Je vindt de aanval an sich verwerpelijk. Het is toch overduidelijk dat die aanval verzonnen is?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:39 schreef Gia het volgende:
Bij een aangifte op het politieburo willen ze toch echt de verwondingen zien en fotograferen. Alleen ZEGGEN dat je onder de blauwe plekken staat is niet voldoende.
Overigens vind ik de aanval an sich, verwerpelijk. Dat niemand haar te hulp schoot, even verwerpelijk.
We hebben wetten in Nederland. Als je iemand ziet die zich, volgens jou, niet aan de wet houdt, dan mag je daar aangifte van doen. Maar geen eigen rechter spelen.
De tijd zal het lerenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef DS4 het volgende:
Als er had gestaan dat twee mannen met noordafrikaans uiterlijk een dame voor hoer hadden uitgemaakt en geslagen hadden vanwege een kort rokje was hier al geconcludeerd dat het allemaal de schuld is van de islam en hoe erg dit allemaal wel niet is.
Maar nu... Ach, het zal wel verzonnen zijn. Gewoon doorlopen, niets aan de hand.
Dat het relaas niet 100% waarheidsgetrouw is, maakt niet meteen dat er helemaal niets van klopt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef ejfaar het volgende:
Je vindt de aanval an sich verwerpelijk. Het is toch overduidelijk dat die aanval verzonnen is?
De site misschien niet maar die dame in kwestie wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het een vaag verhaal maar zo'n site zal toch zoiets niet verzinnen?
Het is ook gemakkelijk om er van uit te gaan dat dit verhaal op waarheid berustquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat het relaas niet 100% waarheidsgetrouw is, maakt niet meteen dat er helemaal niets van klopt.
Het zal best nuancering behoeven en het kan onwaar zijn, maar zo gemakkelikk daarvan uit gaan is raar.
https://upload.wikimedia.(...).jpg/220px-Niqab.jpgquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:32 schreef Parzival het volgende:
ik zeg, foto showen met de blauwe plekken ....
zou ze dat ook gezegd hebben als ze op minderjarige leeftijd finaal uit elkaar gescheurd was door een of andere imam naar evenbeeld van Mohammed?quote:De wetten van Allah gaan voor hen, hoe pijnlijk het ook is
Jup, zou me nog niks verbazen als ze dat doen over iets wat verzonnen is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:35 schreef ReplaR het volgende:
Als het waar was dan hadden we al een paar dagen massa rellen gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iemand zegt dat er zaterdagavond een hond op De Dam losliep die tegen een bankje piste ben ik wel geneigd dat te geloven, als Frans "bananensplit" Bauer echter beweert dat er zaterdagavond een Bengaalse tijger op De Dam aan het jongleren was met meridiaankogels heb ik daar automatisch toch wat twijfels bij..... tsja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:41 schreef DS4 het volgende:
Als er had gestaan dat twee mannen met noordafrikaans uiterlijk een dame voor hoer hadden uitgemaakt en geslagen hadden vanwege een kort rokje was hier al geconcludeerd dat het allemaal de schuld is van de islam en hoe erg dit allemaal wel niet is.
Maar nu... Ach, het zal wel verzonnen zijn. Gewoon doorlopen, niets aan de hand.
Verder hangt toch heel de omgeving van holland spoor vol met camera's en zouden ze zoiets dus ook wel geregistreerd moeten hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef LXIV het volgende:
Zuivere hoax. De politie is juist extreem gevoelig voor dit soort incidenten en zal ook meteen alles uit de kast trekken als hiervan aangifte komt.
Helaas is een vrouw die belaagd wordt vanwege het dragen van een niqaab wat gebruikelijker dan Bengaalse tijgers die op De Dam jongleren met meridiaankogels.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:51 schreef Jian het volgende:
Als iemand zegt dat er zaterdagavond een hond op De Dam losliep die tegen een bankje piste ben ik wel geneigd dat te geloven, als Frans "bananensplit" Bauer echter beweert dat er zaterdagavond een Bengaalse tijger op De Dam aan het jongleren was met meridiaankogels heb ik daar automatisch toch wat twijfels bij..... tsja.
twitter:imadima twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:50:25Zodra blanke Nederlanders daders zijn en een allochtoon slachtoffer wordt de daad afgezwakt / neergezet als niet waar. reageer retweet
twitter:imadima twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:51:21Probleem in NL is niet de kutmarokkaan, maar de kutnederlander die niet in staat is verantwoordelijkheid te nemen voor zijn acties reageer retweet
twitter:imadima twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:51:57Verbaast me ook niks. Politie doet je nooit wat, je mag racistische opmerkingen maken gebeurd ook nooit wat. reageer retweet
twitter:imadima twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:53:23Nou ja als een Hollander mij zou slaan dan slacht ik hem onverdoofd af. Ik had dat meisje wel geholpen hoor. Met alle plezier reageer retweet
Echt, sommige mensen.twitter:imadima twitterde op woensdag 24-07-2013 om 12:55:57Snap ook niet dat er moslims gewoon stonden toe te kijken. WTF sta je toe te kijken dat een moslima geslagen wordt door kufar reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |