Dan zijn wij hier op Fok wat behulpzamer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:57 schreef ejfaar het volgende:
http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?t=2056998975
Inderdaad! muchos gracias, ofzo! Een ier heeft mijn persoonlijk haar facebook gestuurd, ik ben zo blijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:58 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Dan zijn wij hier op Fok wat behulpzamer.
Mooiquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:58 schreef Obey. het volgende:
[..]
Inderdaad! muchos gracias, ofzo! Een ier heeft mijn persoonlijk haar facebook gestuurd, ik ben zo blij![]()
![]()
Welke? Je linkte naar het topic ipv naar een facebook?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die van mij. Ze liket dat festival, heet helena en komt uit barcelona en heeft de piercing
Oh kutquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:02 schreef JochemP het volgende:
[..]
Welke? Je linkte naar het topic ipv naar een facebook?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:04 schreef ejfaar het volgende:
https://www.facebook.com/helena.garcia.370
Een van de eerste hits als je 'helena melt festival ireland' googlet
Ja, had hem ook maar post de verkeerde linkquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:05 schreef JochemP het volgende:
[..]![]()
En toch ging iemand anders er met de eer vandoor
Je wil gewoon je eigen privacy waarborgen met deze postquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:10 schreef Obey. het volgende:
kut, het is niet waar, de facebook die ik gekregen heb van die ier is iemand anders... neeee
het is helaas niet helena garcia![]()
toen hij mij emailde met de beschrijving dacht ik dat het niet fout kon gaan..
neehoor, als ik haar vind mogen jullie allen meedelen in mijn vreugdequote:Op woensdag 24 juli 2013 00:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je wil gewoon je eigen privacy waarborgen met deze post
Im trying so hard man.. Thanks for the support!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:11 schreef CruisinDen het volgende:
Arme meisje dacht de liefde van d'r leven gevonden te hebben.. Die haar keihard laat vallen.
Hoop dat je d'r vind!
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:12 schreef Obey. het volgende:
[..]
neehoor, als ik haar vind mogen jullie allen meedelen in mijn vreugde
Wel heeeeel toevallig dat ze die piercing heeft, het postuur heeft, uit Barcelona komt èn het Melt festival liket en je bevondien al zei dat je haar gevonden hadquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:12 schreef Obey. het volgende:
[..]
neehoor, als ik haar vind mogen jullie allen meedelen in mijn vreugde
ze was knapper en totaal niet zoiets als dat deze een beetje alto achtig is.. spijtigquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Wel heeeeel toevallig dat ze die piercing heeft, het postuur heeft, uit Barcelona komt èn het Melt festival liket en je bevondien al zei dat je haar gevonden had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |