en kaas. Ik wilde een opsomming van alles pietje. En je gaf me niet alles.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Puntverlies op een stukkie onkruid
ehm.. geen flauw idee zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:20 schreef brother52 het volgende:
Welke band sloot in 2010 op zondag Charlie af?
quote:
Haha ik denk al, jij weet ook alles. Die minderjarige bandjes zie je niet zo veel dus ik dacht daar moet je nog even over nadenkenquote:
Nee, pure mazzel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:07 schreef kaleidoscope93 het volgende:
[..]
Haha ik denk al, jij weet ook alles. Die minderjarige bandjes zie je niet zo veel dus ik dacht daar moet je nog even over nadenken
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh great, krijgen we weer een Tom Odell-vraag..
Bakvissenleeftijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat kost een Camper Camping Ticket?
Hoe oud is Tom Odell?
N00000000000000B = 43 puntenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk, dat 1 van ons het goed heeft
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:27 schreef kesselman het volgende:
allereerst mijn excuses.
Ik ben overdag aan t werk,kan dus niet op t forum
quote:
Ik reken hem goed, wat een hoempapa muziekquote:
N00000000000000B = 44 puntenquote:
quote:
Nee, slechts 2quote:
N00000000000000B = 46 puntenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Josh Homme
Rekende er eigenlijk op dat je met Gregg Dulli zou komen
1995 Kyussquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
Josh Homme stond op Lowlands met QotSA, TCV en welke nog meer?
EoDM niet, want daar speelt hij alleen op de plaat..
Klopt het antwoord wel?
En Gutter Twinsquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:16 schreef Burnett het volgende:
En Mark Lanegan dan?
Mark Lanegan (Band), QOTSA, Twilight Singers?
En die ook nog eens een keer..., ik heb die man vaker live gezien dan Shoreline en Dries Roelvink bij elkaar...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En Gutter Twins
Of ie er ooit bij QOTSA op LL bij was..
Helemaal gelijk ik ga me herstellen. Rekende alleen op Greg Dulli to be honest. Josh Homme speelde selectief mee tijdens de 2007 tour van de Eagles.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Mark Lanegan is ook goed, en eerder genoemd?
Niet echt heel enthousiast.quote:
Hoe moeten wij dat nou weer weten -.-quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:07 schreef Burnett het volgende:
Traditiegtrouw heeft Pukkelpop een betere line-up dan Lowlands.
Voor mij een reden om in 1993 naar België te gaan.
Er waren daar 2 bands die ik erg graag wilde zien.
Om n00b geen voordeel te geven bij deze vraag geef ik er één weg: The God Machine.
Wie was die andere band? (hint: ze hadden nog geen album uit).
Neequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef brother52 het volgende:
Is het ineens een Pukkelpopquiz geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet, maar met een beetje redeneren en zometeen een extra aanwijzing komen we er wel uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:18 schreef iAvani het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nou weer weten -.-
Mijn naam komt van mijn oude Avatar, Chester Burnett.quote:
Black Sabbath?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:21 schreef Burnett het volgende:
extra hint: de frontman organiseerde in die jaren een rondreizend festival in de VS
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:19 schreef Burnett het volgende:
[..]
NeeWaarom stel je dan een vraag over Pukkelpop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Zelfde weekend als Lowlands, veel overlap in programmering, elk jaar dubben: Lowlands of Pukkelpop.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom stel je dan een vraag over Pukkelpop?
Klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:28 schreef iAvani het volgende:
Mijn antwoord Black Sabbath/Ozzy Osbourne met Ozzfest niet goed?
Ja en?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:29 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zelfde weekend als Lowlands, veel overlap in programmering, elk jaar dubben: Lowlands of Pukkelpop.
Nee hoor, geen twijfel over mogelijk: gewoon Lowlandsquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:29 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zelfde weekend als Lowlands, veel overlap in programmering, elk jaar dubben: Lowlands of Pukkelpop.
Joh, doe 's ff normaal...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:33 schreef friekin_ het volgende:
Bij dezen een officieel kuttopic geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn andere band is...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee hoor, geen twijfel over mogelijk: gewoon Lowlands
En ik heb geen idee, gokte op Jane's Addiction, omdat de zanger daarvan Lollapolooza organiseerde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om in de Camping 3-slogans te blijven:
bij de zanger van welke band ging in 1998 de BROEEKK UITTTTTTT omdat 'ie geen goeie riem had?
om nog even wat olie op het vuur te gooien: ze staan dit jaar wel op Pukkelpop
hey hey, niet opgeven, jij bent de enige die het nog zou kunnen inhalenquote:
Pff, ik ben een opgever.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
hey hey, niet opgeven, jij bent de enige die het nog zou kunnen inhalen
Kijk, zo doe je dat...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om in de Camping 3-slogans te blijven:
bij de zanger van welke band ging in 1998 de BROEEKK UITTTTTTT omdat 'ie geen goeie riem had?
om nog even wat olie op het vuur te gooien: ze staan dit jaar wel op Pukkelpop
2006quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:19 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Welk jaar was de Bacardi Bat Beats tent op Lowlands?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef het_grobbekuiken het volgende:
FriekinEn "energie" was een hint naar NRG, dat zeikwijf dat liep te janken omdat ze een beetje modder op haar broek kreeg.
N00000000000000B = 46 puntenquote:
In welke opsomming staat 'ie niet?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:07 schreef friekin_ het volgende:
die staat niet in de opsomming, dus neen.
sllowchat toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In welke opsomming staat 'ie niet?
hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:37 schreef kesselman het volgende:
camping 5!
wij kwamen aan en toen barstte het los,hebben in de auo gewacht ,10 min later was t droog
en wij waren al half dronken.
Bedoel je toch niet Foo Fighters? Maar daar zat 1 jaar tussen wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:28 schreef kesselman het volgende:
zal een hint geven
Nog steeds een van de artiesten die je een keer live gezien moet hebben
Maar na 2 x is de lol er wel van af
Prodigy dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:35 schreef kesselman het volgende:
what we're dealing with is a total lack of respect for the law!
Ik ben het aan t terugkijken,ik krijg nog steeds kippenvel als ik het zie.
Of beter nog,zijn punten komen bij mij erbij!]quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:53 schreef kesselman het volgende:
ik dacht dat het de bedoeling is om de antwoorden niet op te zoeken.
als het antwoord echt 14.500 is vind ik dat hij zijn punten moet inleveren
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef µ het volgende:
Dan wel. Maar een schatting van 500 naar 14k+ vind ik een aardige jump.
quote:
http://lowlands1.hyves.nl/#quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef µ het volgende:
Hoe veel fans heeft de hyvespagina van lowlands? Je mag er 500 naast zitten.
quote:14177
quote:
10k gok ik danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:57 schreef iAvani het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze werkelijk ongeveer 7k bezoekers, maar ze hadden (iets) meer gehoopt!
Ik dacht dat dit een Lowlandsquiz was...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke band zoek ik,
Duivel - 15e Verdieping - Ratten - Glazen in de lucht - Applaus!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:54 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een Lowlandsquiz was...staat wel degelijk op LowlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balthazarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke band zoek ik,
Duivel - 15e Verdieping - Ratten - Glazen in de lucht - Applaus!
Correct!quote:
Neequote:
Klopt!quote:
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
Welke band, die graag champagne bij de zalm drinkt, zingt het volgende:
I wrote your name upon the back of my hands
Slept upon it and I woke up with it
Backwards on my face
Reading forwards from my mirror
To my heart
En omdat ik weg ben, het antwoord in spoiler.Franz FerdinandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat is dan weer goed, zo houden we het tempo er lekker inquote:Op zondag 28 juli 2013 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ja!Super. En dat van champagne bij de zalm komt natuurlijk uit het liedje Darts of Pleasure. Volgens mij deden ze die nog in 2008, toen ze voor het laatst op Lowlands stonden.
Heb het ge-googeled en het is goedquote:Op maandag 29 juli 2013 17:27 schreef friekin_ het volgende:
zal ik mezelf maar een punt geven dan en doorgaan?
Jep!quote:
Jup!quote:
Fidlar's Greenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:54 schreef kesselman het volgende:
welke act komt er dit jaar uit duitsland,maar klinkt erg iers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |