abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:38:17 #276
134783 papernote
Een echte.
pi_129366655
Ik heb het pas tien keer gevraagd, dus dat kan nog wel een keertje: heb je je annuleringsverzekering al gebeld?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_129366720
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:38 schreef papernote het volgende:
Ik heb het pas tien keer gevraagd, dus dat kan nog wel een keertje: heb je je annuleringsverzekering al gebeld?
Dat doet er niet toe
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:41:45 #278
134783 papernote
Een echte.
pi_129366813
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe
:D.

Grapjas. Wees eens realistisch. TS wil gewoon geld terug voor z'n vakantie. Dat gaat 'ie van het ziekenhuis of de arts nooit krijgen. Wel van z'n annuleringsverzekering.
pi_129367021
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:41 schreef papernote het volgende:

[..]

:D.

Grapjas. Wees eens realistisch. TS wil gewoon geld terug voor z'n vakantie. Dat gaat 'ie van het ziekenhuis of de arts nooit krijgen. Wel van z'n annuleringsverzekering.
Ik lees het heel anders, excuus als ik nog moet werken aan mijn hate-skills. Hoewel het TS achterliggende bedoeling geweest kan zijn, lees ik meer iets over zijn mogelijkheden naar het ziekenhuis toe want als de gynaecoloog gewoon de juiste situatie had geschetst dan hadden ze besloten de ingreep na de vakantie van de kids te laten doen. Het lijkt er op dat de gynaecoloog vooraf maar wat zat te raaskallen

Ik zie hem niks claimen, wel dat de optie om een loos kutbriefje te sturen waarschijnlijk toch weggewuifd gaat worden en dan wordt hun klacht niet serieus genomen
pi_129367281
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:15 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

:D :D :D
Haha wat erg. Lees het nu pas oO<
pi_129367405
Ik denk dat TS de gynaecoloog persoonlijk wil treffen en dat geld bijzaak is. Hij gaf eerder in het topic al aan dat hij het liefst zou willen dat de gynaecoloog ontslagen zou worden (waarbij hij zelf ook aangeeft dat dat geen realistische gedachte is)

Hij wil gewoon dat de arts lijdt zoals hij ook lijdt nu. Als er geen consequenties aan verbonden waren vermoed ik dat TS een vuist in het gezicht van de gynaecoloog zou planten. Of zijn auto bekrassen. Of weet ik veel
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:01:05 #282
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129367451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik lees het heel anders, excuus als ik nog moet werken aan mijn hate-skills. Hoewel het TS achterliggende bedoeling geweest kan zijn, lees ik meer iets over zijn mogelijkheden naar het ziekenhuis toe want als de gynaecoloog gewoon de juiste situatie had geschetst dan hadden ze besloten de ingreep na de vakantie van de kids te laten doen. Het lijkt er op dat de gynaecoloog vooraf maar wat zat te raaskallen

Ik zie hem niks claimen, wel dat de optie om een loos kutbriefje te sturen waarschijnlijk toch weggewuifd gaat worden en dan wordt hun klacht niet serieus genomen
Dit is het dus. Het is fijn om te zien dat mensen wel over vooroordelen heen kunnen stappen en gewoon begrip op kunnen brengen voor anderen. Bedankt hiervoor. Het gaat er inderdaad om dat de gynaecoloog maar halve, of zelfs geen instructies heeft gegeven. Na de i greep was de enige instructie: wacht een week met seks hebben. Het bloeden kan nog een paar dagen aanhouden, maar na een week moet het wel helemaal genezen zijn.

Dit blijft achteraf dus volledige onzin te zijn. En zoals uit gelijkaardige gevallen blijkt, hoort dit ook bij de standaard instructies die vooraf gegeven worden. De instructies zijn tot nu toe ELKE keer anders geworden. Dát is waar de gynaecoloog fout is gegaan.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:02:11 #283
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129367488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:59 schreef _Lily_ het volgende:
Ik denk dat TS de gynaecoloog persoonlijk wil treffen en dat geld bijzaak is. Hij gaf eerder in het topic al aan dat hij het liefst zou willen dat de gynaecoloog ontslagen zou worden (waarbij hij zelf ook aangeeft dat dat geen realistische gedachte is)

Hij wil gewoon dat de arts lijdt zoals hij ook lijdt nu. Als er geen consequenties aan verbonden waren vermoed ik dat TS een vuist in het gezicht van de gynaecoloog zou planten. Of zijn auto bekrassen. Of weet ik veel
Aannames, aannames, aannames. Nee, je bent ook absoluut niet aan het veroordelen hoor :) Hypocrietje
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:08:30 #284
134783 papernote
Een echte.
pi_129367716
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dit is het dus. Het is fijn om te zien dat mensen wel over vooroordelen heen kunnen stappen en gewoon begrip op kunnen brengen voor anderen. Bedankt hiervoor. Het gaat er inderdaad om dat de gynaecoloog maar halve, of zelfs geen instructies heeft gegeven. Na de i greep was de enige instructie: wacht een week met seks hebben. Het bloeden kan nog een paar dagen aanhouden, maar na een week moet het wel helemaal genezen zijn.

Dit blijft achteraf dus volledige onzin te zijn. En zoals uit gelijkaardige gevallen blijkt, hoort dit ook bij de standaard instructies die vooraf gegeven worden. De instructies zijn tot nu toe ELKE keer anders geworden. Dát is waar de gynaecoloog fout is gegaan.
Wat is dan je doel? Breng het eens duidelijk onder woorden.

Ik zie meerdere opties: excuses van de arts, financiële compensatie (via verzekering), enz... Maar wat wil je?

In de OP spreek je over "rechtsbijstand" en "mogelijkheden". Er zijn er in dit topic talloze gegeven. Wat ga je doen? Wat wil je doen? En vooral: wat wil je nu concreet bereiken?
pi_129367888
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Aannames, aannames, aannames. Nee, je bent ook absoluut niet aan het veroordelen hoor :) Hypocrietje
heb je de rest van mijn posts ook gelezen idioot? Ga je nog iets met mijn advies doen?

....

Idioot.

Haha, als ik dit topic lees barst ik gewoon in lachen uit. Zittie vanaf het vakantie-adres zijn woede te uiten op Fok. _O-
En uiteindelijk ontken je mijn aanname ook niet. Dus er zal zeker een kern van waarheid in zitten

[ Bericht 4% gewijzigd door _Lily_ op 26-07-2013 14:18:55 ]
pi_129367890
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Niet eens een hele gekke aanname als jij wenst dat die man zijn baan kwijtraakt hierdoor. Dat is pas hypocriet. Die man heeft namelijk ook een vrouw en kinderen. En zo herhaalt het zich.

Ik kan mij voorstellen dat het heel vervelend is wat er is gebeurd. Maar geef het een plaats, dien een klacht in over je ongenoegen en fouten die er gemaakt zijn en laat het daarbij. Vreet jezelf niet zo op. Bovendien is je vriendin het echte slachtoffer en niet jij.

Verdoe je tijd niet hier en ga iets leuks met je vriendin en kinderen doen. Geef je vriendin wat extra aandacht want het is geen pleziertje voor haar. En vooral niet als zij naast de pijn ook jouw 'gezeur' over de gynaecoloog en problemen moet aanhoren.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:13:49 #287
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_129367891
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef papernote het volgende:

[..]

Wat is dan je doel? Breng het eens duidelijk onder woorden.

Ik zie meerdere opties: excuses van de arts, financiële compensatie (via verzekering), enz... Maar wat wil je?

In de OP spreek je over "rechtsbijstand" en "mogelijkheden". Er zijn er in dit topic talloze gegeven. Wat ga je doen? Wat wil je doen? En vooral: wat wil je nu concreet bereiken?
Er zijn inderdaad een hoop mogelijkheden aangeboden in dit topic, waarvoor dank. Als wij terug zijn dienen we een klacht in bij het ziekenhuis, tegen beide gynaecologen. Met deze klacht gaan we naar de reisverzekering. Daarna zien we wel. We verwachten niet veel te bereiken, maar gaan er wel werk van maken.
pi_129367937
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja, en? Wat wil je ermee? Wat kan die gynaecoloog doen nu het al gebeurd is? Zijn excuses aanbieden toch? Of in ieder geval toelichten van zijn kant waarom het zo is gegaan.

Nou, als dat is gebeurd (en daarom was mijn advies dus dat als je thuis bent dat je het gesprek aangaat met die gynaecoloog), is het dan klaar voor jou?

En wat wil je met die reisverzekering? Je gaf toch al aan dat de informatie van de gynaecoloog het hoofdprobleem is en niet die vakantie? Want dat jullie nu toch ook wel genieten van de vakantie?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:19:02 #289
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129368031
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef lisabisa het volgende:
Heel vervelend voor je vriendin en jullie kinderen. Wat mij opvalt is dat je het vooral zelf erg vindt dat je geen seks kunt hebben en waarschijnlijk nu alles met de kinderen doet.
Getver :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_129368071
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:19 schreef eleusis het volgende:

[..]

Getver :')
Dat was al gepost, verder weer ontopic :)
pi_129368107
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

heb je de rest van mijn posts ook gelezen idioot? Ga je nog iets met mijn advies doen?

....

Idioot.

Haha, als ik dit topic lees barst ik gewoon in lachen uit. Zittie vanaf het vakantie-adres zijn woede te uiten op Fok. _O-
En uiteindelijk ontken je mijn aanname ook niet. Dus er zal zeker een kern van waarheid in zitten
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:34 schreef Maharbal het volgende:

Laten we anders even met z'n allen normaal reageren en niet iedereen te pas en te onpas verwijten naar zijn of haar hoofd slingeren of manen om 'op te flikkeren'.
pi_129368213
Dan zou ik even het postgedrag van TS onder de loep nemen. Zijn gedrag is stuitend
pi_129368863
Wow ik vind het bizar hoe makkelijk sommige hier denken over de operatie die ze heeft gehad.
Het is niet zomaar een beetje bloedverlies en iets minder kunnen doen.

Ik vind het aan de ene kant dat jullie best hadden kunnen vragen hoe het zit met de vakantie en zwemmen etc. Maar ik vind ook dat de gyneacoloog duidelijk de gevolgen en herstelperiode aan had moeten geven.

Ik vraag mij ook af waarom jullie zo makkelijk dachten over de ingreep jullie hebben kinderen en weten neem ik aan ook hoe lang het herstel is na een bevalling.

Ik hoop dat je in ieder geval een nette reactie zal krijgen op je klacht of tenminste erkenning van de fouten.
pi_129376422
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:24 schreef _Lily_ het volgende:
Dan zou ik even het postgedrag van TS onder de loep nemen. Zijn gedrag is stuitend
QFT ^O^

TS maar denken dat het aan mij en Cherry lag, blijkt het topic zonder ons ook prima te kunnen ontsporen *O*
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:53:50 #295
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_129376718
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad een hoop mogelijkheden aangeboden in dit topic, waarvoor dank. Als wij terug zijn dienen we een klacht in bij het ziekenhuis, tegen beide gynaecologen. Met deze klacht gaan we naar de reisverzekering. Daarna zien we wel. We verwachten niet veel te bereiken, maar gaan er wel werk van maken.
Lees de polis van je reisverzekering eerst nog even door, bespaart je hoogstwaarschijnlijk een hoop moeite.
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_129379022
Ik hoop dat je je woede hier genoeg van je afgeschreven hebt, anders heb ik echt medelijden met je vrouw en kids dat ze hun vakantie met zo'n chagerijn door moeten brengen.
pi_129379224
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:13 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat verwacht je van je reisverzekering dan?
pi_129379325
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:10 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Wat verwacht je van je reisverzekering dan?
Dat zie ik ook niet zo 1-2-3. Op moment dat mevrouw al bloedend het vliegtuig instapte dan wel per auto aankwam op bestemming is er qua reisverzekering niet veel te halen lijkt me.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:17:40 #299
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_129379504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kortom: door nalatigheid en slechte informatie van twee gynaecologen in niet minder dan vier contactmomenten is onze vakantie grondig verpest.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wij hebben gewoon een gezellig vakantie, hoor.
Dus met die schade valt het alleszins mee.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_129379734
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat zie ik ook niet zo 1-2-3. Op moment dat mevrouw al bloedend het vliegtuig instapte dan wel per auto aankwam op bestemming is er qua reisverzekering niet veel te halen lijkt me.
Ik zie echt totaal geen enkel verband (ha ha) tussen die operatie en vakantie, maar ergens in TS zijn hoofd is die kromme gedachte tot stand gekomen en wij krijgen het met geen mogelijkheid weer recht.

Wat als de vrouw van TS moest werken? Of voor de kinderen zorgen? Wat zou dan de vergoeding moeten zijn? Of zoiets als rij-examen? Moet de gynaecoloog dat allemaal vergoeden omdat dat toevallig in de herstelperiode gepland stond?

Ik snap echt helemaal niets van de gedachte van TS...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')