quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:34 schreef _Dido_ het volgende:
Op dingen die je overkomen heb je geen invloed, TS, wél op hoe je ermee omgaat. Jij bent nu degene die zijn eigen vakantie verziekt door zich maar te blíjven opwinden. Chill!
waar veroordeel ik precies?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt zo'n gigantisch bord voor hun kop. Altijd maar willen veroordelen.
Geniet daar dan van en laat het varen voor nuquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat ik reageer ik de kansloze figuren in dit topic, en de serieuze reacties vraag naar mijn opties, betekent niet dat ik de hele dag op vakantie loop te mokken. Ik snap dat het voor sommigen moeilijk is om fok los te zien van het echte leven, maar ik heb wel nog een leven naast dit forum.
Nee hoor, verre van. Dat jij je nu persoonlijk aangevallen voelt, betekent ik niet dat ik jou gelijk trek met zeikerds als die Lilyquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:41 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb het topic doorgelezen en zelfs al eerder gereageerd. Jij bent echter op oorlogspad jegens mensen die ook maar een béétje kritisch reageren, waardoor je niet meer normaal kunt reageren en het lachertje vh topic bent geworden.
Als er iemand in dit topic verbitterd en hoog van de toren overkomt ben jij het waarde TS. Jij laat je vakantie/leven verpesten door wat tegenslagen. Jij laat vooral doorschemeren wat het met jou (en dan vooral je sexleven) doet, wat het met je vrouw doet komt er pas na een pagina of 10 uit.quote:Wow Lily, was elke vrouw maar zo heerlijk ongevoelig en bot geslagen door het leven als jij.
Je weer niets van ons. Je hebt totaal geen beeld van wat wij mee hebben gemaakt, en wat deze vakantie voor ons betekende. Dan kun je wel lekker hoog van de toren blazen met "stel je niet zo aan", op basis van je eigen aannames, maar het enige wat je daarmee aantoont is dat je een verbitterde hypocriet bent, die vindt dat anderen zich niet moeten aanstellen, omdat toch niets opweegt tegen het leed dat jij hebt meegemaakt.
Flikker toch op met je nonbijdrage.
Jouw leven ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo'n plaat voor je kop
Wij hebben gewoon een gezellig vakantie, hoor. Weliswaar met tegenslagen, wat ook de reden is dat ik dit topic opende. Maar wij vinden elke dag wel dingen om van te genieten.
Nogmaals: fok is niet representatief voor het echte leven
Dit dus!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 05:32 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
ik had het bij voorbaat nooit vlak voor m'n vakantie gepland, los van wat voor marge er ook beloofd wordt
Daar gaat mijn laatste restje sympathie voor de TS.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt zo'n gigantisch bord voor hun kop. Altijd maar willen veroordelen.
en daar ga je de mist in. want het zijn wel degelijk echte mensen die hier reageren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo'n plaat voor je kop
Wij hebben gewoon een gezellig vakantie, hoor. Weliswaar met tegenslagen, wat ook de reden is dat ik dit topic opende. Maar wij vinden elke dag wel dingen om van te genieten.
Nogmaals: fok is niet representatief voor het echte leven
TS is misschien een heel aardige gozer. Maar hij komt op mij enorm agressief, gefrustreerd en egocentrisch over. Daarbij wekt hij niet de indruk enigszins tegen kritiek of een andere mening te kunnen.quote:en daar ga je de mist in. want het zijn wel degelijk echte mensen die hier reageren.
Haha doe even normaal met je lange tenen. Ik heb je een duidelijk realistisch advies gegeven over wat je kan doen om de pijn te verzachten. Namelijk een klacht indienen (over de gebrekkige informatieplicht welteverstaan) en een gesprek aangaan met de arts om je verhaal kwijt te kunnen en erkenning te krijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wow Lily, was elke vrouw maar zo heerlijk ongevoelig en bot geslagen door het leven als jij.
Je weer niets van ons. Je hebt totaal geen beeld van wat wij mee hebben gemaakt, en wat deze vakantie voor ons betekende. Dan kun je wel lekker hoog van de toren blazen met "stel je niet zo aan", op basis van je eigen aannames, maar het enige wat je daarmee aantoont is dat je een verbitterde hypocriet bent, die vindt dat anderen zich niet moeten aanstellen, omdat toch niets opweegt tegen het leed dat jij hebt meegemaakt.
Flikker toch op met je nonbijdrage.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:28 schreef lisabisa het volgende:
Wat mij opvalt is dat je het vooral zelf erg vindt dat je geen seks kunt hebben en waarschijnlijk nu alles met de kinderen doet.
Nja, als de vriendin van TS huilend op haar strandstoeltje zit is het duidelijk dat er wel iets verwerkt moet wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De verwerking..... Misschien nog een psycholoog inschakelen dan, niet kunnen zwemmen op vakantie, stel je voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |