Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wel een leuke, frisse jongedame.
Tja, sommigen willen koste wat kost zo'n topic openen. In hun geldingsdrang wordt dan wel eens een foutje gemaakt. Helaas.quote:Er staat een komma teveel in de TT?
Ja, na een ninja-edit.quote:
Ach, Tokay doet haar best. Je moet gewoon niet meer willen verwachten.quote:[..]
Tja, sommigen willen koste wat kost zo'n topic openen. In hun geldingsdrang wordt dan wel eens een foutje gemaakt. Helaas.
Dat kan-ie al héél lang niet meer.quote:Kunnen we Lord-Vetinari niet vragen die komma even te verwijderen?
Geluksvogelsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:38 schreef pyl het volgende:
wyccie en ik hebben een verfrissend onweertje gehad.
Zeg maar "je". Het is gewoon bloedverziekend heetquote:
Nee. Het is hier 26 graden en ik kan me de laatste keer niet herinneren dat het hier zo bloody hot was.quote:
Het is maar goed dat FOK! me helpt herinneren.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
De temperatuur in mijn huiskamer is met één hele graad gedaald naar 26 graden![]()
Nou, ja, zeg!quote:Tja, sommigen willen koste wat kost zo'n topic openen. In hun geldingsdrang wordt dan wel eens een foutje gemaakt. Helaas.
Ik meende me dat al te herinnerenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is maar goed dat FOK! me helpt herinneren.
Kijk, ik nam het gewoon over van pyl, hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:50 schreef pyl het volgende:
Een leuke, frisse, jonge classica.
(Van opleiding althans.)
Dus volgens jou gebruikt pyl een spatie teveel tussen jonge en classica?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kijk, ik nam het gewoon over van pyl, hoor.
Och. Dat zou niet niet helemaal stroken met wat ik hier las.quote:
Brittenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Och. Dat zou niet niet helemaal stroken met wat ik hier las.
O, eh, juist. My bad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus volgens jou gebruikt pyl een spatie teveel tussen jonge en classica?
Pyl heeft airco, denk ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, eh, juist. My bad.
Ik heb het warm - laten we het daar maar op houden.
Dat geloof je toch zelf niet, hè?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
George was in vorm vorige week, Wickedangel. Hij gebruikt geen drugs meer.
Ik denk dat pyl het gazon aan het sproeien is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Maar we kunnen wel een classica-hintje gebruiken.
Dat moet je na zonsondergang doen, dus kwart voor twaalf 's avonds is een goede tijd daarvoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat pyl het gazon aan het sproeien is.
Hij is druk met z'n rechtszaken over de rechten van zijn muziek en hij zegt dat het niet handig is om daar high bij te zijn. Hij was in een veel betere conditie dan voorheen. Het dansje dat hij daar met Sir Nose deed was na ruim twee uur optreden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet, hè?
Er stond laatst een interview met hem in een blad, maar ik ben afgehaakt omdat ze daar te diep op ingingen. Het was slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is druk met z'n rechtszaken over de rechten van zijn muziek
Maar hij wordt ook een dagje ouder, hè.quote:en hij zegt dat het niet handig is om daar high bij te zijn.
Ik heb er niet op geklikt, ga ik nu doen.quote:Hij was in een veel betere conditie dan voorheen. Het dansje dat hij daar met Sir Nose deed was na ruim twee uur optreden.
Tja, kort gezegd had hij zich beter wat eerder kunnen realiseren dat zaken en acid niet erg goed samen gaan. Een echte zakenman zal het ook nooit worden, de entourage was weer zeer omvangrijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er stond laatst een interview met hem in een blad, maar ik ben afgehaakt omdat ze daar te diep op ingingen. Het was slaapverwekkend.
72 inmiddels.quote:[..]
Maar hij wordt ook een dagje ouder, hè.
Dit is z'n gangsta-lookquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond George leuker met zijn haar in alle kleuren van de regenboog.
Ik wilde er niet over beginnen, maar het viel me idd op dat het hele podium weer vol staat met mensen die allemaal betaald moeten worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, kort gezegd had hij zich beter wat eerder kunnen realiseren dat zaken en acid niet erg goed samen gaan. Een echte zakenman zal het ook nooit worden, de entourage was weer zeer omvangrijk.
quote:72 inmiddels.
Dan is hij hopelijk aangenomen op zijn kwaliteiten en niet omdat ome George vindt dat hij hem moet helpen. Weer een mond te voeden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is z'n gangsta-look![]()
Wat wel grappig is, is dat de zoon van de overleden Starchild, de man die altijd in een grote luier op het podium stond, nu ook bij George in de band speelt. Hij is de gitarist in de achtergrond.
Er kwamen hier ook opeens 4 dames uit de zaal op het podium meedansen, hoor. Maar deondanks, toch al gauw 24 mensen in z'n band. Twee drummers, twee bassisten, diverse mensen die één nummertje mee komen doen ...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wilde er niet over beginnen, maar het viel me idd op dat het hele podium weer vol staat met mensen die allemaal betaald moeten worden.
Hij is tcoh wel een ouwe held van me. Die nummers zitten zo goed in elkaar, vooral de zangpartijen zijn geniaal en best gecompliceerd.quote:[..]Dan past hij goed in het rijtje ouwe rockers hier. Of ouwe funkers
OMG, niks geleerd dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Er kwamen hier ook opeens 4 dames uit de zaal op het podium meedansen, hoor. Maar deondanks, toch al gauw 24 mensen in z'n band. Twee drummers, twee bassisten, diverse mensen die één nummertje mee komen doen ...
Nee, hij is goed. Is nog geen bandleider zoals z'n vader was maar wel net als z'n pa een goede zanger en een verdomd coole gast.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan is hij hopelijk aangenomen op zijn kwaliteiten en niet omdat ome George vindt dat hij hem moet helpen. Weer een mond te voeden.
Voordat ze in Amsterdam waren speelden ze in Moskou, stonden grappige filmpjes van op Facebook dat ze ergens gingen eten, in het hotel waarschijnlijk.... Je zult zo'n zootje ongeregeld in je hotel krijgenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Al die mensen moeten worden vervoerd, moeten te eten krijgen, moeten in een hotelkamer...
Nou ja, ze zullen niet met eten gooien. En als ze gewoon netjes afrekenen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Voordat ze in Amsterdam waren speelden ze in Moskou, stonden grappige filmpjes van op Facebook dat ze ergens gingen eten, in het hotel waarschijnlijk.... Je zult zo'n zootje ongeregeld in je hotel krijgen
Dat is waar maar ze zullen in Moskou flink bekijks gehad hebben in het hotel, op straat e.d.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen niet met eten gooien. En als ze gewoon netjes afrekenen...
Denk ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is waar maar ze zullen in Moskou flink bekijks gehad hebben in het hotel, op straat e.d.
Ja, ik zat laatst te denken dat Snowden van de regen in de drup is beland.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zou je inderdaad ook beter niet meer naar de VS kunnen gaan om op te treden.![]()
Clinton vertelde in één van die filmpjes ook aan één van z'n zangeressen dat vroeger Russen in de VS asiel aanvroegen en dat het tegenwoordig, met Snowden, net andersom is.
Als-ie in de VS was gebleven ....quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik zat laatst te denken dat Snowden van de regen in de drup is beland.
Anyway...![]()
Een hoer ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:17 schreef pyl het volgende:
Zij
genoot haar opleiding (tot classica, of had ik dat al gezegd?) louter voor de vorm, Gellius, zoals te doen gebruikelijk in haar kringen. Beroepshalve heeft zij zich, uiteraard, nooit met de klassieke talen dan wel de klassieke oudheid beziggehouden.
Begon ik nog niet eens over anale sex.quote:
quote:
Literatuur, bedoel je zekerquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:18 schreef tong80 het volgende:
En leuk gebabbel gewenst voor WA en Scrutinizer later op de avond.
Ja het heffen was best wel ver weg.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:15 schreef Gellius het volgende:
Verheffende avond en nacht gehad, neem ik aan?
Nee, met literatuur heeft zij niets van doen.quote:
Zal ik nog een ander plaatje van dit plaatje plaatsen?quote:
Paola?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:28 schreef pyl het volgende:
Vooruit dan maar, omdat jullie zo aandringen:
[ link | afbeelding ]
Ma Baker ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:55 schreef Gellius het volgende:
Ik had eigenlijk toch wel een wat enthousiaster participatie van Tong verwacht, moet ik zeggen.
Jij weet toch ook wel dat Ma Baker eigenlijk Barker heette en geen hoer was?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:23 schreef pyl het volgende:
Kom, kom, niet zo zwaarmoedig. Ma Baker lijkt me een prima suggestie.
Als het al dezelfde mevrouw is .....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou op het eerste plaatje van Gellius de neus van mevrouw geretoucheerd zijn?
Terwijl de TT op jou slaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:20 schreef wyccie het volgende:
Ik was jullie weer eens kwijt. Jullie moeten niet steeds weglopen.
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:10 schreef Gellius het volgende:
O, pardon - Tong's hoertje. Nee, zij heette niet Ma Baker. Die prostitueerde zich ook helemaal niet, als ik het mij goed herinner.
Viola Holt ?quote:
Lola Rent ?quote:
Ik was nog steeds die hoer aan het raden van 2 eeuwen geleden.quote:
Wyccie ook. De voornaam van die ouwe hoer was Lulu.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was nog steeds die hoer aan het raden van 2 eeuwen geleden.
Die zou ik nooit de wang toekerenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie ook. De voornaam van die ouwe hoer was Lulu.
Speciaal voor jou geplaatst, nota bene. Lulu is goed trouwens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was nog steeds die hoer aan het raden van 2 eeuwen geleden.
Sorryquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Speciaal voor jou geplaatst, nota bene. Lulu is goed trouwens.
Duh.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo niet? Ik heb 'm nu toch gequote?
Fout gegokt. Een Nederlandse achternaam voor een hoer uit New Orleans zou ook wel apart zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gok zomaar dat het allitereert. Lulu Likmereet?
Geen flauw ideequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo dan beter?
Raad jij die (ironische) achternaam van die hoer dan maar even.
Wat gek. Nou, dan houd ik het op Lulu Luscious.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Fout gegokt. Een Nederlandse achternaam voor een hoer uit New Orleans zou ook wel apart zijn.
Dat het zou allitereren was een foute gok. Luscious zou ook niet echt een ironische naam voor haar zijn, toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gek. Nou, dan houd ik het op Lulu Luscious.
Klopt. Maar ik heb geen idee, dus ik riep maar wat. Ik vind het wel een fijne naam. Ik denk dat ik een nieuw account ga aanmaken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat het zou allitereren was een foute gok. Luscious zou ook niet echt een ironische naam voor haar zijn, toch?
Wicked Lulu?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik heb geen idee, dus ik riep maar wat. Ik vind het wel een fijne naam. Ik denk dat ik een nieuw account ga aanmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Het is inmiddels ook after midnight.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Trusten, tong. Het is goddomme alweer augustus. Nog even en we zitten elkaar aan te kijken met Kerst.
Meneer was een verhaal apart.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Voorzichtig?! Je rockt of je rockt niet.
Zie!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht! Ik denk dat het JJ Cale is.
Mooie kerel die gewoon lekker z'n eigen gang ging.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet eigenlijk weinig over hem, moet de docu van gisteren nog zien. Onherkenbaar hè, zonder baard!
OMG in de war met Jean-Jacques Burnell, waarschijnlijk. Ik las vanavond dat JD weer terug op tv komt met die vervelende sessies! Terwijl ik hem laatst nog in een radioreclame hoorde en dacht dat hij om geld verlegen zat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie kerel die gewoon lekker z'n eigen gang ging.
Ik zag ook een clipje van hem bij een jonge Jan Douwe Kroeske in de studio. JD wist ook niets van hem want die noemt hem in de aankondiging Jean Jacques Cale en zegt dat hij de pompbediende speelde in Paris-Texas. Beide is totale onzin.
Hij deed die sessies al weer een tijdje voor een themazender of voor de website van Ziggo of zo. Nu worden die opnames ook nog ergens midden in de nacht op Veronica uitgezonden. Big dealquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMG in de war met Jean-Jacques Burnell, waarschijnlijk. Ik las vanavond dat JD weer terug op tv komt met die vervelende sessies! Terwijl ik hem laatst nog in een radioreclame hoorde en dacht dat hij om geld verlegen zat.
Tuurlijk. Weeshuis van de Hits was één van mijn favoriete radioshows.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoor ook nog wel eens Peter van Bruggen in radioreclames, ken je die nog?
Ja, dat was enorm leuk. Ik lees op Wiki dat hij nog steeds radio doet! Ik ben erg gevoelig voor stemmen en ik pik die lui er zo uit in die reclames.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Tuurlijk. Weeshuis van de Hits was één van mijn favoriete radioshows.
Heeft ook een erg goede stem. Vroeger vond ik radio nog best leuk, tegenwoordig luister ik nóóit naar de radio. Hooguit dat ik 'm in de auto aanzette voor het nieuws of de filemeldingen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat was enorm leuk. Ik lees op Wiki dat hij nog steeds radio doet! Ik ben erg gevoelig voor stemmen en ik pik die lui er zo uit in die reclames.
In de auto luister ik altijd naar de radio. (Hoewel ik laatst na jaaaaaaaaren de eerste Nina Hagen-cd draaide, erg grappig.) En 's avonds laat heb ik nog wel eens Arrow Classic Rock aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft ook een erg goede stem. Vroeger vond ik radio nog best leuk, tegenwoordig luister ik nóóit naar de radio. Hooguit dat ik 'm in de auto aanzette voor het nieuws of de filemeldingen.
Meestal een cd-tje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In de auto luister ik altijd naar de radio.
Dat is een steengoed album. Ik kan die teksten bijna allemaal nog woordelijk meezingen. Der Spinner is mijn favoriete nummer.quote:(Hoewel ik laatst na jaaaaaaaaren de eerste Nina Hagen-cd draaide, erg grappig.)
Om de stilte, of het geluid van de motor, te verdrijven.quote:En 's avonds laat heb ik nog wel eens Arrow Classic Rock aan.
Ja, een meesterwerk. Heel geestig ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een steengoed album. Ik kan die teksten bijna allemaal nog woordelijk meezingen. Der Spinner is mijn favoriete nummer.
Nee, gewoon vanwege de muziekquote:Om de stilte, of het geluid van de motor, te verdrijven.
Ej!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
De Duitse Dark side of the moon, de Duitse Achtung baby...
Morisson was zijn echte zoon.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Weeshuis van de Hits was één van mijn favoriete radioshows.
Geen Wopkequote:
Dan moet het alweer Ada Kok zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Wopke
Wel een mooie naam.....Wopke.
Ik ga ze toch eens moeilijker maken. Maar dat roep ik altijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet het alweer Ada Kok zijn.
Nah, niet overdrijven Lulu is in de 19e eeuw geboren en pas in 1931 gestorven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga ze toch eens moeilijker maken. Maar dat roep ik altijd.
Maar ja, een plaatje van een hoer uit de 18e eeuw staat 5 dagen open.
Dat scheelt idd veelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, niet overdrijven Lulu is in de 19e eeuw geboren en pas in 1931 gestorven.
Nee, wel het goede genre.quote:
Volgens mij ziet ie genoeg om zijn vak uit te kunnen oefenen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer mag de glazen van zijn bril wel eens poetsen, hij moet haast wel alles vaag zien.
Tja, Beethoven was de laatste 15 jaar (ofzo) van zijn leven doof.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ie genoeg om zijn vak uit te kunnen oefenen.
Franse cineast?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij ziet ie genoeg om zijn vak uit te kunnen oefenen.
Daarom waren zijn laatste albums ook minder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, Beethoven was de laatste 15 jaar (ofzo) van zijn leven doof.
Dat is een kwestie van smaak. Mijn betovergrootvader (of zo) heeft zijn laatste cd ook nog gekocht, die heeft Ludwig zelfs voor hem gesigneerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom waren zijn laatste albums ook minder.
Mooi hintje voor mijn plaatje.quote:
Nou, die hebben we in de pocket.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Nederland is het ook flink warm.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De smaak van water? Orlow Seunke?
Hij is docent op de filmacademie van Indonesië.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft z'n laatste film in de vorige eeuw gemaakt.
En geweldige acteurs als Marco Borsato en Jan Smit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig hebben we in Nederland nog wel succesvolle regisseurs als Reinout Oerlemans en Will Koopman.
Inderdaad. Heel frustrerend lijkt me dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
En geweldige acteurs als Marco Borsato en Jan Smit.
Je zal toch de toneelschool hebben gedaan en niet aan de bak kunnen komen.
Dat is Tatum O'Neal. Heeft Perez Hilton ermee zitten knutselen?quote:
Kwam haar tegen bij de tien meest afgetakelde kindsterretjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is Tatum O'Neal. Heeft Perez Hilton ermee zitten knutselen?
Ze is uiteraard ouder geworden, maar ik herken haar, dus zo afgetakeld is ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:24 schreef tong80 het volgende:
Kwam haar tegen bij de tien meest afgetakelde kindsterretjes
Trusten. Hoe kan het zo warm binnen zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:28 schreef tong80 het volgende:
Ik gaat trouwens legge. Ben gesloopt door de 36 graden binnen en buiten. Trusten
Groter contrast kun je niet bedenken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke: Helmut Lotti
Aangezien Hans Teeuwen te gast was (zie mijn vorige post): een komiek?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groter contrast kun je niet bedenken.
Die Andy ehmm dinges waar Hans Teeuwen zo verrukt van was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangezien Hans Teeuwen te gast was (zie mijn vorige post): een komiek?
In die richting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangezien Hans Teeuwen te gast was (zie mijn vorige post): een komiek?
Andy Kaufman is het niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Andy ehmm dinges waar Hans Teeuwen zo verrukt van was.
Man on the moonquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, Andy Kauffman zou ik herkennen. (Latka uit Taxi)
Integendeel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
In de richting van een komiek ... hmmm. Blijspelacteur?
Nou ja, in de Angelsaksische landen heb je ook nog een heleboel staande komieken. Daar zat ik dan meer aan te denken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Integendeel.
Je kon wel om hem lachen. Maar bij komieken denk ik aan André van Duin en Danny Kay
Dan mag je hem komiek noemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, in de Angelsaksische landen heb je ook nog een heleboel staande komieken. Daar zat ik dan meer aan te denken.
Hij wilde tijdens zijn korte leven al niet luisteren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou hij me nog horen of is hij al gestopt met luisteren?
Jaap Stobbe?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef tong80 het volgende:
Moet je kijken wat voor een hints ik hier geef
MEN / [AKQ] #2944: Waar niet naar de bekende weg wordt gevraagd
Niet echt een komiek hè ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Lenny, door een bekende Fok!ker ook wel Lennie genoemd, Bruce?
Dat is al een held. Voor Richard Pryor was ie ook het voorbeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zoveel van hem. Robin Williams heeft het vaak over hem in interviews.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Danny en Max lopen door de Kalverstraat ...
M'n TV heeft het begeven. Buis gesprongen. 15 jaar oude kameraad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Danny en Max lopen door de Kalverstraat ...
Kut, dat zijn geen grappenquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n TV heeft het begeven. Buis gesprongen. 15 jaar oude kameraad.
Ik kan niet zonder tv.
Ik heb op de slaapkamer een tv, maar daar kan geen scartkabel in.quote:
Kreeg z'n vrouw aan de lijn, Duitse, hij was niet thuis.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Misschien wil Lars 'm voor nog eens 5 euro extra wel vanavond nog bij je thuis brengen.
Nou ja, gelukkig heb je nog een nood-tv op de slaapkamer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kreeg z'n vrouw aan de lijn, Duitse, hij was niet thuis.
Maar ik doe het achteraf toch maar niet. 5 euro is wel erg weinig geld. kasn ie hem net zo goed weggegeven. Ik wacht wel even. Morgen misschien met m'n broer kijken. Ma wil het voorschieten.
Toch bedankt Scrut
Als ik zie dat pyl heeft gepost, weet ik dat het geraden gaat worden.quote:
Plaats jij weer eens een leuk plaatje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, Lulu White heeft-ie nog steeds niet geraden.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plaats jij weer eens een leuk plaatje.
Bekende kop.quote:
Steve.....Forbeth ?quote:
John Cougar Mellencamp dus. Ik zat al in die hoekquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, komt muzikaal wel bij Steve Forbert in de buurt. Hij is mede oprichter van Farm Aid.
Correctquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
John Cougar Mellencamp dus. Ik zat al in die hoek
Meer mensen hebben zich dat in de loop der jaren afgevraagd. Met geen van hen is het goed afgelopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef Iwanius het volgende:
(maar ik snap de associatie niet met dit subforum)
Rutger Smit is in de Nederlandse WK-Historie de atleet met de meeste medailles.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Nah.. eitje want zijn achternaam stond al op zijn shirt.
Rutger Smith dus.
(maar ik snap de associatie niet met dit subforum)
Dat wil ik niet zeggen. Maar ze verdedigen hem wel heftig zonder met argumenten te komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Al die mannen die René zo adoreren zijn juist latente homo's met hun 'Gijppie'.
Ik probeer zoveel mogelijk de René vd Gijp-topics te ontlopen. Die adoratie is haast griezelig, als René tijdens VI zegt dat we een bepaalde bevolkingsgroep moeten vergassen, staat vermoedelijk een groot gedeelte van de mannelijke bevolking van Nederland achter dat standpunt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Maar ze verdedigen hem wel heftig zonder met argumenten te komen.
Weet niet of je m'n topic hebt gezien.
De Welshman hordenloper Collin Jackson bij de opening van de spelen in London ?quote:
Nope.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Welshman hordenloper Collin Jackson bij de opening van de spelen in London ?
Hintje ? Heb nu even geen idee. Ethiopische marathonloper misschien ?quote:
Amerikaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hintje ? Heb nu even geen idee. Ethiopische marathonloper misschien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |