Goed bezig!quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld voor een meet. Ik was niet van plan om dat te gaan doen, maar ik voel me zo kut dat ik gewoon iets moet gaan doen.
Dank jequote:
Nee, dank jequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je een fiets we kunnen morgenavond een rondje rond het paterswoldsemeer doen?
Dus je gaat je beter voelen omdat je een aanmelding hebt gedaan voor een meet die pas over ruim anderhalve maand is, waar verder nog geen andere mensen komen en wanneer de zomer bijna voorbij is? Dit is niet om te trollen maar dan is je kutgevoel best wel makkelijk weggewerkt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nee, dank je
Ik heb me aangemeld voor een meet en nu gaat het weer een beetje
Ik wil ook niet opeens heel veel dingen gaan doen. Ik moet mijn contact met de buitenwereld rustig opbouwen
Welke meet?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, dank je
Ik heb me aangemeld voor een meet en nu gaat het weer een beetje
Ik wil ook niet opeens heel veel dingen gaan doen. Ik moet mijn contact met de buitenwereld rustig opbouwen
Het valt wel mee. Eén maandje maar en in tussentijd ga ik ook andere dingen doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus je gaat je beter voelen omdat je een aanmelding hebt gedaan voor een meet die pas over ruim anderhalve maand is, waar verder nog geen andere mensen komen en wanneer de zomer bijna voorbij is? Dit is niet om te trollen maar dan is je kutgevoel best wel makkelijk weggewerkt.
De bowlingmeetquote:
In nijmegen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het valt wel mee. Eén maandje maar en in tussentijd ga ik ook andere dingen doen
Dat heb ik net even geregeld.
[..]
De bowlingmeet
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:38 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik ga het hardlopen weer oppakken als het iets minder warm is. Gezien mijn eetlust (welke eetlust?) en de warmte als combinatie, lijkt het me nu niet erg handig om weer te beginnen
![]()
Verder heb ik eigenlijk best een goede dag voor het eerst sinds een maand ofzoIk voel de spanningen nog wel in m'n lichaam, voornamelijk m'n nek en schouders.
Shiiitquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:55 schreef Insomnium het volgende:
Bah! Al meer dan mijn dubbele dosis xanax genomen omdat ik zo onrustig ben!
Nog steeds geen effect ._.
Dat word een lange nacht.
Normaliter werkt het bijna direct. En anders sowieso na een uur.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shiiit
Misschien duurt het gewoon even voordat het begint te werken??
Hoe vervelend het ook is, dan ben ik tenminste niet alleen.quote:
Xanaxje lenen?quote:
Dat is het zeker.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:19 schreef Murmeli het volgende:
Heftig hoor Insomnium. Grote verantwoordelijkheid zo....
Wiki Flunitrazepam.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Xanax zal mij niet helpen denk ik
Er zijn zat middelen die je kunnen helpen bij inslapen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:27 schreef Murmeli het volgende:
Geen idee. Ik ben hyper op een of andere manier. Vannacht te lang geslapen misschien.
Heb het ook niet meer bloedheet. Heb wel valeriaan ingenomen net, hopelijk gaat dat net genoeg helpen. Ik sliep net bijna maar ging ff naar toilet en keek toen op de klok en schrok dat het al zo laat is. Nu dus boos en hyper. Wat weer raar is want ik had mezelf oor aangeleerd niet meer zo boos te zijn als ik niet kan slapen.
Spreek morgen de psychiater, ga haar eens vragen of ze me nog wAt anders kan aanraden o om te slapen.
En ik haat mijn telefoon. Kut ding!
Overigens bedankt voor je uitleg over manisch zijn.
Zolpidem heb ik, komt overeen met Zopiclon. Het is minder verslavend dan de pammen, daarom durf ik dat spul ook te slikken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:33 schreef Murmeli het volgende:
Een vroegere vriendin had zopiclon. Dat werkte bij mij ook en is schijnbaarbiets minder onderhevig aan gewenning dan pammetjes.
Pammetjes doen het bij mij ook maar die wil ik niet 2 dagen na elkaar slikken, du) vandaag even niet
Had het dus toch beter vandaag kunnen nemen ipv gisteren.
Halfjes hier, dan ben ik binnen een kwartier vertrokken. Alleen als ik er doorheen zit qua slapen, ik neem ze amper inquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:46 schreef Murmeli het volgende:
oh, dat is apart
zolpidem 1x geslikt, deed niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |