Dat doet er niet toequote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:38 schreef papernote het volgende:
Ik heb het pas tien keer gevraagd, dus dat kan nog wel een keertje: heb je je annuleringsverzekering al gebeld?
quote:
Ik lees het heel anders, excuus als ik nog moet werken aan mijn hate-skills. Hoewel het TS achterliggende bedoeling geweest kan zijn, lees ik meer iets over zijn mogelijkheden naar het ziekenhuis toe want als de gynaecoloog gewoon de juiste situatie had geschetst dan hadden ze besloten de ingreep na de vakantie van de kids te laten doen. Het lijkt er op dat de gynaecoloog vooraf maar wat zat te raaskallenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef papernote het volgende:
[..].
Grapjas. Wees eens realistisch. TS wil gewoon geld terug voor z'n vakantie. Dat gaat 'ie van het ziekenhuis of de arts nooit krijgen. Wel van z'n annuleringsverzekering.
Dit is het dus. Het is fijn om te zien dat mensen wel over vooroordelen heen kunnen stappen en gewoon begrip op kunnen brengen voor anderen. Bedankt hiervoor. Het gaat er inderdaad om dat de gynaecoloog maar halve, of zelfs geen instructies heeft gegeven. Na de i greep was de enige instructie: wacht een week met seks hebben. Het bloeden kan nog een paar dagen aanhouden, maar na een week moet het wel helemaal genezen zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik lees het heel anders, excuus als ik nog moet werken aan mijn hate-skills. Hoewel het TS achterliggende bedoeling geweest kan zijn, lees ik meer iets over zijn mogelijkheden naar het ziekenhuis toe want als de gynaecoloog gewoon de juiste situatie had geschetst dan hadden ze besloten de ingreep na de vakantie van de kids te laten doen. Het lijkt er op dat de gynaecoloog vooraf maar wat zat te raaskallen
Ik zie hem niks claimen, wel dat de optie om een loos kutbriefje te sturen waarschijnlijk toch weggewuifd gaat worden en dan wordt hun klacht niet serieus genomen
Aannames, aannames, aannames. Nee, je bent ook absoluut niet aan het veroordelen hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:59 schreef _Lily_ het volgende:
Ik denk dat TS de gynaecoloog persoonlijk wil treffen en dat geld bijzaak is. Hij gaf eerder in het topic al aan dat hij het liefst zou willen dat de gynaecoloog ontslagen zou worden (waarbij hij zelf ook aangeeft dat dat geen realistische gedachte is)
Hij wil gewoon dat de arts lijdt zoals hij ook lijdt nu. Als er geen consequenties aan verbonden waren vermoed ik dat TS een vuist in het gezicht van de gynaecoloog zou planten. Of zijn auto bekrassen. Of weet ik veel
Wat is dan je doel? Breng het eens duidelijk onder woorden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is het dus. Het is fijn om te zien dat mensen wel over vooroordelen heen kunnen stappen en gewoon begrip op kunnen brengen voor anderen. Bedankt hiervoor. Het gaat er inderdaad om dat de gynaecoloog maar halve, of zelfs geen instructies heeft gegeven. Na de i greep was de enige instructie: wacht een week met seks hebben. Het bloeden kan nog een paar dagen aanhouden, maar na een week moet het wel helemaal genezen zijn.
Dit blijft achteraf dus volledige onzin te zijn. En zoals uit gelijkaardige gevallen blijkt, hoort dit ook bij de standaard instructies die vooraf gegeven worden. De instructies zijn tot nu toe ELKE keer anders geworden. Dát is waar de gynaecoloog fout is gegaan.
heb je de rest van mijn posts ook gelezen idioot? Ga je nog iets met mijn advies doen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Aannames, aannames, aannames. Nee, je bent ook absoluut niet aan het veroordelen hoorHypocrietje
Niet eens een hele gekke aanname als jij wenst dat die man zijn baan kwijtraakt hierdoor. Dat is pas hypocriet. Die man heeft namelijk ook een vrouw en kinderen. En zo herhaalt het zich.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Aannames, aannames, aannames. Nee, je bent ook absoluut niet aan het veroordelen hoorHypocrietje
Er zijn inderdaad een hoop mogelijkheden aangeboden in dit topic, waarvoor dank. Als wij terug zijn dienen we een klacht in bij het ziekenhuis, tegen beide gynaecologen. Met deze klacht gaan we naar de reisverzekering. Daarna zien we wel. We verwachten niet veel te bereiken, maar gaan er wel werk van maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef papernote het volgende:
[..]
Wat is dan je doel? Breng het eens duidelijk onder woorden.
Ik zie meerdere opties: excuses van de arts, financiële compensatie (via verzekering), enz... Maar wat wil je?
In de OP spreek je over "rechtsbijstand" en "mogelijkheden". Er zijn er in dit topic talloze gegeven. Wat ga je doen? Wat wil je doen? En vooral: wat wil je nu concreet bereiken?
Ja, en? Wat wil je ermee? Wat kan die gynaecoloog doen nu het al gebeurd is? Zijn excuses aanbieden toch? Of in ieder geval toelichten van zijn kant waarom het zo is gegaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit is het dus. Het is fijn om te zien dat mensen wel over vooroordelen heen kunnen stappen en gewoon begrip op kunnen brengen voor anderen. Bedankt hiervoor. Het gaat er inderdaad om dat de gynaecoloog maar halve, of zelfs geen instructies heeft gegeven. Na de i greep was de enige instructie: wacht een week met seks hebben. Het bloeden kan nog een paar dagen aanhouden, maar na een week moet het wel helemaal genezen zijn.
Dit blijft achteraf dus volledige onzin te zijn. En zoals uit gelijkaardige gevallen blijkt, hoort dit ook bij de standaard instructies die vooraf gegeven worden. De instructies zijn tot nu toe ELKE keer anders geworden. Dát is waar de gynaecoloog fout is gegaan.
Getverquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef lisabisa het volgende:
Heel vervelend voor je vriendin en jullie kinderen. Wat mij opvalt is dat je het vooral zelf erg vindt dat je geen seks kunt hebben en waarschijnlijk nu alles met de kinderen doet.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
heb je de rest van mijn posts ook gelezen idioot? Ga je nog iets met mijn advies doen?
....
Idioot.
Haha, als ik dit topic lees barst ik gewoon in lachen uit. Zittie vanaf het vakantie-adres zijn woede te uiten op Fok.
En uiteindelijk ontken je mijn aanname ook niet. Dus er zal zeker een kern van waarheid in zitten
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:34 schreef Maharbal het volgende:
Laten we anders even met z'n allen normaal reageren en niet iedereen te pas en te onpas verwijten naar zijn of haar hoofd slingeren of manen om 'op te flikkeren'.
QFTquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef _Lily_ het volgende:
Dan zou ik even het postgedrag van TS onder de loep nemen. Zijn gedrag is stuitend
Lees de polis van je reisverzekering eerst nog even door, bespaart je hoogstwaarschijnlijk een hoop moeite.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een hoop mogelijkheden aangeboden in dit topic, waarvoor dank. Als wij terug zijn dienen we een klacht in bij het ziekenhuis, tegen beide gynaecologen. Met deze klacht gaan we naar de reisverzekering. Daarna zien we wel. We verwachten niet veel te bereiken, maar gaan er wel werk van maken.
Wat verwacht je van je reisverzekering dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een hoop mogelijkheden aangeboden in dit topic, waarvoor dank. Als wij terug zijn dienen we een klacht in bij het ziekenhuis, tegen beide gynaecologen. Met deze klacht gaan we naar de reisverzekering. Daarna zien we wel. We verwachten niet veel te bereiken, maar gaan er wel werk van maken.
Dat zie ik ook niet zo 1-2-3. Op moment dat mevrouw al bloedend het vliegtuig instapte dan wel per auto aankwam op bestemming is er qua reisverzekering niet veel te halen lijkt me.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Wat verwacht je van je reisverzekering dan?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kortom: door nalatigheid en slechte informatie van twee gynaecologen in niet minder dan vier contactmomenten is onze vakantie grondig verpest.
Dus met die schade valt het alleszins mee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wij hebben gewoon een gezellig vakantie, hoor.
Ik zie echt totaal geen enkel verband (ha ha) tussen die operatie en vakantie, maar ergens in TS zijn hoofd is die kromme gedachte tot stand gekomen en wij krijgen het met geen mogelijkheid weer recht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet zo 1-2-3. Op moment dat mevrouw al bloedend het vliegtuig instapte dan wel per auto aankwam op bestemming is er qua reisverzekering niet veel te halen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |