Ben benieuwd naar z'n schaamhaar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:49 schreef Darkestrah het volgende:
En nu is het wachten op de afbeelding van James Hetfield met het Armani-tasje.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:21 schreef AgeEll het volgende:
Kirk kijkt wel in de camera volgens mij. En de foto is gemaakt door Anton Corbijn, die zal er toch wel verstand van hebben.
Vind het wel apart dat heel veel mensen heel boos zijn op deze band. Volgens mij heeft de band daar zelf niet heel veel last van.
Qua muziek vind ik ze geweldig, maar het eeuwige gejank sinds Napster over downloaden, niet op Spotify willen etc en hun dramagedrag in de documentaire heeft hun image geen goed gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:21 schreef AgeEll het volgende:
Kirk kijkt wel in de camera volgens mij. En de foto is gemaakt door Anton Corbijn, die zal er toch wel verstand van hebben.
Vind het wel apart dat heel veel mensen heel boos zijn op deze band. Volgens mij heeft de band daar zelf niet heel veel last van.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou boeit me het geen moer, al slachten ze puppies bij maanlicht, als de muziek maar goed is.
Ozzie slachte kippen en vleermuizen bij daglichtquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef AgeEll het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zou hun image denk wel hebben.
Goed punt though
En begon 20 jaar later een reallife soapquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ozzie slachte kippen en vleermuizen bij daglicht
de opnames van Metallica's reallifesoap-docu Some Kind Of Monster waren toen al lang begonnen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:46 schreef AgeEll het volgende:
[..]
En begon 20 jaar later een reallife soap
Ja maar bij Metallica wordt alles er steeds bij gehaald en niets vergeten. Veel meer dan bij andere bands.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
de opnames van Metallica's reallifesoap-docu Some Kind Of Monster waren toen al lang begonnen...
Die ligt volgens mij nog in het ziekenhuisquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Lemmy is veel stoerder vooral met dit weer
[ afbeelding ]
dit idd, maar vooral dat ze sinds the 'black album' behoorlijke rukmuziek zijn gaan maken is de reden dat ik ze tegenwoordig nogal sneu en overgewaardeerd vind...quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het eeuwige gejank sinds Napster over downloaden, niet op Spotify willen etc en hun dramagedrag in de documentaire heeft hun image geen goed gedaan natuurlijk.
Meh, hij heeft wel aangegeven soort van spijt te hebben van z'n rechtszaak tegen Napsterquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:00 schreef thedeedster het volgende:
Lars Ulrich is naast een middelmatige drummer ook een enorme koekenbakker.
Marco van Basten bakt pannenkoekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:00 schreef thedeedster het volgende:
Lars Ulrich is naast een middelmatige drummer ook een enorme koekenbakker.
Geen held, dit is een godquote:
Een uitzonderlijk goede bassist maar te veel de hemel ingeprezen sinds zijn dood.quote:
Je kunt naar mindere gebieden geprezen worden na je dood.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een uitzonderlijk goede bassist maar te veel de hemel ingeprezen sinds zijn dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |