abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129281187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jawel. Alleen moet je soms een nieuw balans zien te vinden.

[..]

Mag ik wat positieve energie van je lenen? :P
Is goed. :P

He, maar waar deze energie opeens vandaan komt weet ik niet. Misschien door het fietsen? Voel me op dit moment in ieder geval heel relaxt.
pi_129281506
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:17 schreef Gewas het volgende:

[..]

He, maar waar deze energie opeens vandaan komt weet ik niet. Misschien door het fietsen? Voel me op dit moment in ieder geval heel relaxt.
Hartstikke leuk :)

Ik heb besloten om niet al mijn problemen op Facebook te gaan gooien. Ik ken namelijk mensen die heel erg over hun toeren kunnen raken wanneer ze te weten komen dat het niet goed met mij gaat. Ik heb het dan over mensen met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking. Ik probeer in ieder geval niet meer te liegen over mijn situatie.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129281617
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:33 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hartstikke leuk :)

Ik heb besloten om niet al mijn problemen op Facebook te gaan gooien. Ik ken namelijk mensen die heel erg over hun toeren kunnen raken wanneer ze te weten komen dat het niet goed met mij gaat. Ik heb het dan over mensen met bijvoorbeeld een verstandelijke beperking. Ik probeer in ieder geval niet meer te liegen over mijn situatie.
Ik zet mijn problemen ook nooit op Facebook (daarvoor hebben we Fok! :P ). Eigenlijk gebruik ik Facebook vooral om allerlei onzin op te zetten en af en toe wat muziek.

De computer ga ik zo maar afsluiten want ik weet van mezelf dat het tot onrust kan leiden als ik te lang op internet zit. :+
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:41:31 #29
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129283042
Mogge.... langggg geslapen met mijn pammetjes.... iets te lang, oeps. Straks hardlopen. Gelukkig is t nu niet zo heet. Al zie ik wel een zonnetje nu. Kkksssssst weg blijven ff daarmee
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_129284191
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:17 schreef Gewas het volgende:

[..]

Misschien dat je je zo goed voelde omdat je een uitweg ziet/hebt nu?
Zou is dat bij mij gegaan tenminste.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jawel. Alleen moet je soms een nieuw balans zien te vinden.
Jawel, maar op het moment dat je de balans nog moet zoeken, heb je hem dus niet :P
Maar goed, ik ga er niet verder over discussieren over zo'n minimaal punt, we hebben gewoon beiden een iets andere interpretatie en dat is prima zo :)
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:41 schreef Murmeli het volgende:
Mogge.... langggg geslapen met mijn pammetjes.... iets te lang, oeps. Straks hardlopen. Gelukkig is t nu niet zo heet. Al zie ik wel een zonnetje nu. Kkksssssst weg blijven ff daarmee
Een goede nachtrust is gewoon zoveel waard!
  woensdag 24 juli 2013 @ 11:50:57 #31
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_129284877
Dag drie zonder caffeine.
Ben er letterlijk ziek van.

Dit is echt zo veel zwaarder dan afkicken van de nicotine.
Alles doet zeer en ik ben zo duf.
Hoofdpijn als een malle en mijn hoofd schreeuwt gewoon om caffeine.

Ik hoop echt dat het snel wat minder gaat worden want anders weet ik niet of ik dit wel volhou.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
pi_129287695
Best bizar; ik heb vaak "gezeurd" om een intake bij de GGZ-instelling waarvan ik graag ondersteuning wil (sta er om te springen!), werd telkens afgescheept met een "over zoveel weken krijgt u een oproep".
Vanochtend heeft m'n teamleider er achteraan gebeld en had ik een aantal gemiste oproepen op m'n telefoon van die instantie en een mail van m'n teamleider dat ik voorrang krijg op de wachtlijst.
Aan de ene kant fijn, aan de andere kant voel ik me wat in de zeik genomen. Waarom kan het wel als je werkgever er achteraan gaat?!

Maar goed, straks maar eens terugbellen. Eindelijk starten, dan gebeurt er maar eens wat ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 24 juli 2013 @ 13:47:41 #33
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_129289413
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef minthy het volgende:
Best bizar; ik heb vaak "gezeurd" om een intake bij de GGZ-instelling waarvan ik graag ondersteuning wil (sta er om te springen!), werd telkens afgescheept met een "over zoveel weken krijgt u een oproep".
Vanochtend heeft m'n teamleider er achteraan gebeld en had ik een aantal gemiste oproepen op m'n telefoon van die instantie en een mail van m'n teamleider dat ik voorrang krijg op de wachtlijst.
Aan de ene kant fijn, aan de andere kant voel ik me wat in de zeik genomen. Waarom kan het wel als je werkgever er achteraan gaat?!

Maar goed, straks maar eens terugbellen. Eindelijk starten, dan gebeurt er maar eens wat ^O^
Inderdaad een beetje jammer van de manier waarop.
Maar dit is natuurlijk erg goed nieuws :D

Hoop dat er snel plek voor je is!
Misschien. Ergens. Nooit
pi_129289726
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef minthy het volgende:

Wat verwacht je dat er gaat gebeuren?
pi_129291153
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:47 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Inderdaad een beetje jammer van de manier waarop.
Maar dit is natuurlijk erg goed nieuws :D

Hoop dat er snel plek voor je is!
Over 2 weken al, m'n oorspronkelijke plek was over een week of 9... Problemen met wachtlijstbeheer :P

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:55 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Wat verwacht je dat er gaat gebeuren?
Eerst een intake, daarna hoop ik cognitieve therapie te kunnen volgen. Ik ga er vanuit dat m'n zelfbeeld drastisch gaat verbeteren en dat de angsten die ik bij vlagen heb beter hanteerbaar worden.
Daarnaast wel eens goed dat ik aan de andere kant van de tafel kom te zitten, ik denk dat ik er een meer bewuste hulpverlener van ga worden.
Tante minthy!! O+
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:36:14 #36
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129291575
Dat is wel vaag minthy
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:40:20 #37
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_129291712
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Over 2 weken al, m'n oorspronkelijke plek was over een week of 9... Problemen met wachtlijstbeheer :P

[..]

Eerst een intake, daarna hoop ik cognitieve therapie te kunnen volgen. Ik ga er vanuit dat m'n zelfbeeld drastisch gaat verbeteren en dat de angsten die ik bij vlagen heb beter hanteerbaar worden.
Daarnaast wel eens goed dat ik aan de andere kant van de tafel kom te zitten, ik denk dat ik er een meer bewuste hulpverlener van ga worden.
Dat is wat gebeurde bij mij.
Ik ben zelf een sociaal hulpverlener en als je aan de andere kant van de tafel zit is het toch wel heel anders.

Krijg je gelijk een compleet nieuw inzicht.

Waar ik wel problemen mee had was dat je alle * truukjes * kent.
De ' standaard ' adviesen en truukjes die je mensen aanleert om met stress en stoornissen om te gaan.
In het begin dacht ik vaak dat ik het beter wist en overal doorheen zag.

Toen ik stopte met denken als hulpverlener kwam er opeens schot in de zaak.

Succes in elk geval!
Misschien. Ergens. Nooit
pi_129291718
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:36 schreef Murmeli het volgende:
Dat is wel vaag minthy
Vind ik ook, maar het maakt me ook niet meer uit eigenlijk. Nu kan ik verder ^O^
Tante minthy!! O+
pi_129291978
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:40 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Dat is wat gebeurde bij mij.
Ik ben zelf een sociaal hulpverlener en als je aan de andere kant van de tafel zit is het toch wel heel anders.

Krijg je gelijk een compleet nieuw inzicht.

Waar ik wel problemen mee had was dat je alle * truukjes * kent.
De ' standaard ' adviesen en truukjes die je mensen aanleert om met stress en stoornissen om te gaan.
In het begin dacht ik vaak dat ik het beter wist en overal doorheen zag.

Toen ik stopte met denken als hulpverlener kwam er opeens schot in de zaak.

Succes in elk geval!
Dat gaat ook mijn uitdaging worden, proberen er blanco in te gaan staan. We gaan het zien.
Dank je!
Tante minthy!! O+
pi_129292411
Drie maanden al wachtende op een rouwverwerkings-pyscholoog. Schiet dus overal niet zo hard op.
pi_129293593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef WaYnAl het volgende:
Drie maanden al wachtende op een rouwverwerkings-pyscholoog. Schiet dus overal niet zo hard op.
Voor het Leo Kannerhuis moest ik ongeveer een jaar wachten totdat de daadwerkelijke behandeling startte, die wachtlijsten zijn echt verrot omdat je al op je tenen loopt op het moment dat je op een wachtlijst komt en dan moet je jezelf nog zien te "vermaken" in de tussentijd.
pi_129294565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Voor het Leo Kannerhuis moest ik ongeveer een jaar wachten totdat de daadwerkelijke behandeling startte, die wachtlijsten zijn echt verrot omdat je al op je tenen loopt op het moment dat je op een wachtlijst komt en dan moet je jezelf nog zien te "vermaken" in de tussentijd.
Indeed het lijkt bijna een bewuste zet om het zo te doen vanuit de zorg.
pi_129294834
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef WaYnAl het volgende:

[..]

Indeed het lijkt bijna een bewuste zet om het zo te doen vanuit de zorg.
Bewust zal het wel niet zijn, tenzij je het hebt over bewust kosten besparen :P
pi_129295626
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bewust zal het wel niet zijn, tenzij je het hebt over bewust kosten besparen :P
Doel dan op het bewust kosten besparen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:41:35 #45
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_129295644
Voor rouwverwerking vind ik het wel heel schandalig... je bent niet over 3 maanden iets/iemand verloren, maar nu....

Ik heb toen zelf bij riagg maar 2 weken gewacht. Bij psyq een maand of 2. Maar had bij beide mazzel. Gelukkig. Heb vorig jaar wel 4 maanden op schematherapie gewacht. Bleh. Maar het was het waard!

Lig nu op mijn nieuwe balkonstoel te relaxen trouwens.... heerlijk. Had alleen moeten werken vandaag, maar had geen tijd. Grrr!
pi_129296080
Het is hier op de ''acute psychiatrie'' hartstikke saai. Heb de hele dag niks te doen..Ga je je alleen nog meer somber van voelen.

Gelukkig hoef ik nu nog maar 2 dagen per week..en het is ieder geval beter dan de dagbehandeling.
  woensdag 24 juli 2013 @ 17:02:58 #47
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_129296197
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:58 schreef Catnip het volgende:
Het is hier op de ''acute psychiatrie'' hartstikke saai. Heb de hele dag niks te doen..Ga je je alleen nog meer somber van voelen.

Gelukkig hoef ik nu nog maar 2 dagen per week..en het is ieder geval beter dan de dagbehandeling.
Wel vreemd!
Toen ik daar een paar keer zat en ook op de dagbehandeling waren er altijd zat dingen te doen.
En ze probeerden je daar zoveel mogelijk af te leiden en te helpen.

Wel klote dat er niets te doen is dan.
Lijkt mij niet bevordelijk voor de situatie.
Misschien. Ergens. Nooit
pi_129296268
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:02 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Wel vreemd!
Toen ik daar een paar keer zat en ook op de dagbehandeling waren er altijd zat dingen te doen.
En ze probeerden je daar zoveel mogelijk af te leiden en te helpen.

Wel klote dat er niets te doen is dan.
Lijkt mij niet bevordelijk voor de situatie.
Oh daar had ik wel wat te doen hoor. Maar werd daar alleen geholpen aan mijn autisme, had daar trouwens wel een super leuke tijd. Maar mis het ook wel heel erg..en toch vind ik waar ik nu zit fijner. Als ik fladder met mijn handen (wat ik helaas nog weleens doe) ben ik niet gelijk autistisch bezig ofzo..LOL
  woensdag 24 juli 2013 @ 17:07:06 #49
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_129296310
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 17:05 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oh daar had ik wel wat te doen hoor. Maar werd daar alleen geholpen aan mijn autisme, had daar trouwens wel een super leuke tijd. Maar mis het ook wel heel erg..en toch vind ik waar ik nu zit fijner. Als ik fladder met mijn handen (wat ik helaas nog weleens doe) Ben ik niet gelijk autistisch bezig ofzo..LOL
Hahahaha ik begrijp wel wat je bedoelt.
Ik heb er ook een hoop goede dingen aan overgehouden.
Maar vooral mijn omgeving :P

Die waren altijd een tijdje verlost van mijn in mijn extreme manische periodes.
Een beetje een win win situatie denk ik dan maar!
Misschien. Ergens. Nooit
pi_129297300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:41 schreef Murmeli het volgende:
Voor rouwverwerking vind ik het wel heel schandalig... je bent niet over 3 maanden iets/iemand verloren, maar nu....

Ik heb toen zelf bij riagg maar 2 weken gewacht. Bij psyq een maand of 2. Maar had bij beide mazzel. Gelukkig. Heb vorig jaar wel 4 maanden op schematherapie gewacht. Bleh. Maar het was het waard!

Lig nu op mijn nieuwe balkonstoel te relaxen trouwens.... heerlijk. Had alleen moeten werken vandaag, maar had geen tijd. Grrr!
Gaat nergens over een volgend onderzoek bij een pyscholoog neemt ook weer flink wat tijd in beslag. Voel me verder goed dar niet van toch dit soort dingen zijn gewoon waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')