En bingo!quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Stiekem heb ik ook helemaal geen vriendje, maar ben ik in de weekenden te druk met de bejaardensoos. Bustripjes naar de zaanse schans enzo.
Nee joh, da's altijd op woensdagavond!quote:
Ermahgerd Sintersika ja?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mss ja we hebben al een naam![]()
Ijs onder de 90Ik ook weer over een week of 9
Zo snel al?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tijd gaat rap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iidquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:29 schreef megamandy het volgende:
Aan die zwangerschappen in dit topic realiseer ik mij altijd hoe snel de tijd gaat
ik wil die zandlakjes die ze uiteraard waar niet in nederland uitbrengenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef Puckzzz het volgende:
Alsof we nog niet genoeg crackle hadden heb ik nu Crocodile crackle van Catrice gekocht
Catrice krijgt zandlakjes en ze komen niet naar Nederland?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil die zandlakjes die ze uiteraard waar niet in nederland uitbrengen
afaik niet idd.. http://mamzellekitkat.ove(...)l-afrique-c-est-chicquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Catrice krijgt zandlakjes en ze komen niet naar Nederland?
Eauh die vind ik lelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
afaik niet idd.. http://mamzellekitkat.ove(...)l-afrique-c-est-chic
Linkje?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, chinabay heeft ook liquid sands![]()
*bestelt*
Dit is de goedkoopste:quote:
Thanks!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is de goedkoopste:
http://www.ebay.nl/itm/1p(...)862f3b#ht_4304wt_952
Verder gewoon zoeken op "liquid sand", er zijn er nog een paar
Had je bij Ciaté zelf besteld toen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu te redeneren of ik een claim bij paypal zal indienen voor Ciate en dan de liquid sands bestellen bij Asos.. Da's ongeveer hetzelfde bedrag.. Maar dan ga ik verder redeneren en ik kan natuurlijk ook de hele bond-girl collectie via ebay bestellen voor 40 euro.. En dan denk ik "gebed zonder einde" en dan laat ik maar alles zitten, om er nog velen dagen lang over te twijfelen.
quote:
Heb je nog helemaal niks van ze gehoord? Ik heb na twee keer mailen uiteindelijk een tracking gekregen op de dag dat het was bezorgd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
En gezien de rel op feestboek verwacht ik niet dat ik nog iets ga horen
Nope. Maar ik zie ook dat ik pas gisterochtend heb gemaild. Het voelt langer geledenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal niks van ze gehoord? Ik heb na twee keer mailen uiteindelijk een tracking gekregen op de dag dat het was bezorgd.
We worden genegerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:58 schreef Mss het volgende:
Ik heb inmiddels ook gemaild maar verwacht ook niks te horen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja ze hebben tegen heel veel mensen gezegd dat die orders niet kunnen worden verstuurd, terwijl andere mensen in hetzelfde land ze wel hebben gehad
ermagerd ik vind het grappigquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:10 schreef Mirjam het volgende:
errr??
http://shop.radnails.com/(...)w-beyond-cuticle-art
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:10 schreef Mirjam het volgende:
errr??
http://shop.radnails.com/(...)w-beyond-cuticle-art
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
Ik luister net een liedje waarin het gaat van 'woooohooohoeehoe' (nee, niet de duifmeneer) en ik lees dit
natuurlijk babe! Ik ben goed te bereiken met ov en met auto dus dat maakt niet heel veel uitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oeh, mag ik me ook aansluiten?
Op wat voor dag washet eigenlijk?
Das dan weer het enige voordeel van op mijn werk zitten: het is hier gewoon altijd koel. Normaal vind ik het te koel en moet ik - ook in de zomer - een vest aan binnen. Maar de zon heeft de afgelopen ochtenden precies op ons raam gestaan en het is hier nu een heel fijn temperatuurtjequote:Op donderdag 25 juli 2013 09:43 schreef Mirjam het volgende:
Het is ff wat koeler, dat blijft vast niet lang zo maar is voor nu wel ff lekker
Super! Ik kijk nog ff wat ik doe, het liefst kom il met de auto maar ik weet niet of ik voor de file uit kom (op z'n vroegst kan ik om half 5 vertrekkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 08:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk babe! Ik ben goed te bereiken met ov en met auto dus dat maakt niet heel veel uit
ov = trein naar centraal -< tram 26 naar ijburg uitstappen bij de eindhalte
thats it
Ja prima johquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Super! Ik kijk nog ff wat ik doe, het liefst kom il met de auto maar ik weet niet of ik voor de file uit kom (op z'n vroegst kan ik om half 5 vertrekken) of dat het handiger is als ik na de spits kom. Maar dan is het ws weer niet hadig voor jullie als ik eerst naar jou toe kom
dusch.
Nouja, zullen we nog ff dm'en? Morgen ofzo? Vandaag de hele dag de kinderen, dus weinig innernets-tijd..
rip speesquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD BERGEN, WAAR ZIJN WE BELAND
Nog een maandjequote:
IK OOK!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog een maandje![]()
En het leukste vind ik nog dat ik dan ook bijna vakantie heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ferkensiequote:Op donderdag 25 juli 2013 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog een maandje![]()
En het leukste vind ik nog dat ik dan ook bijna vakantie heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OEEHHHH DAN NAAR JAPANCHINAAZIECHINGCHANGCHONG LAND??quote:
Weet je al welkeen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:00 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag nieuwe telefoon halen awwwwyis
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OEEHHHH DAN NAAR JAPANCHINAAZIECHINGCHANGCHONG LAND??![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:06 schreef Incantrix het volgende:
Is goed Sjaanik moet wel alvast een beetje een plan maken, want ik moet checken met mijn werk of bepaalde dingen kunnen want het is vakantietijd dus bezetting is crappy.
(Spoiler want saai gereutel)Sure babe ik vind alles prima dus ik hoor t welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joahquote:
Is goed mopsquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sure babe ik vind alles prima dus ik hoor t wel
Jupquote:
Ik mis een oogje, dan zou hij helemaal compleet zijnquote:
6 euro per maand dus veel scheelt het nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die is wel velen goedkoper, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |