Haha! xDquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik koop liever een goede speler waar je lang aan vast zit.
Als die alle drie komen heb ik er weer zin in, ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Huur Assaidi, koop van Mexicaan Corona en mogelijk nog een nieuwe spits in de vorm van El Hamdaoui of Makienok. Geen idee wat er verder achter de schermen nog gebeurt. KWW.
Had Twente hem niet gewoon nog kunnen gebruiken?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Joshua john voor rond de 8 ton naar Denemarken.
Yup, maar blijkbaar maakt dat niet uit. Alles en iedereen moet blijkbaar wegquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Twente hem niet gewoon nog kunnen gebruiken?
Houden jullie nog wel 11 spelers over vraag ik me afquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, maar blijkbaar maakt dat niet uit. Alles en iedereen moet blijkbaar weg
Bij minder dan 8 spelers bij één team (incl. keeper) op het veld mag er toch niet gevoetbald worden?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houden jullie nog wel 11 spelers over vraag ik me af
Kan Alfred nog een beetje ballen dan? Scheelt weer op de begroting.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij minder dan 8 spelers bij één team (incl. keeper) op het veld mag er toch niet gevoetbald worden?
2 jarig contract nog dus te duur. Verder is hij nu 30. Weet niet of je dat moet willen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las dat Janko weg wil uit Turkije... hopelijk kan Twente hem terughalen en hopelijk wil hij dat zelf ook!
Verwacht dat hij het niveau wel aankan, beetje onderschat die jongen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Koppers tekent voor 2 seizoenen, met een optie voor nog 2;
http://www.fctwente.nl/blog/2013/07/dico-koppers-naar-fc-twente/
De selectie kan wel wat ervaring gebruiken, en Janko kent Twente.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
2 jarig contract nog dus te duur. Verder is hij nu 30. Weet niet of je dat moet willen.
Joop had het over "enkele tonnen". Zal dus lang geen 8 ton zijn. Beetje onderhandelen en dan kom je sowieso wel tot een compromis ergens in het midden. Zal dus wel rond de 5 of 6 zijn geweest maar dat is pure speculatie aangezien beide partijen geen uitspraken hebben gedaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
vraag me af of Ome Joop echt ¤ 800.000 heeft betaald, terwijl Dico maar voor 2 seizoenen tekent...
Wat jij zegt is al 30 + die turken hebben hem voor een prikkie uit portugal op kunnen halen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
2 jarig contract nog dus te duur. Verder is hij nu 30. Weet niet of je dat moet willen.
Oke, met welk geld dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:09 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Wat jij zegt is al 30 + die turken hebben hem voor een prikkie uit portugal op kunnen halen.
Zal niet veel kosten wellicht een beetje voor t principe!
Joop verzint wel watquote:
Ik las huurquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:40 schreef Q. het volgende:
AC Milan wil Ola John. Zou Ome Joop er nog een mooie doorverkoopclausule in hebben zitten?
Daarvoor was de deal al te goedquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:40 schreef Q. het volgende:
AC Milan wil Ola John. Zou Ome Joop er nog een mooie doorverkoopclausule in hebben zitten?
Speelde sterk tegen Ajax jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verwacht dat hij het niveau wel aankan, beetje onderschat die jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |