Dan doe je dat toch lekker, meid? Lekker gek doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
Elke keer als ik dit topic doorlees wil ik RCT weer spelen.![]()
waarom zelf zoeken naar memory adressen als er echt hordes trainers voor rct zijn?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:45 schreef cherrycoke het volgende:
probeer money values te veranderen, maar ik kan de memory adressen maar niet vinden
cheaten is moeilijk in RCT1
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:33 schreef cherrycoke het volgende:
park rating 999
[ afbeelding ]
alles draaide muziekjes, totdat het spel crashte vanwege driver not found of ziets jammer, en save file is corrupt.
had ook ook een achtbaan gebouwd om van punt a naar b te kunnenik wou het nog uitbreiden maarja
met een bluetooth muis werkt het aardigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat het Android is bedoel je?
Maar OpenTTD op je telefoon is gewoon exact hetzelfde als op je pc. En omdat je daar vrijwel alles met je muis doet werkt het op je telefoon dus gewoon dramatisch.
attractie klikken dan op het hoofdje drukkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:49 schreef ArnosL het volgende:
Hoe zet je het geluid eigenlijk helemaal uit? Dus ook van de attracties e.d?
je speakers uitzetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:49 schreef ArnosL het volgende:
Zou kunnen, maar om nou een bluetooth muis te kopen puur om OpenTTD op m'n telefoon te spelen lijkt me een ķetsje overdreven...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
met een bluetooth muis werkt het aardig
Waar zie je die? Ik kan hem niet vinden namelijk..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
attractie klikken dan op het hoofdje drukken
Ik wil er muziek bij luisterenquote:
radio aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:46 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Waar zie je die? Ik kan hem niet vinden namelijk..
[..]
Ik wil er muziek bij luisteren
Bij 1 zit linksboven naast de floppy een oortje. Dan gaat het geluid uit. Heb ik altijd ingedrukt, want muziek luisteren is belangrijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:49 schreef ArnosL het volgende:
Bij 2 zit ie schijnbaar ergens anders, want linksboven naast de floppy zit er een zoomknop en een pauzeknop. Weet je toevallig ook waar die in RCT2 zit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bij 1 zit linksboven naast de floppy een oortje. Dan gaat het geluid uit. Heb ik altijd ingedrukt, want muziek luisteren is belangrijker natuurlijk.
op de floppy klikken en dan bij opties kan je kiezen voor muziek uit of aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bij 2 zit ie schijnbaar ergens anders, want linksboven naast de floppy zit er een zoomknop en een pauzeknop. Weet je toevallig ook waar die in RCT2 zit?
Dat heb ik al gedaan, maar dan blijft het geluid van de attracties en het publiek door gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
op de floppy klikken en dan bij opties kan je kiezen voor muziek uit of aan.
geluid van attracties en publiek kan je niet uitzetten, zover ik kan checken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, maar dan blijft het geluid van de attracties en het publiek door gaan.
Volgens mij op het oortje klikken bij RCT1 zoals eerder beschreven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geluid van attracties en publiek kan je niet uitzetten, zover ik kan checken.
Jammer, dan het geluid maar uit en muziek luisteren via een andere manierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geluid van attracties en publiek kan je niet uitzetten, zover ik kan checken.
Techno en industriėle muziek uit RCT2quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geluid van draaimolens die doodgaan: en dus heeel langzaam, of heel snel gaan draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |