De buien vinden het zeker te warm met 32.2 graden. Oss/Heesch krijgen nu flink wat regen zo te zien..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:31 schreef DemonRage het volgende:
Hmmm.... Eindhoven heeft deze keer ook een onweersschild.
Op de radar zijn vrij solide neerslagkernen te zien, maar de ene is 30km ten N van Eindhoven, een andere 30km ten O van Eindhoven en weer een andere 30km ten Z van Eindhoven.
mooiquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nou, ik post em ff nog een keer(was laatste post in vorige topic)
Heb net deze gemaakt. Het was een prachtig aambeeld alleen toen ik een plekje zocht om een foto te maken leek ie alweer wat te zijn ingestort.
[ afbeelding ]
In het noorden van Oss is het nog droog en zonnig. Ik hoorde al wel dat het in Nistelrode flink tekeer gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:37 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
De buien vinden het zeker te warm met 32.2 graden. Oss/Heesch krijgen nu flink wat regen zo te zien..
Het blijft daar lang hangen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:46 schreef Resistor het volgende:
En die bij Amersfoort hebben ze de kraan dichtgedraaid lijkt het wel. Geen druppel een paar km naar het noorden
Prachtige foto.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Prachtige foto.
Nog een beetje bewerkt?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Prachtige foto.
Nog een beetje bewerkt?
De buien kruipen wel dichterbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Live beeld vanuit Eindhoven, kijkend richting zuid-oost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |