1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Phil Taylor (1) v Stuart Kellett Terry Jenkins (16) v Andy Smith Raymond van Barneveld (8) v Mensur Suljovic Justin Pipe (9) v Mark Webster Simon Whitlock (5) v Jelle Klaasen Kevin Painter (12) v Jamie Lewis James Wade (4) v John Part Mervyn King (13) v Gary Anderson Michael van Gerwen (2) v Colin Lloyd Kim Huybrechts (15) v Peter Wright Wes Newton (7) v Jamie Caven Dave Chisnall (10) v Paul Nicholson Andy Hamilton (6) v Ronnie Baxter Robert Thornton (11) v Ian White Adrian Lewis (3) v Ronny Huybrechts Brendan Dolan (14) v Steve Beaton |
SPOILER: wat walkon girlsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ejfaar op 24-07-2013 00:55:26 ]
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]met pijltjes bekogelen, Balotelli stijl.
Steek ik hun badkamer wel in de fikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]met pijltjes bekogelen, Balotelli stijl.
Een pot met Pipe telt ook wel voor twee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat die kwartfinaleavond nog weleens langer kan duren
Verlenging op deze toch al korte avond is nog mogelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt nog wat te halen voor Painter, mooie wedstrijd.
Ja, maar die is er dan weer bij in een nog langere potquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een pot met Pipe telt ook wel voor twee.
Zou mooi zijn .quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Verlenging op deze toch al korte avond is nog mogelijk
Tegen Taylorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ja, maar die is er dan weer bij in een nog langere pot
Lekker professioneel inderdaad, hij moet er nu toch wel een keer aan gewend zijn dat hij niet alles wintquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
RTL moet de PDC eens aanspreken op het feit dat 1 van hun sterren nooit interviews geeft als die verliest
Hij heeft zelf nog steeds het idee dat die van het niveau Taylor/van Gerwen is . Het is dat deze diva nog volle zalen trekt , dat ze dit gedrag nog tolereren .quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker professioneel inderdaad, hij moet er nu toch wel een keer aan gewend zijn dat hij niet alles wint
- warning flashing images -
Jenkins is al 3 jaar onder de maat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef Monolith het volgende:
Er zijn zoveel spelers die tegen Phil totaal onder hun niveau spelen.
RTL moet die jankers gewoon niet meer voor wedstrijden aan het woord laten en al helemaal niet meer na wedstrijden die hij gewonnen heeftquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
RTL moet de PDC eens aanspreken op het feit dat 1 van hun sterren nooit interviews geeft als die verliest
Idd, maar dat dwingt Phil gewoon af he. Ze msisen ook veel sneller belangrijker dubbels tegen hem. Maar dat heeft hij in de afgelopen 20 jaar gewoon afgedwongen. Dat hij altijd het psychologische voordeel heeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef Monolith het volgende:
Er zijn zoveel spelers die tegen Phil totaal onder hun niveau spelen.
Normaal deden ze ook interviews als iemand verloor, maar nu doen ze dat sowieso alleen met de winnaar. Niet alleen bij Barney maar ook bij Gerwen, dus ligt niet aan Barney deze keer. Geen idee waarom ze het zo doen. Was op de UK open, en Europees Kampioenschap ook alquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
RTL moet die jankers gewoon niet meer voor wedstrijden aan het woord laten en al helemaal niet meer na wedstrijden die hij gewonnen heeft
Natuurlijk, maar het is vaak wel heel schrijnend qua verschil.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Idd, maar dat dwingt Phil gewoon af he. Ze msisen ook veel sneller belangrijker dubbels tegen hem. Maar dat heeft hij in de afgelopen 20 jaar gewoon afgedwongen. Dat hij altijd het psychologische voordeel heeft.
Gaat die alleen maar lekker vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
RTL moet die jankers gewoon niet meer voor wedstrijden aan het woord laten en al helemaal niet meer na wedstrijden die hij gewonnen heeft
Nee hoor. Hij wil na een gewonnen pot altijd verkondigen hoe goed hij het wel niet gedaan heeft en gaat elke seconde analyseren. Juist die momenten moet RTL hem niet meer aan het woord latenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat die alleen maar lekker vinden.
Die diva moet gewoon aan zijn verplichtingen voldoen en zoniet dan moet die daarvoor gestraft worden
Of ze moeten expres Mayer ernaartoe sturen om hem te trollenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij wil na een gewonnen pot altijd verkondigen hoe goed hij het wel niet gedaan heeft en gaat elke seconde analyseren. Juist die momenten moet RTL hem niet meer aan het woord laten
Ik denk serieus dat Barney na een verliespartij gewoon jankend voor de camera verschijntquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij wil na een gewonnen pot altijd verkondigen hoe goed hij het wel niet gedaan heeft en gaat elke seconde analyseren. Juist die momenten moet RTL hem niet meer aan het woord laten
Klopt. Helaas geloven de meeste spelers van te voren al niet in een overwinning tegen Taylor. Barney heeft dar ook erg last van. In de premier league stond hij dik voor tegen Taylor en kreeg ook een paar matchdarts, maar miste ze allemaal en hij speelde nog een gelijkspel. Barney had al jaren niet gewonnen van Taylor en daardoor ging hij erover nadenken toen hij die kans wel had. De enige die niet minder gaat spelen als hij tegen Taylor moet is Gerwen imo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is vaak wel heel schrijnend qua verschil.
Dat je nou wat extra dubbels mist onder druk is een ding, maar beroerd scoren hoeft ook weer niet.
Het is zijn verplichting helemaal niet. Geen idee waar je het over hebt dus. Hij zal op ESPN vast wel een interview geven. Neem aan dat hij daar wel een verplichting heeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat die alleen maar lekker vinden.
Die diva moet gewoon aan zijn verplichtingen voldoen en zoniet dan moet die daarvoor gestraft worden
Morele verplichting. Verplichting aan je fans.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is zijn verplichting helemaal niet. Geen idee waar je het over hebt dus. Hij zal op ESPN vast wel een interview geven. Neem aan dat hij daar wel een verplichting heeft.
Nederlandse fans mogen toch wel een verklaring horen van die diva waarom die heeft verloren ? En ik denk dat RTL wel degelijk een contract heeft afgesloten waarin staat dat die voor de camera moet verschijnen na een wedstrijd en niet alleen wanneer het goed gaatquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is zijn verplichting helemaal niet. Geen idee waar je het over hebt dus. Hij zal op ESPN vast wel een interview geven. Neem aan dat hij daar wel een verplichting heeft.
Die komt hierna gewoon..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef Monolith het volgende:
Wel jammer, had Wade tegen Anderson graag willen zien.
Ik dacht dat de laatste tijd alleen de winnaar een interview deed. Niet alleen als Barney verloor, maar ook Gerwen bijvoorbeeld. Maar miss heb ik t mis.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nederlandse fans mogen toch wel een verklaring horen van die diva waarom die heeft verloren ? En ik denk dat RTL wel degelijk een contract heeft afgesloten waarin staat dat die voor de camera moet verschijnen na een wedstrijd en niet alleen wanneer het goed gaat
Dat snap ik, maar er moet ook weer gewoon gewerkt worden morgen.quote:
Ik zal erop letten mocht van Gerwen verliezenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik dacht dat de laatste tijd alleen de winnaar een interview deed. Niet alleen als Barney verloor, maar ook Gerwen bijvoorbeeld. Maar miss heb ik t mis.
Lekker gemiddelde ook weerquote:
en dit is gewoon zijn 'normale' niveau. in deze vorm komt niemand zelfs in de buurt om hem te verslaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ongelofelijk hoe goed hij weer gooit, mensen kinderen.
Sowieso niet. Als Taylor goed gooit, moet Gerwen al uitstekend gooien om een goede kans te maken op de overwinning. Als je redelijk gelijkwaardig niveau tegen Taylor gooit ga je verliezen omdat hij kansen op goede momenten heel vaak pakt. En zijn dubbels wat beter gooit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:48 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
en dit is gewoon zijn 'normale' niveau. in deze vorm komt niemand zelfs in de buurt om hem te verslaan.
Tegen iedere andere speler had ie deze ronde idd gewonnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
best knap dat Jenkins nog 4 legs of meer ertegen pakt
Taylor zakt even in nu , mss heel mss kan die nog gelijk ermee komenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tegen iedere andere speler had ie deze ronde idd gewonnen.
Kloptquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is die Taylor ook een schijnheil hè. Het is echt een super onsportieve vent. Alleen hij weet het altijd vrij goed te camoufleren als de camera's op hem staan.
Iddquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:18 schreef LucvanDijk het volgende:
Mooi altijd, die Taylor, altijd zeiken als het publiek tegen hem is, maar hoe meer ze de ander uitfluiten, hoe liever het hem is!
Hihi, je verwachting is niet rullevantquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:21 schreef GwaiLow het volgende:
Lol, iedereen ziet dat het 10-10 is geworden. Taylor gaat hem nog wel winnen verwacht ik.
Jenkins wintquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
Klopt, maar hij gaat hem gewoon winnen hoor. Wel jammer.
Moet ie eerst Jenkins van het stuur rukkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:21 schreef GwaiLow het volgende:
Lol, iedereen ziet dat het 10-10 is geworden. Taylor gaat hem nog wel winnen verwacht ik.
Quotedquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Luister nou maar naar me. Ik heb er verstand van.
Hoop wel dat Jenkins wint hoor.
RTL heeft wel een contigent topperts van stal gehaald met hem, Koert en Maijerquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:24 schreef Grifte het volgende:
Die Niels de Ruiter moet echt even zijn bek houden
Crisisquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef IGotThis het volgende:
[..]
RTL heeft wel een contigent topperts van stal gehaald met hem, Koert en Maijer
Je vergeet die schreeuwlelijk Visschraperquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Koert is prima te pruimen, gouden gozert.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Co gaat nog wel hoor. Maar die pisvlek van een Marcel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Koert is prima te pruimen, gouden gozert.
Niels, Frank, Co en Marcel echter
Die Maijer kan helemaal niets. Met dat happy de peppie hoofdquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Co gaat nog wel hoor. Maar die pisvlek van een Marcel.
Voortaan kan je toch beter naar mij luisteren als het om darts gaat ^^. Ik ken Phil goed, en als zn kop zo geconcentreerd staat verliest hij niet. Je kon het aan het vuur in zn ogen zien toen hij 11-10 achter stond. Toen wist ik het alquote:
Hartstikke leuk voor je.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voortaan kan je toch beter naar mij luisteren als het om darts gaat ^^. Ik ken Phil goed, en als zn kop zo geconcentreerd staat verliest hij niet. Je kon het aan het vuur in zn ogen zien toen hij 11-10 achter stond. Toen wist ik het al
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voortaan kan je toch beter naar mij luisteren als het om darts gaat ^^. Ik ken Phil goed, en als zn kop zo geconcentreerd staat verliest hij niet. Je kon het aan het vuur in zn ogen zien toen hij 11-10 achter stond. Toen wist ik het al
Weet je ook hoe zijn vrouw zoent?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
quote:
Ik ben blij dat we een kenner hebben hierquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:32 schreef GwaiLow het volgende:
Phil gaan hem wel winnen boys.
Maar COME ON TERRYYYYY. PAK HEM!!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:32 schreef GwaiLow het volgende:
Phil gaan hem wel winnen boys.
Maar COME ON TERRYYYYY. PAK HEM!!
Inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Gaat die andere wedstrijd nog door vandaag?
Ik stel dit niet op prijs. Zou je daarmee willen stoppen?quote:
Flikker op met je logischquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:35 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer.
Maar wel een logisch gevolg in de partij.
Maar het kan nog voor Jenkins. GOGOGO.
Hij bedoelde kanjer, typefoutje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel dit niet op prijs. Zou je daarmee willen stoppen?
Je mag best gefrustreerd zijn dat je je gelijk niet hebt gekregen hoor. Maar kom op, beetje sportief blijven. Zo had ik iig wel gereageerd als Jenkins hem toch had gewonnen.quote:
Dit had niks met logica te makenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je mag best gefrustreerd zijn dat je je gelijk niet hebt gekregen hoor. Maar kom op, beetje sportief blijven. Zo had ik iig wel gereageerd als Jenkins hem toch had gewonnen.
Die foto past er perfect bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben viesdik. Maar lig hier in een hotel op aanraden van Taylor. Met een massage en zwembad"![]()
Barney is kapotdik.
Nee, dat komt omdat jij dacht dat Jenkins zou winnen. Dus ik begrijp heel goed dat dit niet logisch is voor jou. Het is heel jammer, maar ik zag wel aan hem dat de kans heel groot was dat hij de partij gewoon over de streep zou trekken.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat jij dacht dat Jenkins zou winnen. Dus ik begrijp heel goed dat dit niet logisch is voor jou. Het is heel jammer, maar ik zag wel aan hem dat de kans heel groot was dat hij de partij gewoon over de streep zou trekken.
Kijkers behouden om 00:40 is best lastig, maar na zo`n klapper misschien wel wat makkelijker.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker overdrijven is Marcel niet vreemd.
Kop of munt denk ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat zijn de odds voor de volgende partij?
Bijna niemand nee. Ach, zo herken je de darts kenners.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]Niemand gaf meer een stuiver voor Taylor, troll
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:24 schreef Grifte het volgende:
Die Niels de Ruiter moet echt even zijn bek houden
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Sky had John Part, dan verkies ik een stream boven RTLquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je vergeet die schreeuwlelijk Visschraper
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Volgende partij is best lastig te voorspellen. Anderson heeft de eerste ronde heel erg sterk gegooid. Maar verder gooit hij de laatste tijd niet heel geweldig.Wade vind ik ook niet echt geweldig gooien trouwens. Ik hoop op Anderson, maar ben wel bang dat Wade het gaat doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Dank.. 1.57 om 2.38 volgens de calculator (kan geen UK odds lezenquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:29 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Die Maijer kan helemaal niets. Met dat happy de peppie hoofd
Je durfde niet eens meer te posten manquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bijna niemand nee. Ach, zo herken je de darts kenners.
Sorry caland. Ik zal me aanpassen aan jouw taalgebruik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel dit niet op prijs. Zou je daarmee willen stoppen?
Wat? Waar heb jij het over? Toen Taylor 11-10 achter stond, en Jenkins helemaal in de flow zat zei ik dat Taylor hem zou winnen. En jij zegt nu dat ik helemaal niet meer durfde te postenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je durfde niet eens meer te posten man
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:49 schreef IGotThis het volgende:
Vrouwen met een jurkje aan voor laten gaan een trap op. Wade die weetwade hoe het werkt.
Zouden we toch allemaal doen, de mannen onder ons dan natuurlijk .... Het is niet volgens de etiquette, maar who cares ...quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:49 schreef IGotThis het volgende:
Vrouwen met een jurkje aan voor laten gaan een trap op. Wade die weet hoe het werkt.
Ik zal het volgens jouw manier doen:quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wie gaat deze volgens jou winnen ejfaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik zal het volgens jouw manier doen:
Ik denk Wade
Ik hoop Anderson
Zo win ik altijd, net als jij dat doetNee nee, ik had gewoon van je verloren als Jenkins net had gewonnen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is een echt een close match op voorhand. Dus wie er ook wint, het is hier echt heel lastig te voorspellen.
Wade wint welquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee nee, ik had gewoon van je verloren als Jenkins net had gewonnen hoor.
Maar dit is een echt een close match op voorhand. Dus wie er ook wint, het is hier echt heel lastig te voorspellen.
Ik dart wel, alleen nog te jong om mee te doen met competitie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef GwaiLow het volgende:
Zijn hier eigenlijk ook mensen die zelf op competitief niveau darten?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dart wel, alleen nog te jong om mee te doen met competitie.
Welk niveau dart je?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef GwaiLow het volgende:
Nee, maar ik ben wel trots op die paar 180-ers die ik heb gesmeten de laatste 3 weken. Het zijn er niet veel maar achquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb er vorige week 2 gegooid + een 171quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel trots op die paar 180-ers die ik heb gesmeten de laatste 3 weken. Het zijn er niet veel maar ach![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week 2 gegooid + een 171
Ik 1x 180 en een 135 finishquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week 2 gegooid + een 171
Ja dat heb ik ook. Dag (of een uurquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gooi de ene week bizar laag en de andere bizar hoog. Een eckte slechte speler dus
Ik wissel veel tussen 20 en 19. De ene dag valt de 20 lekker en de andere dag de 19quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Dag (of een uur) later gooi ik continu 11 (5/5/1) of 21 (20-1-X) omdat er weer een boven het bord vliegt
.
Andere getallen raak ik ook amper omdat ik puur met die 20 bezig ben. Beetje rouleren kan geen kwaad. Uitgooien slaat ook nergens op bij mij
Ben al thuisquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso ook weer een lekkere pot.
En we gaan nog niet naar huis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |