vind ik lelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
afaik niet idd.. http://mamzellekitkat.ove(...)l-afrique-c-est-chic
Linkje?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, chinabay heeft ook liquid sands![]()
*bestelt*
Dit is de goedkoopste:quote:
Thanks!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is de goedkoopste:
http://www.ebay.nl/itm/1p(...)862f3b#ht_4304wt_952
Verder gewoon zoeken op "liquid sand", er zijn er nog een paar
Had je bij Ciaté zelf besteld toen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu te redeneren of ik een claim bij paypal zal indienen voor Ciate en dan de liquid sands bestellen bij Asos.. Da's ongeveer hetzelfde bedrag.. Maar dan ga ik verder redeneren en ik kan natuurlijk ook de hele bond-girl collectie via ebay bestellen voor 40 euro.. En dan denk ik "gebed zonder einde" en dan laat ik maar alles zitten, om er nog velen dagen lang over te twijfelen.
quote:
Heb je nog helemaal niks van ze gehoord? Ik heb na twee keer mailen uiteindelijk een tracking gekregen op de dag dat het was bezorgd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
En gezien de rel op feestboek verwacht ik niet dat ik nog iets ga horen
Nope. Maar ik zie ook dat ik pas gisterochtend heb gemaild. Het voelt langer geledenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal niks van ze gehoord? Ik heb na twee keer mailen uiteindelijk een tracking gekregen op de dag dat het was bezorgd.
We worden genegerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:58 schreef Mss het volgende:
Ik heb inmiddels ook gemaild maar verwacht ook niks te horen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja ze hebben tegen heel veel mensen gezegd dat die orders niet kunnen worden verstuurd, terwijl andere mensen in hetzelfde land ze wel hebben gehad
ermagerd ik vind het grappigquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:10 schreef Mirjam het volgende:
errr??
http://shop.radnails.com/(...)w-beyond-cuticle-art
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:10 schreef Mirjam het volgende:
errr??
http://shop.radnails.com/(...)w-beyond-cuticle-art
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
Ik luister net een liedje waarin het gaat van 'woooohooohoeehoe' (nee, niet de duifmeneer) en ik lees dit
natuurlijk babe! Ik ben goed te bereiken met ov en met auto dus dat maakt niet heel veel uitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh, mag ik me ook aansluiten?
Op wat voor dag washet eigenlijk?
Das dan weer het enige voordeel van op mijn werk zitten: het is hier gewoon altijd koel. Normaal vind ik het te koel en moet ik - ook in de zomer - een vest aan binnen. Maar de zon heeft de afgelopen ochtenden precies op ons raam gestaan en het is hier nu een heel fijn temperatuurtjequote:Op donderdag 25 juli 2013 09:43 schreef Mirjam het volgende:
Het is ff wat koeler, dat blijft vast niet lang zo maar is voor nu wel ff lekker
Super! Ik kijk nog ff wat ik doe, het liefst kom il met de auto maar ik weet niet of ik voor de file uit kom (op z'n vroegst kan ik om half 5 vertrekkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk babe! Ik ben goed te bereiken met ov en met auto dus dat maakt niet heel veel uit
ov = trein naar centraal -< tram 26 naar ijburg uitstappen bij de eindhalte
thats it
Ja prima johquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Super! Ik kijk nog ff wat ik doe, het liefst kom il met de auto maar ik weet niet of ik voor de file uit kom (op z'n vroegst kan ik om half 5 vertrekken) of dat het handiger is als ik na de spits kom. Maar dan is het ws weer niet hadig voor jullie als ik eerst naar jou toe kom
dusch.
Nouja, zullen we nog ff dm'en? Morgen ofzo? Vandaag de hele dag de kinderen, dus weinig innernets-tijd..
rip speesquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD BERGEN, WAAR ZIJN WE BELAND
Nog een maandjequote:
IK OOK!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog een maandje![]()
En het leukste vind ik nog dat ik dan ook bijna vakantie heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ferkensiequote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog een maandje![]()
En het leukste vind ik nog dat ik dan ook bijna vakantie heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OEEHHHH DAN NAAR JAPANCHINAAZIECHINGCHANGCHONG LAND??quote:
Weet je al welkeen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag nieuwe telefoon halen awwwwyis
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OEEHHHH DAN NAAR JAPANCHINAAZIECHINGCHANGCHONG LAND??![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:06 schreef Incantrix het volgende:
Is goed Sjaanik moet wel alvast een beetje een plan maken, want ik moet checken met mijn werk of bepaalde dingen kunnen want het is vakantietijd dus bezetting is crappy.
(Spoiler want saai gereutel)Sure babe ik vind alles prima dus ik hoor t welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joahquote:
Is goed mopsquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sure babe ik vind alles prima dus ik hoor t wel
Jupquote:
Ik mis een oogje, dan zou hij helemaal compleet zijnquote:
6 euro per maand dus veel scheelt het nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die is wel velen goedkoper, of niet?
ik heb de pdfs al uitgeprint dus ik kan gewoon jouw kaartje geven als je er bentquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Is goed mops
Ik moet ook nog ff kijken of het lukt om daar weer een vriend van me te meeten, en we moeten ff kijken hoe we die kaartjes doen. Is het mogelijk om 1 pagina van die pdf's af te knippen zeg maar? Dat ik mijn tweede kaartje door kan sturen zonder dat er verwarring ontstaat?
Google maps op je telefoonquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van de logica van de straten, volgens mij is er ook geen
Is er ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van de logica van de straten, volgens mij is er ook geen
Ja das overal hezelfdon derpjon.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
We zijn in t centrum maar ik heb nog niet velen boeienden winkels gezien
Datquote:
Jamaar vansquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik pas niet in Marc Jacobs en Guess
Half uurtje wachten; dan is het voorbijquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:27 schreef megamandy het volgende:
Godverdomme, vanochtend zweet je het bed uit. Wil je weer gaan zwemmen in de middag begint het nu weer te stortregenen
Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half uurtje wachten; dan is het voorbijHier is alles alweer aan het opdrogen en weer velen warm
Ik vind het een leuke en gezellige stadquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vindt iedereen Maastricht leuk behalve ik? HURDURwe gaan na t eten nog naar Maasmechelen village.
We zijn gewend dat jij altijd te klagen hebtquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vindt iedereen Maastricht leuk behalve ik? HURDURwe gaan na t eten nog naar Maasmechelen village.
Dat laatste sowieso. Geen idee hoe goed je daar kan shoppen, nooit gedaan eigenlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is leuk en gezellig.
Maar echt super om te shoppen, dat niet. Mooie stad om gewoon rond te lopen.
Maastricht heeft veel toffe dingen om te zien, de winkels zijn redelijk t zelfde als andere stedenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is leuk en gezellig.
Maar echt super om te shoppen, dat niet. Mooie stad om gewoon rond te lopen.
Italië was wel echt tof qua outletshop... Jurk die normaal 650 euro was; heb ik voor 125 euro gekochtquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij hebben Roermond 1 keer gedaan in ons Outlet-rondje... Merken die normaal zo duur zijn dat 200 euro voor een tshirt een hele goede outletprijs is. Het was geen succes
KOOP ALLES SCHNEL VOORDAT IEMAND ANDERS HET KOOPTquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Italië was wel echt tof qua outletshop... Jurk die normaal 650 euro was; heb ik voor 125 euro gekochtEn schoenen van 300 ofzo voor 70
Toen zei cif dat ie blij was dat er niet zo'n outlet bij ons in de buurt zatWant bij iedere winkel was het ERMAHGERD KIEK HOEVELEN KORTING KOPEUHHH.
Jupquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KOOP ALLES SCHNEL VOORDAT IEMAND ANDERS HET KOOPT![]()
![]()
![]()
Iets waar geen korting op zit - meh heb ik echt totaal niet nodig... *loopt voorbij*quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
"koop dat, want het is de laatste en er zit velen korting op"
Vind je het leuk, heb je het nodig?
WAT MAAKT DAT NOU UIT?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iets waar geen korting op zit - meh heb ik echt totaal niet nodig... *loopt voorbij*
Zelfde iets waar velen korting op zit - ermahgerd ik weet niet hoe ik zonder dat moet leven *must buy* !!!!![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Of "Ermagerd 50 euro zo duur" en "Ermagerd hij was 150 en is nu nog maar 50 NEEEDZ"
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Of "Ermagerd 50 euro zo duur" en "Ermagerd hij was 150 en is nu nog maar 50 NEEEDZ"
heb je em nou al eens gepast?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Zoals: http://www.rbexpert.nl/ra(...)-spiegelcoating.html Ermahgerd er zit korting op !11!Terwijl ik 111 euro eik absurd veel geld vind voor een zonnebril
![]()
Womansbwain
quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:23 schreef megamandy het volgende:
Dat herken ik dus eigenlijk echt nietVolgens mij ben ik geen echte vrouw.
Jup ! In de winkel waar ik em paste was ie 146 euroquote:
stond hij leuk? pics?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! In de winkel waar ik em paste was ie 146 euro
En dan ERMAGERD HIER IS HIJ MAAR 111 KOOP ALLESquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aiquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je dit niet herkent ben je een manquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:23 schreef megamandy het volgende:
Dat herken ik dus eigenlijk echt nietVolgens mij ben ik geen echte vrouw.
Ja ik vond em wel leuk staan.. Nope geen pic want ik durfde niet aangezien de verkoper bij me bleef staanquote:
111 is nog wel okay hoor, een goede zonnebril op je hoofd is belangrijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan ERMAGERD HIER IS HIJ MAAR 111 KOOP ALLES
Terwijl 111 inderdaad velen geld is voor een zonnebril
Ik heb er eergisteren 1 bij de Primark gekocht voor 50 centquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
111 is nog wel okay hoor, een goede zonnebril op je hoofd is belangrijk
Hij doet zijn werk echt heel goed! Maar het is - imo - wel pijnlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ai
Hoe bevalt je nieuwe epilator trouwens?
En ja het was een aanbieding en ja anders had ik hem waarschijnlijk niet gezien en nee ik had geen zonnebril nodigquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er eergisteren 1 bij de Primark gekocht voor 50 cent
Het wordt beterquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij doet zijn werk echt heel goed! Maar het is - imo - wel pijnlijkOp 1 of andere manier had ik verwacht dat het toch minder pijn zou doen
Maarrrrrrr eerste keer gebruik; dus misschien moet ik ook nog wennen aan het gevoel (hoop ik maar
).
Welke was het ook weer precies?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij doet zijn werk echt heel goed! Maar het is - imo - wel pijnlijkOp 1 of andere manier had ik verwacht dat het toch minder pijn zou doen
Maarrrrrrr eerste keer gebruik; dus misschien moet ik ook nog wennen aan het gevoel (hoop ik maar
).
Ik heb nu 1 van het kruidvat voor 15 euro! En die is zelfs polarized ! En die ray ban die ik wil nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er eergisteren 1 bij de Primark gekocht voor 50 cent
Ik heb deze: http://www.epilatorshop.n(...)681-wet-amp-dry.htmlquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke was het ook weer precies?
Ik wil eigenlijk een andere, die van mij maait de helft gewoon eraf in plaats van dat ie ze eruit trekt, dus ik kan om de dag epileren. Dan kan ik net zo goed om de dag scheren
Qua pijn wordt het beter, als je dat een paar keer hebt gedaan, voel je er eigenlijk vrij weinig meer van vind ik. En ik ben echt een watje
Onder de douche joh, das helemaal handigquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens gaat het wel beter onder de douche of in het bad dan gewoon 'zo'.
Kut, nu wil ik diequote:Op donderdag 25 juli 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.epilatorshop.n(...)681-wet-amp-dry.html
Vorige week donderdag gedaan en nog steeds geen stoppels![]()
mijn gucci was 199 en die had k ook 5 jaar, dus dan valt t allemaal wel mee iddquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:36 schreef megamandy het volgende:
Naja ik heb mijn zonnebril toen voor 130 euro gekocht. In 2008 Dus dit is het 6e jaar dat ik hem al gebruik. 130/6= 21,67 per jaar.
Dat gaf ik daarvoor ieder jaar ook wel uit aan crap zonnebrillen
Ja klopt ook wel, maar mijn logica is dan weer "hoe meer hoe beter"quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:36 schreef megamandy het volgende:
Naja ik heb mijn zonnebril toen voor 130 euro gekocht. In 2008 Dus dit is het 6e jaar dat ik hem al gebruik. 130/6= 21,67 per jaar.
Dat gaf ik daarvoor ieder jaar ook wel uit aan crap zonnebrillen
Daarom moet je een basic kopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar ik ben iemand die inderdaad graag ieder jaar een nieuwe koopM.a.w: Als ik die ray ban koop; dan mag ik de komende 5 jaar geen andere kopen... En ja ik ken mezelf
Ik vind zoiets gauw vervelen dan
![]()
Bikinilijn had ik laatst ook een stukje geprobeerd en was minder prettig maar verder weken geen omkijken meer naar gehadquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
en enige wat ik steeds denk is: Ermahgerd puckzz durft dit te gebruiken voor haar bikinilijn; no way nope nope nope nope nopeM.a.w. ik vind puckzz een stoer wijf
Thuis ff iemand lief aankijkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij sommige kledingstukken lijkt me dat ook wel fijn. Maar toch vind het alsnog leuk om elk jaar wel wat bij te kopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom moet je een basic kopenWant wat schaar inderdaad zegt, met die spiegelglazen is nu helemaal hip maar ik weet niet of dat over 5 jaar ook nog zo is.
Zo ga ik ook met kleding om vanaf nu. Alleen nog spullen kopen die van een mooie stof gemaakt zijn en jaren meegaan en daar ook basic genoeg voor zijn.
Mijn broer heeft zijn ray ban al 3 jaar dus idd hij blijft wel langquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, die brillen zijn er al tijden toch?
Eigen gevoel is belangrijk hiermee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn broer heeft zijn ray ban al 3 jaar dus idd hij blijft wel langHet gaat ook meer om mijn eigen gevoel in deze (maar jullie kennen me daar wel goed genoeg voor
![]()
)
Maar zijn die spiegelglazen er ook al jaren? Of doel je op het model van het montuur?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigen gevoel is belangrijk hiermee.Maar doelde meer op het modegevoelig van Schaar, want dat valt met deze enorm mee volgens mij. Al leef ik redelijk onder een steen wat mode betreft, dus och.
Ja en ik geef niks om modegevoeligheid.. Als ik iets echt heel gaaf vind dan blijf ik het gewoon dragen ook al is het niet meer in de mode o.i.dquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigen gevoel is belangrijk hiermee.Maar doelde meer op het modegevoelig van Schaar, want dat valt met deze enorm mee volgens mij. Al leef ik redelijk onder een steen wat mode betreft, dus och.
Het is niet nieuw in ieder geval.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar zijn die spiegelglazen er ook al jaren? Of doel je op het model van het montuur?
Nee tuurlijk niet, maar dat spiegelen heb ik vorig jaar pas voor het eerst weer gezien (en gekocht). Zelfde model ook nogquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet nieuw in ieder geval.
En het model is al stokoud.
En lipglansquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:50 schreef megamandy het volgende:
Het model is al jaren ja, maar dit jaar zijn die extreme multichrome spiegelglazen om het even een naam te gevendus in.
Masjsjsjsja heeft hem ook
Ja en als ie niet blijft hangen.... Care?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar dat spiegelen heb ik vorig jaar pas voor het eerst weer gezien (en gekocht). Zelfde model ook nog![]()
Maar de glazen zijn bijvoorbeeld groen, is de vraag of dat gaat blijven hangen.
Kan hoor, dat het allemaal wel meevalt, maar ik zou me er druk om maken![]()
Trouwens, laat ik het anders zeggen: Ik zou bang zijn dat ik ze zelf na 1 of 2 jaar niet meer leuk zou vinden
Verstandig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en als ie niet blijft hangen.... Care?Ik maal echt niet om mode
Maar ik moet ze idd wél zelf leuk genoeg vinden om em meerdere jaren te willen dragenDaar ga ik wel mee akkoord
Ik wil wel doen alsof de mode me niet interesseert, maar ik merk wel vaak dat ik bepaalde stijl me op den duur niet meer interesseert.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en als ie niet blijft hangen.... Care?Ik maal echt niet om mode
Maar ik moet ze idd wél zelf leuk genoeg vinden om em meerdere jaren te willen dragenDaar ga ik wel mee akkoord
Die spiegelglazen zijn er ook al wat langer dan dit jaarquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:50 schreef megamandy het volgende:
Het model is al jaren ja, maar dit jaar zijn die extreme multichrome spiegelglazen om het even een naam te gevendus in.
Masjsjsjsja heeft hem ook
+1quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben wel blij dat ik nu goede zonnebril heb die leuk staat, hoef k de komende tijd niet meer naar zonnebrillen te kijken want ik heb daar echt een hekel aan want bij mij staat niets
Maar dat is normaal toch, dat je smaak met de jaren verandert? Ik kan ook helemaal enthousiast worden van bepaalde kleding en het veel dragen, ook meerdere jaren, maar na een tijdje ben ik er vaak toch wel echt op uitgekeken en zie ik het mezelf niet echt meer dragen...quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel doen alsof de mode me niet interesseert, maar ik merk wel vaak dat ik bepaalde stijl me op den duur niet meer interesseert.![]()
Hoewel ik meestal dingen leuk ga vinden als ze net uit de mode beginnen te raken
Ja maar dat is toch normaal, dat je asmaak veranderd? Dat hoeft niet per se gerelateerd aan de mode te zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel doen alsof de mode me niet interesseert, maar ik merk wel vaak dat ik bepaalde stijl me op den duur niet meer interesseert.![]()
Hoewel ik meestal dingen leuk ga vinden als ze net uit de mode beginnen te raken
Ja, daar heb ik ook over zitten denken. Maar duur en kans dat ie wat vaker vervangen moet worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit erover te denken om er weer een zonnebril op sterkte bij te nemen, stiekem vind ik het wel fijn om m'n bril om te hebben als ik verder moet rijden, maar met zon is dat weer matig.
Nice. Benen? of oksels ook?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mwah, m'n ogen staan al minimaal 5 jaar stil, dus dat durf ik wel aan eigenlijk. Zal eens kijken of ze nog een leuke actie hebben, m'n normale begint uit elkaar te vallen en m'n lenzen zijn ook aan vervanging toe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook over zitten denken. Maar duur en kans dat ie wat vaker vervangen moet worden.
Ik moet ook weer nieuwe lenzen halen ja, lekker prijzig weerquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, m'n ogen staan al minimaal 5 jaar stil, dus dat durf ik wel aan eigenlijk. Zal eens kijken of ze nog een leuke actie hebben, m'n normale begint uit elkaar te vallen en m'n lenzen zijn ook aan vervanging toe.
Augustus duur? Welnee.
Beidequote:
Ai, dan is het wel tijd voor vervanging ja.. Tegen mij werd gezegd dat het verschil in sterkte tussen bril en lenzen maximaal 0.5 zou mogen zijn. Maar mijn bril is gelukkig nog goed, ik heb geen problemen als ik mijn lenzen uitdoe en direct mijn bril opzet. En ik draag hem ook echt heel weinig want ik vind mezelf absoluut geen brillenhoofd hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Net nieuwe lenzen gehaald, weer 125 euro armer![]()
![]()
Ik moet ook een nieuwe bril, want mijn oude is echt niet sterk genoeg meer. Maar ik draag m'n bril zo weinig, dat ik het zo zonde vind van het geld.
Eigenlijk wil ik vooral een nieuwe omdat ik nu een probleem heb als ik m'n lenzen om welke reden dan ook niet inkrijg. Ik kan echt niet autorijden met deze bril
Maar idd verder wel erg fijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, tweede bril gratiesj geldt nog steeds. Autorijzonnebril op sterkte hoeft niet persé übertof te wezen.
Mijn bril is volgens mij bijna 10 jaar oudquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ai, dan is het wel tijd voor vervanging ja.. Tegen mij werd gezegd dat het verschil in sterkte tussen bril en lenzen maximaal 0.5 zou mogen zijn. Maar mijn bril is gelukkig nog goed, ik heb geen problemen als ik mijn lenzen uitdoe en direct mijn bril opzet. En ik draag hem ook echt heel weinig want ik vind mezelf absoluut geen brillenhoofd hebben
Helemaal met warm weer, lekker die airco op je lenzen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar idd verder wel erg fijnHeb de mijne al 6 jaar... Iettttsss te licht qua sterkte; maar gaat nog prima
Was idd wel duur; maar dat vind ik anders dan een 'gewone' zonnebril ook...
Nah, beslagen brillen/regendruppels zijn kudt.quote:
ohja, verdommequote:
Altijd met de autoquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, beslagen brillen/regendruppels zijn kudt.
De mijne 6 jaar volgens mij. Me prachtig aangesmeerd door die stomme sneaky verkoper. We gingen voor het voordeelrek en ik had daar een montuur gevonden dat 'wel aardig' was dus ja, dan moest het maar want had toch een bril nodig en het was niet dat ik er ooit mee naar buiten zou gaan verder. En toen kwam ie met mijn huidige montuur aangelopen en die stond veeeeele malen beter. Die was ook vele malen duurder want die kwam dus niet uit het voordeelrekquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn bril is volgens mij bijna 10 jaar oud
Wut.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, verdomme
ik zag dus net een figuur op een snorbrommer.
Kort haar, dik permanent, katoenen slipdress met bloemetjes en spaghettibandjes, en een zwart-witte legging tot op de knieën.
En orthopedische schoenen, en aan 1 been een hoge steunkous.
En een fannypack.
En het was een man.
Ik zat zo op de brommer:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, verdomme
Kort haar, dik permanent, katoenen slipdress met bloemetjes en spaghettibandjes, en een zwart-witte legging tot op de knieën.
En een fannypack.
En het was een man.Ik zat zo op de brommer:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd met de auto gaat me echt niet lukken, dan komt Joop in opstand.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Altijd met de autoNiet buiten gaan als het regent
![]()
![]()
Maar ik vind mijn bril dan ook echt heel erg tof.....En was ook duur zat dus ik hoop em nog jaaarrrrrren tof te vinden eik
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, verdomme
En een fannypack.
En het was een man.
Ik zat zo op de brommer:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 auto's hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd met de auto gaat me echt niet lukken, dan komt Joop in opstand.
Oh my da's ook gewoon disturbingquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Bij onze supermarkt in het dorp; staat er altijd een kerel bij die bak waar je kleren kan doneren.. Hij staat daar... Te kijken.. Te wachten.. Géén idee... En meestal heeft ie een spijkerrok aan met legging er onder en een damestopje.. Of een jurk.. En zelden een keer een gewone broek of herenblouse ofzo.
Ik vermoed dat ie mensen aanspreekt wanneer ze kleren komen doneren... Of ie ze mag hebben ofzo... Geen idee... Ik vind het echt raarEn ga dus daar ook nooit kleren wegbrengen want ik snap niet hoe je daar gewoon de hele dag kan staan... te kijken
Neinz, hij fietst liever.quote:
Wut.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Bij onze supermarkt in het dorp; staat er altijd een kerel bij die bak waar je kleren kan doneren.. Hij staat daar... Te kijken.. Te wachten.. Géén idee... En meestal heeft ie een spijkerrok aan met legging er onder en een damestopje.. Of een jurk.. En zelden een keer een gewone broek of herenblouse ofzo.
Ik vermoed dat ie mensen aanspreekt wanneer ze kleren komen doneren... Of ie ze mag hebben ofzo... Geen idee... Ik vind het echt raarEn ga dus daar ook nooit kleren wegbrengen want ik snap niet hoe je daar gewoon de hele dag kan staan... te kijken
Ditquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:29 schreef megamandy het volgende:
De glazen zijn gewoon 2x zo duur als mijn montuur
Maar ik vind autorijden dus echt niet fijn met mijn bril opMet lenzen is veel fijner
Ja precies met mijn bril op moet ik mijn hoofd veel te veel bewegen om alles te kunnen zienquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit
Sowieso het volledige blikveld wat je met lenzen hebt
Ik merk daar dus echt geen reet verschil in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit
Sowieso het volledige blikveld wat je met lenzen hebt
Als ik over mijn schouder moet kijken, dan hoef ik mijn hoofd veel minder ver te draaien met lenzen in om toch alles te kunnen zien. Dat irriteert me eigenlijk het meest van het bril dragen, dat je je hoofd veel verder moet draaien om naast en achter je dingen te kunnen zien...quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik merk daar dus echt geen reet verschil in.
Maar ook heel lang met bril gelopen, dus dan "zie" je die randen ook gewoon niet meer.
Mja, toch ook gewenning. Ik bedoel, ik weet niet beter of ik moet m'n hoofd gewoon helemaal draaien, dus dat blijft er met lenzen ook gewoon inzitten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik over mijn schouder moet kijken, dan hoef ik mijn hoofd veel minder ver te draaien met lenzen in om toch alles te kunnen zien. Dat irriteert me eigenlijk het meest van het bril dragen, dat je je hoofd veel verder moet draaien om naast en achter je dingen te kunnen zien...
Datquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, toch ook gewenning. Ik bedoel, ik weet niet beter of ik moet m'n hoofd gewoon helemaal draaien, dus dat blijft er met lenzen ook gewoon inzitten.
Ja dat geloof ik ook wel dan. Ik heb die gewenning nooit opgebouwd. Eerste jaar dat ik een bril droeg was in de brugklas en toen lag de brillenkoker op mijn tafel voor het geval ik naar het bord moest kijken en daarna deed ik hem heel snel weer af want schaamde me kapot voor dat lelijke dingquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, toch ook gewenning. Ik bedoel, ik weet niet beter of ik moet m'n hoofd gewoon helemaal draaien, dus dat blijft er met lenzen ook gewoon inzitten.
Ik draag 'm al sinds m'n achtste, dus dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel dan. Ik heb die gewenning nooit opgebouwd. Eerste jaar dat ik een bril droeg was in de brugklas en toen lag de brillenkoker op mijn tafel voor het geval ik naar het bord moest kijken en daarna deed ik hem heel snel weer af want schaamde me kapot voor dat lelijke ding
Ik draag al jaaaaaaren zachte maandlenzen, werkt voor mij primaquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik draag 'm al sinds m'n achtste, dus dat scheelt nogal.
En op m'n 16e even zachte lenzen geprobeerd, maar da's niks voor mij.
Kleine oogjes, ik krijg ze niet in.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik draag al jaaaaaaren zachte maandlenzen, werkt voor mij prima
Ben alleen wel te laks met die dingen uitdoen als ik thuiskom, dus ik draag ze dagelijks eigenlijk te lang
Dagelijks te lang dragen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik draag al jaaaaaaren zachte maandlenzen, werkt voor mij prima
Ben alleen wel te laks met die dingen uitdoen als ik thuiskom, dus ik draag ze dagelijks eigenlijk te lang
Dat?quote:
Heeft met de zuurstofdoorlating te maken, na x uur moet je ze uitdoen omdat je ogen te weinig luchten.quote:
Ditquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft met de zuurstofdoorlating te maken, na x uur moet je ze uitdoen omdat je ogen te weinig luchten.
Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik ze max 12 uur aan een stuk in moeten houden.
Daar ga ik ruim overheen
Slapen doe ik er liever niet mee, dat vinden mijn ogen niet zo tof. Ik val wel eens in slaap op de bank met lenzen in maar daar heb ik altijd spijt van achteraf, want krijg ze dan niet zo makkelijk meer uit en ogen voelen dan niet zo fijn aan. Ik doe ze dus sowieso altijd uit voordat ik naar bed ga, ook als het laat is geworden of zo..quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:40 schreef megamandy het volgende:
In groep 5 moest ik de bril gaan dragen en toen ik naar de brugklas ging heb ik mijn lenzen gekregen
EN ik ben daar ook heel laks in hoor, ik slaap er gewoon mee (niet 's nachts maar als ik gewoon even ga dutten, hoewel ik soms met feesten ook wel een nacht ermee geslapen heb), ga gewoon uit ermee in de rook en airco en weet ik wat. Nooit last van iets
En het zijn zogenaamd maandlenzen maar ik pak pas nieuwe lenzen als ik merk dat ze na beginnen te laten en dat is meestal veel later pas.
Dat heeft de opticien tegen mij gezegd. En na een aantal jaar toch fulltime lenzen dragen zonder bril voor erbij (want no way dat ik ooit nog een bril ging dragen blablabla /16 jaar) kreeg ik bij een controle te horen dat dat mijn ogen wel aan te zien wasquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat je lenzen maar een bepaalde tijd in mag houden. Ik heb lenzen sinds mijn 14e, ik doe ze sindsdien in als ik opsta en uit als ik naar bed ga
Hoe zijn die Kruidvat lenzen verder dan? Ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik draag ze tot ik zelf merk dat ze niet meer goed zijnDat kan dus best 2 maanden zijn; maar meestal halen die goeikope lenzen van het kruidvat dat niet
Met die air optix welEn die kun je sowieso langer inhouden ook.
Mja een keer was ik bezig met mijn laatste lenzen, kwam de vakantie ertussen etc. etc. Toen had ik die lenzen al zeker 3 maanden in dus ik zo tegen de opticien zeggen: "Ja ik heb ze wel al langer in dan mag, uuuh twee maanden ofzo"quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Slapen doe ik er liever niet mee, dat vinden mijn ogen niet zo tof. Ik val wel eens in slaap op de bank met lenzen in maar daar heb ik altijd spijt van achteraf, want krijg ze dan niet zo makkelijk meer uit en ogen voelen dan niet zo fijn aan. Ik doe ze dus sowieso altijd uit voordat ik naar bed ga, ook als het laat is geworden of zo..
En ik ben ook iets te laks met mijn maandlenzen, maar ik ga er max 1 of 2 weken overheen (afhankelijk van of ik op sommige dagen geen lenzen in heb gehad), maar ik draag ze niet standaard 2 maanden of zo
Air optix == 24uquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Hangt ook van je lenzen af, sommige "mag" je tot 18 uur dragen zie ik nu.
Ja wel redelijk. Ik heb er 's avonds last van; dus doe ze eerder uit; maar ze irriteren verder niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoe zijn die Kruidvat lenzen verder dan? Ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe.
Hmm. Ik heb ook erg last van droge ogen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Air optix == 24u
[..]
Ja wel redelijk. Ik heb er 's avonds last van; dus doe ze eerder uit; maar ze irriteren verder niet.
Maar ik ga toch weer overstappen dus; omdat ik sowieso erg snel last krijg van droge ogen (en dat is dus ook weer het geval met die van het kruidvat)....
Ik had de site van m'n opticien nog openstaan, die hebben tot 18 uur.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Air optix == 24u
[..]
Ja wel redelijk. Ik heb er 's avonds last van; dus doe ze eerder uit; maar ze irriteren verder niet.
Maar ik ga toch weer overstappen dus; omdat ik sowieso erg snel last krijg van droge ogen (en dat is dus ook weer het geval met die van het kruidvat)....
Dan kan ik vooral die air optix zeer sterk aanbevelenquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb ook erg last van droge ogen.
Wel velen duur of valt dat mee?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan kan ik vooral die air optix zeer sterk aanbevelenDoordat ze meer lucht doorlaten blijven mijn ogen een stuk vochtiger en weinig last van 'wazigheid' of irritaties e.d
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb een keer voor een feestje kleurlenzen ingedaan toen k nog niet wist dat ik sjogren had, dat was echt fantastisch
Ouch.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb een keer voor een feestje kleurlenzen ingedaan toen k nog niet wist dat ik sjogren had, dat was echt fantastisch
Niet? Ik gooi mijn lenzenvloeistof standaard elke dag weg zodra ik mijn lenzen in heb..quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja een keer was ik bezig met mijn laatste lenzen, kwam de vakantie ertussen etc. etc. Toen had ik die lenzen al zeker 3 maanden in dus ik zo tegen de opticien zeggen: "Ja ik heb ze wel al langer in dan mag, uuuh twee maanden ofzo"![]()
Maar de lenzen zagen er volgens hem nog best netjes uitAlleen veel vuilophoping aan de onderkant wat eigenlijk wel normaal is door het knipperen. Maar de lenzen bewogen nog goed in mijn oog en alles
Ik denk dus dat het gewoon een smoesje van fabrikanten is om je iedere maand nieuwe lenzen aan te smerenNet zoals lenzenvloeistof, die vervang ik ook niet iedere dag
Dat hangt echt van je eigen gevoeligheid af.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja een keer was ik bezig met mijn laatste lenzen, kwam de vakantie ertussen etc. etc. Toen had ik die lenzen al zeker 3 maanden in dus ik zo tegen de opticien zeggen: "Ja ik heb ze wel al langer in dan mag, uuuh twee maanden ofzo"![]()
Maar de lenzen zagen er volgens hem nog best netjes uitAlleen veel vuilophoping aan de onderkant wat eigenlijk wel normaal is door het knipperen. Maar de lenzen bewogen nog goed in mijn oog en alles
Ik denk dus dat het gewoon een smoesje van fabrikanten is om je iedere maand nieuwe lenzen aan te smerenNet zoals lenzenvloeistof, die vervang ik ook niet iedere dag
quote:
yeah, zelfs met allemaal oogvloeistof in ogen spuiten en zo'n speciaal zuignapje om hem eraf te krijgen bleef de lens vastgeplakt zitten aan mijn oog omdat ik dus geen traanvocht hebquote:
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
yeah, zelfs met allemaal oogvloeistof in ogen spuiten en zo'n speciaal zuignapje om hem eraf te krijgen bleef de lens vastgeplakt zitten aan mijn oog omdat ik dus geen traanvocht hebt heeft echt lang geduurt voordat hij er uit was en oog helemaal rood omdat t er redelijk geforceerd uitgehaald moest worden
[..]
[..]
yeah, zelfs met allemaal oogvloeistof in ogen spuiten en zo'n speciaal zuignapje om hem eraf te krijgen bleef de lens vastgeplakt zitten aan mijn oog omdat ik dus geen traanvocht hebt heeft echt lang geduurt voordat hij er uit was en oog helemaal rood omdat t er redelijk geforceerd uitgehaald moest worden
Awwwwquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Derpert.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
EN HET MOOIE IS DAT ER BIJ MIJ NOG STEEDS GEEN LAMPJE GING BRANDEN DAT IK DROGE OGEN HAD
ziekenhuis: "heb je last van droge ogen?"
shar: "neuh nooit last van"!
[..]
[..]
Hm die zijn nog duurder zo te zien dan die ik nu hebquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan kan ik vooral die air optix zeer sterk aanbevelenDoordat ze meer lucht doorlaten blijven mijn ogen een stuk vochtiger en weinig last van 'wazigheid' of irritaties e.d
Via internet rond de 30 euro voor 3 paar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel velen duur of valt dat mee?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
EN HET MOOIE IS DAT ER BIJ MIJ NOG STEEDS GEEN LAMPJE GING BRANDEN DAT IK DROGE OGEN HAD
ziekenhuis: "heb je last van droge ogen?"
shar: "neuh nooit last van"!
Maar das voor standaard correctie dan waarschijnlijk? Ik heb een torische lens..quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Via internet rond de 30 euro voor 3 paar.
Maar prijs zegt niet allesquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hm die zijn nog duurder zo te zien dan die ik nu heb
Die zijn duurder idd... rond de 50 euro zie ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar das voor standaard correctie dan waarschijnlijk? Ik heb een torische lens..
Neequote:
Ja voor jou was dat natuurlijk allemaal normaal. Maar dat controleerde ze dan ook niet zelf? Diegene die de vraag stelde bedoel ik danquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind dat met mijn ogen nog steeds t mooistedaardoor heeft de conclusie dat ik sjogren heb wel veel langer geduurd, ik wist zelf niet dat mijn ogen en mond droog zijn omdat ik niet anders gewend was
toen ik voor t eerst oogdruppels kreeg en die probeerde, WAT EEN FREAKING OPLUCHTING
Ik wil ook écht niet, maar anders moet het morgen, op mn vrije dag waarop ik eigenlijk alleen wil slapenquote:
Issie dood??quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet na het werk ook doen, riproomba
Nee in het begin niet, na een tijd hadden ze zoiets van we hebben teveel tekens dat je sjogren hebt laten we alsnog maar ff die oogtest doen. Ik had trouwens niet verwacht dat het zo erg zou zijn, ik was dit gewoon gewend en toen ze die test deden voelde ik een kelin beetje traanvocht dus ik dacht het zit wel goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja voor jou was dat natuurlijk allemaal normaal. Maar dat controleerde ze dan ook niet zelf? Diegene die de vraag stelde bedoel ik dan
Noeesss what happendquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet na het werk ook doen, riproomba
een borstel draaide niket meer dus ze hebben em opgehaaldquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noeesss what happend
Wall-E2 doet nog steeds dagelijks zijn rondjeWat meestal wel goed gaat... Tenzij cif zijn schoenen vergeet weg te zetten.. Dan gaat ie met de schoen rond rijden tot ie door heeft dat er een 'object' in de weg staat... En dan gaat ie piepen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |