Als ik haar niet vind ga ik idd een vakantie naar dublin plannen met een poging als dit.. ik ben alleen arm en kan niet zomaar daarheen. ik ga nu slapen en morgen door met zoeken.. dankjewel mensenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:15 schreef Ixnay het volgende:
Ga naar Dublin. Zoek de psychologie faculteit en probeer haar te vinden.
Gelukkig zit Ryanair in Dublin waardoor je voor een paar centen daar zit. Moet lukken als je zeker weet dat ze bestaat en dat je haar niet in een trip gezien hebt, aangezien het op een festival was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:17 schreef Obey. het volgende:
[..]
Als ik haar niet vind ga ik idd een vakantie naar dublin plannen met een poging als dit.. ik ben alleen arm en kan niet zomaar daarheen. ik ga nu slapen en morgen door met zoeken.. dankjewel mensen
Toen die er met Helena in dookquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:40 schreef vigen98 het volgende:
waar heb je die koffer voor het laatst gezien dan?
Maybe I will! Gewoon een paar dagen Dublin met een kleine tijd zoeken, kan niet een trip naar Dublin alleen om haar laten afhangen natuurlijk, zou bedroevend zijn als ik haar niet zou vinden./.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gelukkig zit Ryanair in Dublin waardoor je voor een paar centen daar zit. Moet lukken als je zeker weet dat ze bestaat en dat je haar niet in een trip gezien hebt, aangezien het op een festival was.
Of je had teveel drugs op en het is haar wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:14 schreef Obey. het volgende:
[..]
ze was knapper en totaal niet zoiets als dat deze een beetje alto achtig is.. spijtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |