Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Unscrewed stopt met roken. Hoeveel tijd geef je hem?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• <1 dag
• 1 dag
• 2 dagen
• 3 dagen
• 1 week
• Hij kan het!
Tussenstand:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
stoppen is voor mensen met wilskrachtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef Sardu het volgende:
Pff stelletje jankerds allemaal. Stoppen met dit, stoppen met dat.![]()
Spreek je met een half jaar nog wel weer.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Onorgineel het volgende:
Ga je ons nog vertellen wat er scheelt snowiewiewie
JAH..!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Onorgineel het volgende:
Ga je ons nog vertellen wat er scheelt snowiewiewie
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef Sardu het volgende:
Pff stelletje jankerds allemaal. Stoppen met dit, stoppen met dat.![]()
Spreek je met een half jaar nog wel weer.
Wow... dit is precies hoe ik iemand zag na de eerste keer truffelenquote:
Mja de ervaring is dat mensen die het stoppen aankondigen altijd falen. Kan je wel trots hier lopen roepen dat je niet gaat roken maar niemand geeft een neuk, daarnaast is het ook niet te controleren voor degene die dat wel doet.quote:
Hahaha jawel hoorquote:
Wat een haatquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja de ervaring is dat mensen die het stoppen aankondigen altijd falen. Kan je wel trots hier lopen roepen dat je niet gaat roken maar niemand geeft een neuk, daarnaast is het ook niet te controleren voor degene die dat wel doet.
Je bent pas een held als je gewoon niks zegt en over 3 maand daadwerkelijk trots kan vertellen dat je gestopt bent.
Ik wil het echt wetenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik pm mensen wel die het echt willen weten. Is een lang verhaal
De gemiddelde posts van moira zijn lekker kort wil je zeggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik pm mensen wel die het echt willen weten. Is een lang verhaal
quote:
Vote even in de OP schatjequote:
Ja zo, zit in de trein naar huis. Waar het tevens gvd koud is en ik in top en short zit en geen vest mee hebquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zo, zit in de trein naar huis. Waar het tevens gvd koud is en ik in top en short zit en geen vest mee heb
Dan is het niet alleen de camera die schietquote:
jesus fucking christquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan is het niet alleen de camera die schiet
quote:
Bitchesquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geen haat gewoon een conclusie op basis van mijn bevindingen. Het vertellen en daarom denken dat je extra steun krijgt en "stoppen is voor mensen met wilskracht" lopen ook niet echt hand in hand.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat een haat
Ik ga er niet om liegen, hoor
Mensen vertellen het zodat ze extra steun krijgen en het dus makkelijker is om te stoppen [ afbeelding ]
Het is in elk geval geen squat opmerkingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
10/ Had zelf die comment kunnen maken, pure perfectie
valt me van je tegen broeder.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
moest lachen om poesje bij paaltje.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef Life2.0 het volgende:
al die toespelingen naar vaas, iemand al poesje bij paaltje gezet dan?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen haat gewoon een conclusie op basis van mijn bevindingen. Het vertellen en daarom denken dat je extra steun krijgt en "stoppen is voor mensen met wilskracht" lopen ook niet echt hand in hand.
Begrijp me niet verkeerd, als je serieus wil stoppen en dit ook echt door wil zetten dan wens ik je alle succes. Totdat je mij het tegendeel kan bewijzen blijf ik het roepen van 'ik stop' voordat er überhaupt een poging is gedaan een kansloze missie vinden.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo kan je het ook zien inderdaad. Ik blijf het een meer realistisch beeld vinden.quote:
Alleen afgewezen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef Life2.0 het volgende:
Is ook zeker waar, ik heb het ook ondervondenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zien inderdaad. Ik blijf het een meer realistisch beeld vinden.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen haat gewoon een conclusie op basis van mijn bevindingen. Het vertellen en daarom denken dat je extra steun krijgt en "stoppen is voor mensen met wilskracht" lopen ook niet echt hand in hand.
Begrijp me niet verkeerd, als je serieus wil stoppen en dit ook echt door wil zetten dan wens ik je alle succes. Totdat je mij het tegendeel kan bewijzen blijf ik het roepen van 'ik stop' voordat er überhaupt een poging is gedaan een kansloze missie vinden.
Ja doe het nou maar gewoonquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik ga makkelijker stoppen dan ooit nu, bedankt voor deze motiverende speech.
Niet tegen Vas toch, wel tegen jouquote:
Dit moet ik even quotenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hooguit bij D'66, Andere partijen vertrouw ik niet (meer).
Jij bent veel romantischer tegen mij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet tegen Vas toch, wel tegen jou
Meespelen met?quote:
En Drom squat ookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent veel romantischer tegen mij.
Wat lul je zemmel, doe je fucking mond openquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent veel romantischer tegen mij.
ja toevallig wel als je dat wilde wetenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef Life2.0 het volgende:
Oh, tja... dat mag nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:17 schreef Life2.0 het volgende:
we moeten toch van hem stemmen hoe lang ie het red of wat
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja toevallig wel als je dat wilde weten
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat lul je zemmel, doe je fucking mond open
Anders laat ik je achter cs je kontje verkopen
Ik spuit je onder, fenominaal
Mijn pik is jouw heilige graal
Hommoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef Onorgineel het volgende:
He drommel dankzij jou zat ik vandaag naar allemaal vrouwen op het strand te kijken waarbij ik dacht van joh die moet squatten of die moet niet squatten waarbij ik weer aan jou dacht en dat allemaal terwijl je naar een paar billen aan het kijken bent, weet je hoe kut dat is
ja dat was allesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja toevallig wel als je dat wilde weten
de 3e dag geef je het op, maar er is neits meer open op die avond dus de 4e dag begin jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, tja... dat mag niet
Nu moet je kiezen, 3 dagen of 1 week
Fyi, ik ben dus zo iemand die geen neuk geeft.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:15 schreef Unscrewed het volgende:
Oh sorry, ik vind demotiverend juist heel motiverend, dan wil ik even laten zien dat je niet gelijk hebt
Dit doe ik ook serieus, maar niet alleen op het strandquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef Onorgineel het volgende:
He drommel dankzij jou zat ik vandaag naar allemaal vrouwen op het strand te kijken waarbij ik dacht van joh die moet squatten of die moet niet squatten waarbij ik weer aan jou dacht en dat allemaal terwijl je naar een paar billen aan het kijken bent, weet je hoe kut dat is
You gave enough fucks to write an essay. *whistles*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fyi, ik ben dus zo iemand die geen neuk geeft.Ik dacht alleen dat we hier al wel zo ver waren dat we niet als overactieve facebookmoeder elke poging tot stoppen met roken gaan melden, om over 2 weken toch schoorvoetend moeten toegeven dat het niet gelukt is.
Als je wil stoppen dan wens ik je, zoals ik al zei, veel succes maar dan heb ik het liefst dat je ook doorzet anders dan komt dit elk half jaar voorbij.![]()
Succes met je poging.
Zou ik niet doen als je aan het cutten bent vriend:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die denken dat een koude douche juist wél werkt tegen de hitte.
Wellicht een minuut of 2 ?
Ik douche warmer dan buiten, en zit met kippenvel hier in huis waar het
25 graden celsius is.
ja en neequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die denken dat een koude douche juist wél werkt tegen de hitte.
Wellicht een minuut of 2 ?
Ik douche warmer dan buiten, en zit met kippenvel hier in huis waar het
25 graden celsius is.
Nee!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nou dan kunnen wij dus alsnog neuken
goed voor je sperma ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als je aan het cutten bent vriend:
http://www.livestrong.com(...)t-with-cold-showers/
gelulquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou ik niet doen als je aan het cutten bent vriend:
http://www.livestrong.com(...)t-with-cold-showers/
Boh, dan maar weer naar de rooie brugquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee!Ik heb genoeg van je spelletjes!
![]()
homoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee!Ik heb genoeg van je spelletjes!
![]()
Wat ben jij?quote:
Gelukkig heb ik ouders die heel veel afweten van het menselijk lichaamquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja en nee
men weet gewoon nooit wanener en hoe en dan zeikt men dat het niet werkt
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelulDit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ook in moeilijke tijden.
Hoezo dan?quote:
Ga je morgen truffelen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die <1 dag stemmen
Ik ga zo pitten, dus dat kan sowieso al niet
En 1 dag... ik ga morgen truffelen, dus denk maar niet dat ik bezig ben met sigaretten dan
Bitches
Vorige keer na truffels zou je toch ook stoppen met blowen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die <1 dag stemmen
Ik ga zo pitten, dus dat kan sowieso al niet
En 1 dag... ik ga morgen truffelen, dus denk maar niet dat ik bezig ben met sigaretten dan
Bitches
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelul
Losing weight with cold showers is possible, according to the 2008 study, "Human Skeletal Muscle Mitochondrial Uncoupling Is Associated With Cold Induced Adaptive Thermogenesis." This means that human brown fat tissue can increase fat burning in response to cold temperatures. One simple way to do this is to take cold showers. The confirmation of human brown fat is official, but the science of enacting it is still theoretical. Researchers do not know how much weight you can lose with this technique, but it may accelerate metabolism more than diet and exercise alone. Follow a few simple steps to lose weight with cold showers.
Read more: http://www.livestrong.com(...)owers/#ixzz2ZuFc09T9!
quote:Extensive research shows that cold showers only help losing weight by murdering your spermcells and emptying your ballsack. This will help you lose a few grams. Cutting off your hair is a better technique for the lazy people, so come to Unscrewed's house and suck his dick... if you're a goodlooking female.
Lees meer...
Geef een tegenbron danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelul
Losing weight with cold showers is possible, according to the 2008 study, "Human Skeletal Muscle Mitochondrial Uncoupling Is Associated With Cold Induced Adaptive Thermogenesis." This means that human brown fat tissue can increase fat burning in response to cold temperatures. One simple way to do this is to take cold showers. The confirmation of human brown fat is official, but the science of enacting it is still theoretical. Researchers do not know how much weight you can lose with this technique, but it may accelerate metabolism more than diet and exercise alone. Follow a few simple steps to lose weight with cold showers.
Read more: http://www.livestrong.com(...)owers/#ixzz2ZuFc09T9!
ik hoef toch ook niet te bewijzen dat een ik een lul heb? sommige zaken zijn zo logisch, andere heten politiekquote:
Ik dacht dat het vorige keer na truffels hij nooit meer truffels zou doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vorige keer na truffels zou je toch ook stoppen met blowen?
Gewicht verliezen? Speed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gewicht verliezen ?
Jesse v/d Velde
Ja maar dat kwam door de truffels, dat ik nu ga stoppen heb ik bedacht terwijl ik nuchter was, en ik voel me ook goed bij het stoppen, dus ik kan het ook. Dit is anders.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorige keer na truffels hij nooit meer truffels zou doen?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik hoef toch ook niet te bewijzen dat een ik een lul heb? sommige zaken zijn zo logisch, andere heten politiek
Ditquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:38 schreef Life2.0 het volgende:
onder invloed van drugs roepen dat je X gaat doen
Mweehh, ik doe wel een paar simpele intensieve oefeningen.quote:
jij komt na 5 min al.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mweehh, ik doe wel een paar simpele intensieve oefeningen.
2x 40 min. per dag. Hupsakee. Easypeasy.
ik probeerde je nog aanzien te geven met 5 min.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen bitch.
Ik kwak je straks na 30 seconde vol.
impotentie door roken bedoel jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
Ik kan het jaren volhouden, gemaakt voor de vrouw, jwz.
Hihi schatjenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik probeerde je nog aanzien te geven met 5 min.
quote:
18 is het nieuwe 16quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die reclame daar onderin.......die meisjes zijn echt GEEN 18.
Doet me denken aan Pudge.quote:
Pedo'squote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:52 schreef Life2.0 het volgende:
je zou maar pedo zijnmiljoenen tienermeisjes zetten hun naaktfotos online, maar die zijn te oud voor je
![]()
niets mis meequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pedo's
Op deepweb heb je allemaal Pedo Support Communities
Vroeger?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
Omg. Ik heb een kusje van murp in mijn notes
PS. Wat was een vroeger toch een rotkind op FOK!
Dat ben je nogquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Stiekem hou je van mequote:
was jij niet net 18?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
Fix je laatste zin eens in een correct lopende zinquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef Unscrewed het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Fix je laatste zin eens in een correct lopende zin
Je bent net m'n irritante kleine broertje die ik soms wel een klap voor z'n kop wil geven maar waar ik stiekem toch van houquote:
"Wat was een vroeger toch rotkind een op FOK!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Fix je laatste zin eens in een correct lopende zin
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent net m'n irritante kleine broertje die ik soms wel een klap voor z'n kop wil geven maar waar ik stiekem toch van hou
Awwquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent net m'n irritante kleine broertje die ik soms wel een klap voor z'n kop wil geven maar waar ik stiekem toch van hou
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
komop dit is bijna alsof ze dr benen wijd heeft, grijp je kans
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
komop dit is bijna alsof ze dr benen wijd heeft, grijp je kans
Hihaho.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"Wat was een vroeger toch rotkind een op FOK!"
Beter?
Na-aperquote:
Die PIquote:
+1 Note.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:19 schreef Life2.0 het volgende:
dik 3minuten nodig voor je fucking stationcar in een normaal vak te rijden
denken dat wij morgen wel normaal zijnquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga maar eens slapen wekker gaat weer om half 6. Toedeloekies
Sweat dreamsquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga maar eens slapen wekker gaat weer om half 6. Toedeloekies
straks ook nog wel hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:21 schreef Ro-ald het volgende:
Heerlijk om nu gewoon in de nacht een jointje in tuin te kunnen roken.
Dan is het kut om een joint te roken in de tuin is het punt denk ikquote:
leek mij wel een oplossing voor die hittehuilliesquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dan is het kut om een joint te roken in de tuin is het punt denk ik
Mensen die janken om het weer, huuuu het is te koud, huuuu het is te warmquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
leek mij wel een oplossing voor die hittehuillies
zo lang ik overdag maar niet naar buiten hoefquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mensen die janken om het weer, huuuu het is te koud, huuuu het is te warm
Dit is echt een kut argumentquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Te koud is niet erg, daar kun je je tenminste op kleden
Ik heb een keer door -15 naar school gefietst, het liet me koud dat het zo koud wasquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is echt een kut argumentKleed jij je maar op -10 met die strontwind die we hier altijd hebben.
Goed, -10 hebben we ook niet zo vaak maar wel rond het vriespunt. Dat met een ijzige teringwind is echt bagger. Kun je nog zo dik aangekleed zijn maar dat komt er dwars doorheen. Koude handen, koud gezicht
Ja, ik haat de winter. En wind.
Ben blij dat ik nooit echt ver heb hoeven fietsen. Nu heb ik een auto en een scooter.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb een keer door -15 naar school gefietst, het liet me koud dat het zo koud was
Dat plantje zou het wellicht goed doen, of kei hard wegrottenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:46 schreef Life2.0 het volgende:
ik heb helemaal geen zolderhad ik anders wel een plantje neer gezet
![]()
het is nu buiten koeler dan binnen
gewoon goede jas kopen, kwaliteitquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is echt een kut argumentKleed jij je maar op -10 met die strontwind die we hier altijd hebben.
Goed, -10 hebben we ook niet zo vaak maar wel rond het vriespunt. Dat met een ijzige teringwind is echt bagger. Kun je nog zo dik aangekleed zijn maar dat komt er dwars doorheen. Koude handen, koud gezicht
Ja, ik haat de winter. En wind.
Ik vond het die dag niet eens zo koud, ondanks de sneeuw die toen vielquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ben blij dat ik nooit echt ver heb hoeven fietsen. Nu heb ik een auto en een scooter.
Roken als een schoorsteen doen we alle 3. Dus ik doe m'n best om de kou op te laten rotten
Dat helpt inderdaad ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon goede jas kopen, kwaliteit
zowel ademend als isolerend en kan hem met 30 en -30 dragen
Vind het lekker om te fietsen, heb ook geen rijbewijs aangezien ik er niks aan hebquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Met een jas alleen ben je er niet. Goede handschoenen, schoenen.. broek, want in je spijkerbroekie krijg je het echt wel koud
Het is nu niet meer aan de orde. Als ik het warm heb druk ik gewoon op het CC knopje en is't alles kuhlof warm, als ik de temperatuur omhoog doe
KLB is al een tijd niets meer aan. Van die nieuwere onbekende faggots die heel geforceerd grappig willen zijn. Kontlikkend kliekje is 't.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
KLB, zie opeens een zee aan diarree topics geopend worden.
Zwakbegaafd FOK! is ontwaakt uit hun winterslaap ofzo ?
Tering. maandenlange zuurstofgebrek ofzo xd.
Ja dit dus. Geforceerde Kwalbert Verlinde garpenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
KLB is al een tijd niets meer aan. Van die nieuwere onbekende faggots die heel geforceerd grappig willen zijn. Kontlikkend kliekje is 't.
Ik mis de tijden van Beauregard. Braun. de ananas
Heb je het over mij ofzo? Ga niet haten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
KLB is al een tijd niets meer aan. Van die nieuwere onbekende faggots die heel geforceerd grappig willen zijn. Kontlikkend kliekje is 't.
Ik mis de tijden van Beauregard. Braun. de ananas
Wijven bezwangeren is zóóóó Almere...quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar zijn toch al die lui van 'vroeger'
Allemaal een wijf zwanger geschopt en vastzittend aan een
klootjesvolk leven ?!Mot tog gofferdegovvahdommer niet gekker worden.
Ik zit op mijn gemakje te vapen terwijl het hier langzamerhand aangenaam koel begint te wordenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:53 schreef Onorgineel het volgende:
Om maar bij het onderwerp te blijven: ff een blow draaien
Maar als altijd alles vroeger beter was... zou dat betekenen...quote:
e moet toch sowieso al op om te werken? jquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:33 schreef Moira. het volgende:
Even een Facebook crosspost:
Ze zijn er weer achter, hoor. Hoe maak je Moira. het meest chagrijnig wakker?
Men neme gewoon wat schoonmaakmachines en vuilniswagens en dendert tussen half 8 en half 9 's ochtends continue heen en weer onder mijn (open) slaapkamerraam. Herhaal dit een keer of 60, en zet hem vooral vaak in z'n achteruit waardoor je niet alleen het bulderende geluid hoort van alle machines, maar ook nog eens dat schijtirritante achteruitrij-piepje waar Hellen Keller zelfs nog panisch van zou worden.
Wát een volume...
Wat bezielt die mensen toch dat dit soort dingen per se allemaal op de vroege morgen moeten? Stelletje achterlijke gladiolen....
wat zeik je dan nogquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:59 schreef Moira. het volgende:
Ja, anders had ik het nog irritanter gevonden
Maar ik word liever gewekt door mn wekker dan door 100 decibel aan kutmachines voor mn raam
En ze kunnen dat best 's middags doen
Zeikerd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:33 schreef Moira. het volgende:
Even een Facebook crosspost:
Ze zijn er weer achter, hoor. Hoe maak je Moira. het meest chagrijnig wakker?
Men neme gewoon wat schoonmaakmachines en vuilniswagens en dendert tussen half 8 en half 9 's ochtends continue heen en weer onder mijn (open) slaapkamerraam. Herhaal dit een keer of 60, en zet hem vooral vaak in z'n achteruit waardoor je niet alleen het bulderende geluid hoort van alle machines, maar ook nog eens dat schijtirritante achteruitrij-piepje waar Hellen Keller zelfs nog panisch van zou worden.
Wát een volume...
Wat bezielt die mensen toch dat dit soort dingen per se allemaal op de vroege morgen moeten? Stelletje achterlijke gladiolen....
ja nou, je zeurt tegenwoordig elke ochtend als je moet werken dus maakt niet veel uitquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:59 schreef Moira. het volgende:
Ja, anders had ik het nog irritanter gevonden
Maar ik word liever gewekt door mn wekker dan door 100 decibel aan kutmachines voor mn raam
En ze kunnen dat best 's middags doen
Hoe lang zit je al te kijken?quote:
quote:
quote:
Whoaaa check die haat dan!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja nou, je zeurt tegenwoordig elke ochtend als je moet werken dus maakt niet veel uit
Ik stopte nog wel mijn duim droog in je kakkert om lekker wakker te wordenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Whoaaa check die haat dan!
Alsof jullie je daar niet aan zouden ergeren, om op die manier gewekt te worden op de vroege morgen![]()
Hoort erbij. Het is nou eenmaal zo. Dat werk moet ook gedaan worden. Tsja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alsof jullie je daar niet aan zouden ergeren, om op die manier gewekt te worden op de vroege morgen![]()
Heb er geen last van zonder hoortoestel HAHAHAHAHAH! Lekker voor jullie goedhorenden jullie worden wakker van elk geluidje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
zon post hier en op Facebookquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik stopte nog wel mijn duim droog in je kakkert om lekker wakker te wordenZelfs dat hielp je niet.
Gr Mono
Vapenquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zit op mijn gemakje te vapen terwijl het hier langzamerhand aangenaam koel begint te worden
Je leeft nog. Ik dacht dat je een OD had gehad met je vaporizerquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vapen
Welke heb je? (Of heb ik dat al eens gevraagd?)
Nog bedankt voor de reacties (twee topics geleden).
Keukenmes verraadt harddrugsbezitterquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=123264
Gadverdamme, het Friese rotvolk
Laat ze zich maar onafhankelijk verklaren.
Zelfingenomen kutvolk.
lekker landquote:Op de Stationsweg in Winschoten is een 25-jarige man aangehouden voor het hebben van harddrugs.
Agenten hielden de fietsende man aan omdat een keukenmes uit zijn tas stak. Tijdens het gesprek bleek dat hij harddrugs bij zich had.
De verdachte is opsloten en de drugs zijn in beslag genomen.
Kat van mijn zus is op 4 hoog uit het raam gesprongen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:01 schreef Snowbells het volgende:
Foxy heeft zich vandaag als een engeltje gedragen
Iets gebroken? Gekneusd? Dood ?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kat van mijn zus is op 4 hoog uit het raam gesprongen.
gebroken. in het rechterpootje. nu in het gips. ziet er wel erg grappig uit.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je leeft nog. Ik dacht dat je een OD had gehad met je vaporizer
Gr Mono
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:01 schreef Snowbells het volgende:
Foxy heeft zich vandaag als een engeltje gedragen
JA GODVERDOMMEquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb er geen last van zonder hoortoestel HAHAHAHAHAH! Lekker voor jullie goedhorenden jullie worden wakker van elk geluidje.
Blues Cluesquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen Blues Clues te kijken en ik had het nog verkeerd ook
Windows 8quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
PC problemen door Windows 8
Tijd voor Windows 7. Gaat wat gedoe worden, maar dan maar even opnieuw de bende installeren![]()
![]()
Echt, dikke schijt eraan wat je schoonmoeder ervan vindquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:17 schreef LompeHork het volgende:
FHF / Laptop beschermhoes jullie hebben wel tips toch?
opgelost.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:17 schreef LompeHork het volgende:
FHF / Laptop beschermhoes jullie hebben wel tips toch?
Hehehequote:Op woensdag 24 juli 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt, dikke schijt eraan wat je schoonmoeder ervan vind
Ja datquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt, dikke schijt eraan wat je schoonmoeder ervan vind
Moest hardop lachenquote:
het ging om een plaatje van een wietbladquote:Helaas kunnen we de afbeelding die je geselecteerd hebt niet goedkeuren. Naar onze mening zou deze afbeelding, op een bepaalde manier, andere spelers kunnen beledigen, en daarom vragen we je een nieuwe afbeelding te selecteren.
neem een brandend kruisquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:05 schreef Studeur het volgende:
mailtje van pokerstars:
[..]
het ging om een plaatje van een wietblad
quote:
quote:
Wel nice, maar snap gewoon ECHT niet waarom je voor een stel fokkers zo uitdagend op de foto wil, of helemaal naakt zoals in KPD.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Lekkere tetten policy hebben we hier.
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
Hier geen tetten mogen posten. Maar wel in US
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel nice, maar snap gewoon ECHT niet waarom je voor een stel fokkers zo uitdagend op de foto wil, of helemaal naakt zoals in KPD.
Leuk om te kijken maar verder niet idd. Zo heb je ook van die meiden die een FOK! account aanmaken en vervolgens alleen in US hun foto's gaan posten, net zoals die Snaps nuquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Hoewel ik niet kan ontkennen dat ik die Snaps93 wel een geil mokkeltje vind.
Maar dat type vrouw zou ik never nooit iets mee willen
Als je zo cheap bent en zo jezelf 'weggeeft' op internet nota benen... Dan bedank ik vriendelijk.
gewoon op de titel klikken en dan krijg je een hele lijst van alle topics in die reeksquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh ja, en in de OP staat dat linkje van " hier vindt je de op "
Als ik daar op klik, kom ik een OP van de maand Mei tegen, waar staat die nieuwe ?
Dit ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk om te kijken maar verder niet idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |