quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:02 schreef LompeHork het volgende:
Nee, zit niet genoeg zout in om een (water)ijsje van te maken.
Ja, maar ik ben dan ook wel zo slim om het in een grote bekert te doen,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:02 schreef zarGon het volgende:
Weet je wat er gebeurt met blikjes die je in de vriezer gooit en het niet op tijd eruit haalt?
Metaalsplinters tussen de biefstukjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:02 schreef zarGon het volgende:
Weet je wat er gebeurt met blikjes die je in de vriezer gooit en het niet op tijd eruit haalt?
waar?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef boik het volgende:
bij onze ijssalon hebben ze redbull schepijs, smaakt nog best goed
vd poel?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef boik het volgende:
bij onze ijssalon hebben ze redbull schepijs, smaakt nog best goed
ow en volgens mij kan het wel, heb weleens een blik monster te lang in de vriezer laten liggen en toen had ik monster slushpuppy
Precies. Je hebt een hogere concentratie zout nodig voordat Redbull een vaste vorm wordt. Ook wel ijs genoemd. Het bevriespunt van Redbull is normaal ergens rond de -21 graden, dus je zou ook je vriezer harder zijn best kunnen laten doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:02 schreef LompeHork het volgende:
Nee, zit niet genoeg zout in om een (water)ijsje van te maken.
Dat is wat ze je vertellen op de middelbare school. Maar waar bevinden de noordpool en zuidpool zich? Precies, in zout water.quote:
Euhm, Niks?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:02 schreef zarGon het volgende:
Maar het bestaat uit zoet water.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is wat ze je vertellen op de middelbare school. Maar waar bevinden de noordpool en zuidpool zich? Precies, in zout water.
Natuurkundedocenten 0 - Dimens 1
Heldquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is wat ze je vertellen op de middelbare school. Maar waar bevinden de noordpool en zuidpool zich? Precies, in zout water.
Natuurkundedocenten 0 - Dimens 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |