Ah, kijk. Allah lost het op. slotje.quote:Moge Allah ons weer van eerwaardige en moedige mannen voorzien in deze Oummah!
De woordvoerder van politie Haaglanden meld op geenstijl, waar dit topic ongetwijfeld vandaan komt, dat het verhaal onzin is. Deze vrouw heeft zelfs nooit aangifte geprobeerd te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:29 schreef sonnyspek het volgende:
In het bronartikel staat nu een update dat de politie met verklaring komt. En een kennis bij de politie had gezegd dat er al mailverkeer was naar Haaglanden.
A blieft:quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:22 schreef timmmmm het volgende:
Nou, sonnyspek zei nieuwe info te hebben, maar ik zie het niet
Eerder tegen die niqaabvrouw. Valse aangifte kan helaas niet als ze niet eens aangifte heeft gedaan van de door haar verzonnen aanval. En helaas kan je ook niet zonder haar toestemming haar man van mishandeling beschuldigen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:44 schreef arjan1212 het volgende:
Gaat de politie nu aangifte tegen die site wegens 'haatzaaien' doen ?
Tenzij die hele vrouw natuurlijk ook verzonnen is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Eerder tegen die niqaabvrouw. Valse aangifte kan helaas niet als ze niet eens aangifte heeft gedaan van de door haar verzonnen aanval. En helaas kan je ook niet zonder haar toestemming haar man van mishandeling beschuldigen.
natuurlijk ook verzonnen, gewoon 3 15 jarigen op een openbare computerquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef Fides het volgende:
Tja, lijkt me een kakverhaal. D
[..]
Tenzij die hele vrouw natuurlijk ook verzonnen is.
Je bedoeld dat die site dewarereligie.nlquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef Fides het volgende:
Tja, lijkt me een kakverhaal. D
[..]
Tenzij die hele vrouw natuurlijk ook verzonnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |