1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Phil Taylor (1) v Stuart Kellett Terry Jenkins (16) v Andy Smith Raymond van Barneveld (8) v Mensur Suljovic Justin Pipe (9) v Mark Webster Simon Whitlock (5) v Jelle Klaasen Kevin Painter (12) v Jamie Lewis James Wade (4) v John Part Mervyn King (13) v Gary Anderson Michael van Gerwen (2) v Colin Lloyd Kim Huybrechts (15) v Peter Wright Wes Newton (7) v Jamie Caven Dave Chisnall (10) v Paul Nicholson Andy Hamilton (6) v Ronnie Baxter Robert Thornton (11) v Ian White Adrian Lewis (3) v Ronny Huybrechts Brendan Dolan (14) v Steve Beaton |
SPOILER: wat walkon girlsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ejfaar op 24-07-2013 22:17:25 ]
Denk wat jij schetst.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat zouden de halve finale worden?
Taylor - Whitlock en Lewis - Van Gerwen zou mooi zijn.
Best of 35 (finale) is trouwens wel aardig taai.
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 24-07-2013 om 00:58:34Hou vol, collega's voor en achter de schermen van #rtl7darts Het wordt wel héél laat zo. Ik ben solidair en kijk tot het einde! @rtl7darts reageer retweet
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 24-07-2013 om 00:58:34Hou vol, collega's voor en achter de schermen van #rtl7darts Het wordt wel héél laat zo. Ik ben solidair en kijk tot het einde! @rtl7darts reageer retweet
Is janken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom kan Knarreveld niet als verliezer voor de camera treden?
Dus toch.. Haha ik was het ff kwijt, had m ge-edit van 9 naar 10quote:
Nee te lang format.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:43 schreef GwaiLow het volgende:
Peter zal vanavond waarschijnlijk te sterk zijn voor Michael. Peter is echt een hele nare tegenstander. Ik ga er lekker voor zitten.
Kom op Michael!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:43 schreef GwaiLow het volgende:
Peter zal vanavond waarschijnlijk te sterk zijn voor Michael. Peter is echt een hele nare tegenstander. Ik ga er lekker voor zitten.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:39 schreef GwaiLow het volgende:
Sneu voor Gary. Maar was te verwachten..
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar dit is een echt een close match op voorhand. Dus wie er ook wint, het is hier echt heel lastig te voorspellen.
Nee joh wel iets eerder. Pipe doet niet mee en toen was de 3de wedstrijd rond 11 uur. Mooi Scholten is er weer.quote:
ach, wie geeft er nog wat om barney.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld dus helemaal geen itnerview, de flikker.
Dan ben je zelf aan het typen. Moet je even op zo'n knopje boven het tekstvak klikkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh wel iets eerder. Pipe doet niet mee en toen was de 3de wedstrijd rond 11 uur. Mooi Scholten is er weer.Weten jullie hoe het kan dat de nieuwe reacties niet automatische worden geladen, want heb het wel ingesteld.
Minachting naar zijn fansquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld dus helemaal geen interview, de flikker.
Zijn fans, die willen wel een verklaring van zijn dramatische spel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach, wie geeft er nog wat om barney.
Hij moest natuurlijk weer huilie huilie doen en is verschrikkelijk zielig omdat hij heeft verloren. Hij moet eens gaan trainen met zijn vette pens.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld dus helemaal geen itnerview, de flikker.
Werkte gisteren nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan ben je zelf aan het typen. Moet je even op zo'n knopje boven het tekstvak klikken
Weet het ook niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Werkte gisteren nietMoet steeds de pagina opnieuw laden.
quote:
Heeft hij fans dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn fans, die willen wel een verklaring van zijn dramatische spel.
Genoeg nog hoor, voor degenen -die nu pas weer darts kijken na een lange onderbreking- is Barney nog wel een held.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld dus helemaal geen interview, de flikker.
Nop. Op mobiel zit ik er niet op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:05 schreef ejfaar het volgende:
Heb je ook voor mobiel dat die automatisch laadt?
Ik kijk ook zelden en vind m ook een ontzettende aap terwijl ik m vroeger wel ok vond.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genoeg nog hoor, voor degenen -die nu pas weer darts kijken na een lange onderbreking- is Barney nog wel een held.
Oh zo. Ag maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of die automatisch kan laden. Doet die bij mij niet
Een prulletje van 30 centquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ie een fucking diamant in zijn hand.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan ik ook niet op klikken.En spoilers opent hij ook al niet meer.
wij kijken ook.quote:
Je snapt 't niet..quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:21 schreef ejfaar het volgende:
[..]Zullen we het topic dan maar weer sluiten?
Jij wel.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld op de World Grand Prix in 2012 was ook een groot drama.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dubbel in/dubbel uit
Hij krijgt geen kans op de dubbelquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Hamilton gaat hier op de dubbel missen
En als het op is kunnen we het zelf zien dus dan is het ook overbodig?quote:
Haten op Maijergodquote:
Als 'ie maar niet lek rijdtquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lewis Hamilton, altijd een leuke wedstrijd.
Dolan kan echt niet met ruime cijfers winnen van lewisquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:44 schreef Monolith het volgende:
Hopen dat een van deze twee de partij met ruime cijfers wint, bij voorkeur Lewis.
Niks mis meequote:Op woensdag 24 juli 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Newton gooit tenminste lekker door.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt straks helemaal goedgemaakt.
[ afbeelding ]
Gisterenquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Is te hopen. Nu Nieuwlaat het zei heb ik er weinig vertrouwen meer in
Jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GisterenSteeds als hij wat voorspelde, dan gebeurde het tegenovergestelde.
De Geus?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolan komt net zo snel op gang als De Gees
Die heeft een partij nodig die over 30 gewonnen legs gaat, helaas voor hem wordt dat zelden gespeeld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolan komt net zo snel op gang als De Gees
quote:
Lewis heeft gewoon moeite met spelers die in zo'n slap tempo gooien. Hamilton is er ook zo een van de slappe tempo.quote:
Ja maar die kan wel gooien, dus zie hem er ruim af gaan als het niet beter word. En ze geven de hele tijd kritiek op White en over Dolan hoor je zie bijna niet. Die kan ook niet beter dan 95 gemiddeldquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lewis heeft gewoon moeite met spelers die in zo'n slap tempo gooien. Hamilton is er ook zo een van de slappe tempo.
Zie het eerder Hamilton - Van Gerwen worden zaterdagquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar die kan wel gooien, dus zie hem er ruim af gaan als het niet beter word. En ze geven de hele tijd kritiek op White en over Dolan hoor je zie bijna niet. Die kan ook niet beter dan 95 gemiddeld
Of het niet zinvol is bij dit format als het verschil groot is, om de wedstrijd maar te stoppen. Als je b.v. 6 of 7 legs voorligt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef ejfaar het volgende:
Waar hebben ze het nu over? Was ff bellen
Niet aan beginnen.,quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of het niet zinvol is bij dit format als het verschil groot is, om de wedstrijd maar te stoppen. Als je b.v. 6 of 7 legs voorligt.
Hamilton, Mike en Caven in de finale zou ik allemaal prima vinden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie het eerder Hamilton - Van Gerwen worden zaterdag
Kwartfinale ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hamilton, Mike en Caven in de finale zou ik allemaal prima vinden.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Jezus ik dacht dat Ducrot en Dijkstra tenenkrommend maar deze peppie & kokkie zijn ook bloedirritant qua commentaar
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Jezus ik dacht dat Ducrot en Dijkstra tenenkrommend maar deze peppie & kokkie zijn ook bloedirritant qua commentaar
Ah zo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of het niet zinvol is bij dit format als het verschil groot is, om de wedstrijd maar te stoppen. Als je b.v. 6 of 7 legs voorligt.
Inderdaad, dan slaat het hele format nergens meer op.quote:
Alles beter dan Co, de Pierre van Hooydonk van het darts.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Bij 1 leg verschil gewoon kappenquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, dan slaat het hele format nergens meer op.
Ik vind het allebei wel grappig eigenlijk, omdat het zo slecht is.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
D&D zijn top man.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Taylor - Pipequote:Op woensdag 24 juli 2013 22:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedoel uit het hele gedeelte. Kwartfinale sws.
kansloze klapjosti, niet zo he.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Dan is het al 12 uur..quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Als het 13-10 voor Dolan wordt zou dat wel episch zijn
want?quote:
denk het ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor - Pipe
Whitlock - Wade
schoonhoven open moet ook wel lukken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
WGP is het enige toernooi waar die vieze Dolan kan winnen.
Speelt die De Ruiter eigenlijk nog? Of is ie fulltime commentator geworden?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dijkstra en ducrot afzeiken terwijl ze er niet bij zijn
Maar je hebt gelijk, deze twee zijn echt niks. Die ene altijd maar over zijn eigen dart'prestaties'
Volgens mij directeur van de dartsbond ofzoquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Speelt die De Ruiter eigenlijk nog? Of is ie fulltime commentator geworden?
Wat te denken van die zweefteef van Neckermann die aan een trillende schaamlip voelt dat ze naar Cyprus moetquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Coca-Cola reclame mogen ze van mij ook weren.
we weten het nu welquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:26 schreef Kadabra4 het volgende:
Morgen weer een kutpot voordat het echte darten begint
quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:28 schreef snellejelle het volgende:
Co is bang dat hij dan nooit meer partijtjes kan uitspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |