het is vooral een trucje: zo heeft AMC toch gewoon 2 zomers waarin ze BB uit kunnen zenden, ipv 2 seizoenen van 13 afleveringen wat AMC te duur vond hebben ze er 2 seizoenen van elk 8 afleveringen gemaakt en dat seizoen 5 genoemdquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:55 schreef Armageddon het volgende:
Dus ik dacht nog 5.
Maar 8 is beter
Die scene had zo door Kevin Smith geschreven kunnen zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:27 schreef baba420 het volgende:
Ik vind deze scene met Badger zo geniaal. Echt een cultstatus heeft Breaking Bad.
Nog 1 week wachtennn
Ik dacht eerst ook heel de serie nog ff opnieuw te kijken alvorens de finale, maar heb ook besloten een S05 recap te doen, k ben nu halverwegequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:00 schreef warp995 het volgende:
Al een tijdje niet meer naar gekeken, maar daar gaat verandering in komen
Ben bij S5 ep02
Nice, doe je goed! Ben nu bij ep 3quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook heel de serie nog ff opnieuw te kijken alvorens de finale, maar heb ook besloten een S05 recap te doen, k ben nu halverwege
quote:
Ja, ik dacht dus,hmm... nog maar een weekje, hoeveel zal ik er terug kunnen kijken, nu, na 2 dagen, heb ik seizoen 5 er dus weer doorheen, misschatting gemaakt, in een week kun je veel meer kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Het terug kijken is er bij mij ook een beetje bij ingeschoten. Heb nu nog 6 dagen voor seizoen 4 en 5, of ik doe gewoon rustig aan en kijk de laatste 8 eps in 1x
Walking dead is dusdanig verkracht dat je daar beter mee kunt stoppen/.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tijdens mijn vakantie gaat het AMC-circus weer draaien. Dat betekent bij thuiskomst een aatal aflevering Breaking Bad en Walking Dead in te halen![]()
Moet ik wel de topics of Fok mijden als de pest ivm de spoilers.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Walking dead is dusdanig verkracht dat je daar beter mee kunt stoppen/.
Omdat ze de serie zo proberen te maken dat zelfs de meest domme klapmongool het nog kan begrijpen en appreciëren. Er zit geen verrassing, goed acteerwerk, interessant karakter (nee, ook niet Darryl), of relevante plotwending meer in.quote:
Breaking Bad begint maandag, TWD pas ergens in oktober. Geen idee hoelang jij vakantie viertquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tijdens mijn vakantie gaat het AMC-circus weer draaien. Dat betekent bij thuiskomst een aatal aflevering Breaking Bad en Walking Dead in te halen![]()
Moet ik wel de topics of Fok mijden als de pest ivm de spoilers.
quote:
Ze zijn nu ook echt helemaal afgeweken van de comics, wat ik best wel dom van ze vind.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat ze de serie zo proberen te maken dat zelfs de meest domme klapmongool het nog kan begrijpen en appreciëren. Er zit geen verrassing, goed acteerwerk, interessant karakter (nee, ook niet Darryl), of relevante plotwending meer in.
Maar ik zou het gewoon kijken. Deed ik ook. Het concept blijft vermakelijk en af en toe is het toch wel weer leuk, maar er zit werkelijk geen greintje echte kwaliteit in.
Die heb ik ook. Wacht nu op season 2 er van. En ja, je kunt afwijken van de comics, maar doe het dan met andere characters zoals de game. Nu heb je gewoon dezelfde characters die in een heel ander verhaal zitten als het ware. In het begin waren ze een beetje afgeweken, maar afgelopen seizoen zijn ze echt een hele andere directie op gegaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:49 schreef ems. het volgende:
Afwijken van de comics kan prima. Daar biedt het zombie-apocalypse concept hartstikke veel ruimte voor. De invulling die ze eraan meegeven is waar het verkeerd gaat.
Als je echt een toffe walking dead ervaring wil: Regel de point & click Walking Dead game van telltale games. Dan zie je hoe de serie eigenlijk had moeten/kunnen zijn.
Ik neem aan dat de nieuwe reeks games bedoelt, die begonnen is met de ep "400 days"?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Wacht nu op season 2 er van.
Mja, ach. Het komt alsnog ongeveer op hetzelfde neer. Game of Thrones pullt in zekere zin hetzelfde truucje maar doet dat succesvol.quote:En ja, je kunt afwijken van de comics, maar doe het dan met andere characters zoals de game. Nu heb je gewoon dezelfde characters die in een heel ander verhaal zitten als het ware.
Alleen GoT skipped dingen uit het boek en wijkt af in kleine lijnen. Het overkoepelende verhaal blijft intact. Bij Walking dead niet. En dat de leeftijd hoger is bij de MC's in GoT is ook wat beter, je kunt moeilijk op tv een 14-jarig meisje laten neuken door een barbaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de nieuwe reeks games bedoelt, die begonnen is met de ep "400 days"?
[..]
Mja, ach. Het komt alsnog ongeveer op hetzelfde neer. Game of Thrones pullt in zekere zin hetzelfde truucje maar doet dat succesvol.
Is dat zo? Ik heb de strip nooit echt gelezen (fracties van gespot op internet) maar dat gedoe met het paard, die scientist uit seizoen 1, Hershel's farm en de Guv' zijn toch allemaal ook uit de strip? Mits anders geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen GoT skipped dingen uit het boek en wijkt af in kleine lijnen. Het overkoepelende verhaal blijft intact. Bij Walking dead niet.
Ja maar dat bedoelde ik niet per sé. De tv serie zit vol met stukken die in het originele verhaal helemaal niet plaatsvinden maar desalniettemin volgt de serie net als (ik meen) the walking dead wel de 'main storyline'.quote:En dat de leeftijd hoger is bij de MC's in GoT is ook wat beter, je kunt moeilijk op tv een 14-jarig meisje laten neuken door een barbaar.
Nou, er waren natuurlijk al hele grote verschillen met de characters. Maar het einde van season 3 is toch wel ff heeeeeel anders dan dat het in de comics gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb de strip nooit echt gelezen (fracties van gespot op internet) maar dat gedoe met het paard, die scientist uit seizoen 1, Hershel's farm en de Guv' zijn toch allemaal ook uit de strip? Mits anders geïnterpreteerd.
[..]
Ja maar dat bedoelde ik niet per sé. De tv serie zit vol met stukken die in het originele verhaal helemaal niet plaatsvinden maar desalniettemin volgt de serie net als (ik meen) the walking dead wel de 'main storyline'.
Het probleem waar ik met de serie van TWD ook tegenaan loop is niet zozeer de storyline, maar meer de manier waarop ze dat over brengen op beeld. Ik heb gewoon constant het idee dat mijn intelligentie wordt beledigd
What the-..?quote:Breaking Bad creator going ‘full speed ahead’ with Saul Goodman spin-off series
By Christopher Hooton Wednesday 3 Jul 2013 1:38 pmBreaking Bad spin-off going 'full speed ahead'
Saul Goodman’s shady dealings look set to go on beyond Breaking Bad (Picture: AMC)
Breaking Bad showrunner Vince Gilligan says that a deal has to yet to be struck on a spin-off show following crooked lawyer Saul Goodman, but that his team are busy working on a pitch.
The AMC show’s final series will be broadcast this summer and though Gilligan has shot down any rumours of a film, he previously told Metro he could definitely see there being a show centred around Goodman, which would be a little ‘lighter’ than Breaking Bad.
Ben benieuwd. Ik vond Saul altijd een leuk bijfiguur, maar om nou een hele serie om hem te laten draaien. Dan moet je wel met iets origineels en goeds komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:34 schreef Gray het volgende:
Dit zal al wel eerder geplaatst zijn hier, maar ik kom er net achter:
[..]
What the-..?
Hell yeah! Het verhaal voor de ontmoeting met die gasten in mexico tot aan het moment dat hij Walter ontmoet. Zou echt geweldig zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:09 schreef Gauner het volgende:
Doe mij maar een serie over Gus Fring en de totstandkoming van zijn emperium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |