quote:
You're on!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef SpecialK het volgende:
Yes. Ik win dan met een duizelingwekkende 1 minuut 30 seconden
Ik betwijfel dat dit record wordt verbroken door iemand.
Ik heb gefaald.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef SpecialK het volgende:
Ik zou mijn sinistere plan uitvoeren en mijn bewijs uploaden naar niburu.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:47 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom zouden sinistere organisaties altijd clous verstoppen in hele normale dingen? Als ik een sinistere organisatie was zou ik er geen 'National Treasure'-hunt van maken, maar gewoon iedereen omleggen die me in de weg stond en verder basta.
Dat zou ik nog wel interessant vinden, als men eens ging onderzoeken wat dáár nou eigenlijk achter zit.
Dat zou ook echt hilarisch zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik zou mijn sinistere plan uitvoeren en mijn bewijs uploaden naar niburu.
Ik red het niet in elk geval.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef SpecialK het volgende:
gewoon verspreid over een paar van die sites en dan mogen ze kwartettenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zou ook echt hilarisch zijn inderdaad!![]()
![]()
En dan net niet genoeg echt bewijs geven
3min 12 sec ..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef SpecialK het volgende:
Teringquote:
quote:
vond muziekje juist spannendquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef Maron het volgende:
Je kunt het geluid ook uitzetten, en alleen lezen..(als dat lukt in het Engels;)
Mag ik mijn 5:47 terug aub, wat een bullcrap en totaal gebrek aan onderbouwing.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef Maron het volgende:
Je kunt het geluid ook uitzetten, en alleen lezen..(als dat lukt in het Engels;)
Dit is toch BNW..? feiten en logica zijn hier meestal vaag..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:14 schreef Deshain het volgende:
[..]
Mag ik mijn 5:47 terug aub, wat een bullcrap en totaal gebrek aan onderbouwing.
Wanneer dit soort dingen gestaafd worden met feiten en logica wil ik nog wel eens kijken.
Dit is BNW en dit is een typisch BNW-topic.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef Maron het volgende:
[..]
Dit is toch BNW..? feiten en logica zijn hier meestal vaag..
Hoho..ZOU kunnen zijn..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:52 schreef LXIV het volgende:
Kan iemand de OP even uitleggen? Waarom is dat kind de antichrist?
was dat toevallig ook op 23-07-1982 ....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:43 schreef Maron het volgende:
[..]
Hoho..ZOU kunnen zijn..![]()
Omdat de planetaire samenstand vanaf 22-07 tot 24-07 een zogezegde 'Ster van David' vormt, (en deze samenstand de eerste 100 jaar niet meer zou voorkomen)
Diezelfde samenstand kondigde ooit de geboorte van J.Christus aan, en dezelfde 13de samenstand zou dus ook weer de terugkeer van J.C. aankondigen, voorafgegaan door de antichrist..
Er is ook al eerder gezegd dat William de anti-christ zou zijn, maar ja, dat werd ook over de vorige en huidige Paus en Obama gezegd..
Alle symboliek en rituelen o.m. rond en met de huwelijksdatum van het paar en dan deze dag van geboorte..
(en anders moet je maar even de OP-video bekijken, dan kan je zelf oordelen)
Ik zou het niet weten beste theguyver..hoezo..? ben je jarig dan..?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
was dat toevallig ook op 23-07-1982 ....
Het gaat om een "Royal" birth @Dlocks..wij als gewone stervelingen hebben niet de 'juiste' bloedlijnen..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:21 schreef Dlocks het volgende:
Stel dat concept van anti-christ waar is (wat natuurlijk niet zo is, maar dat terzijde). Hoe groot is dan de kans dat de anti-christ juist in 2013 ter aarde zou komen en niet pas over 100 jaar? Of over 1.000 jaar?
Rond deze periode zijn er op deze aardbol ca 350.000 geboortes per dag dus van 22/07 t/m 24-07 ca 1 miljoen geboortes. De kans dat baby van William en Kate anti-christ zou zijn is dus uitermate klein.
Hoe groot is de kans dat er mensen zijn die exact weten op welke datum anti-christ geboren zal worden?
Hoe groot is de kans dat er mensen zijn die exact weten bij wie de anti-christ geboren zal worden?
Hoe groot is de kans de er mensen met macht zijn die dit van te voren indirect aankondigen door bepaalde symboliek te gebruiken?
En niet te vergeten, hoe groot is de kans dat het concept anti-christ überhaupt waar is?
Geboortes per dag: http://www.worldometers.info/nl/
jup ... en mijn naam die datum moedervlek.. en ik duld geen concurentie!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten beste theguyver..hoezo..? ben je jarig dan..?
Ach..trek het je niet aan..jij was de eerstgeborene..!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup ... en mijn naam die datum moedervlek.. en ik duld geen concurentie!!!
Ah zo, dan moet er nog wel rekening gehouden worden met alle slippertjes (buitenechtelijke kinderen) die er in de lopen der eeuwen geweest zijn. En andersom natuurlijk ook, bloedlijnen die door slippertjes juist verbroken zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:31 schreef Maron het volgende:
[..]
Het gaat om een "Royal" birth @Dlocks..wij als gewone stervelingen hebben niet de 'juiste' bloedlijnen..
gratzquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:47 schreef Maron het volgende:
[..]
Ach..trek het je niet aan..jij was de eerstgeborene..!!
Ik wens je nog een hele fijne voortzetting van je 31ste verjaardag..
Mijn dochter wordt btw morgen 32..hihi..ik weet nog dat toen steeds dat liedje van Elton John "Baby's got blue eyes" werd gedraaid..was waarschijnlijk voor William bedoeld, maar voor mij blijft dat òns liedje..
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:28 schreef Maron het volgende:
Dat die kleine nou precies gisteren, de 22-07-2013 is geboren..een week overtijd..
Wanneer het kind ook nog 'David' komt te heten, dan breekt mijn klomp..
http://www.dailystar.co.u(...)nce-David-by-Beckhamquote:Kate Middleton and Prince William told to name Royal baby Prince David,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |