En bingo!quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Stiekem heb ik ook helemaal geen vriendje, maar ben ik in de weekenden te druk met de bejaardensoos. Bustripjes naar de zaanse schans enzo.
Nee joh, da's altijd op woensdagavond!quote:
Ermahgerd Sintersika ja?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mss ja we hebben al een naam![]()
Ijs onder de 90Ik ook weer over een week of 9
Zo snel al?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tijd gaat rap.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Iidquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:29 schreef megamandy het volgende:
Aan die zwangerschappen in dit topic realiseer ik mij altijd hoe snel de tijd gaat
ik wil die zandlakjes die ze uiteraard waar niet in nederland uitbrengenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef Puckzzz het volgende:
Alsof we nog niet genoeg crackle hadden heb ik nu Crocodile crackle van Catrice gekocht
Catrice krijgt zandlakjes en ze komen niet naar Nederland?quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil die zandlakjes die ze uiteraard waar niet in nederland uitbrengen
afaik niet idd.. http://mamzellekitkat.ove(...)l-afrique-c-est-chicquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Catrice krijgt zandlakjes en ze komen niet naar Nederland?
Eauh die vind ik lelijkquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
afaik niet idd.. http://mamzellekitkat.ove(...)l-afrique-c-est-chic
Linkje?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, chinabay heeft ook liquid sands![]()
*bestelt*
Dit is de goedkoopste:quote:
Thanks!quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is de goedkoopste:
http://www.ebay.nl/itm/1p(...)862f3b#ht_4304wt_952
Verder gewoon zoeken op "liquid sand", er zijn er nog een paar
Had je bij Ciaté zelf besteld toen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit nu te redeneren of ik een claim bij paypal zal indienen voor Ciate en dan de liquid sands bestellen bij Asos.. Da's ongeveer hetzelfde bedrag.. Maar dan ga ik verder redeneren en ik kan natuurlijk ook de hele bond-girl collectie via ebay bestellen voor 40 euro.. En dan denk ik "gebed zonder einde" en dan laat ik maar alles zitten, om er nog velen dagen lang over te twijfelen.
quote:
Heb je nog helemaal niks van ze gehoord? Ik heb na twee keer mailen uiteindelijk een tracking gekregen op de dag dat het was bezorgd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
En gezien de rel op feestboek verwacht ik niet dat ik nog iets ga horen
Nope. Maar ik zie ook dat ik pas gisterochtend heb gemaild. Het voelt langer geledenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je nog helemaal niks van ze gehoord? Ik heb na twee keer mailen uiteindelijk een tracking gekregen op de dag dat het was bezorgd.
We worden genegerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:58 schreef Mss het volgende:
Ik heb inmiddels ook gemaild maar verwacht ook niks te horen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja ze hebben tegen heel veel mensen gezegd dat die orders niet kunnen worden verstuurd, terwijl andere mensen in hetzelfde land ze wel hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |