Jij weet toch ook wel dat Ma Baker eigenlijk Barker heette en geen hoer was?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:23 schreef pyl het volgende:
Kom, kom, niet zo zwaarmoedig. Ma Baker lijkt me een prima suggestie.
Als het al dezelfde mevrouw is .....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou op het eerste plaatje van Gellius de neus van mevrouw geretoucheerd zijn?
Terwijl de TT op jou slaat.quote:Op zondag 28 juli 2013 02:20 schreef wyccie het volgende:
Ik was jullie weer eens kwijt. Jullie moeten niet steeds weglopen.
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:10 schreef Gellius het volgende:
O, pardon - Tong's hoertje. Nee, zij heette niet Ma Baker. Die prostitueerde zich ook helemaal niet, als ik het mij goed herinner.
Viola Holt ?quote:
Lola Rent ?quote:
Ik was nog steeds die hoer aan het raden van 2 eeuwen geleden.quote:
Wyccie ook. De voornaam van die ouwe hoer was Lulu.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was nog steeds die hoer aan het raden van 2 eeuwen geleden.
Die zou ik nooit de wang toekerenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie ook. De voornaam van die ouwe hoer was Lulu.
Speciaal voor jou geplaatst, nota bene. Lulu is goed trouwens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was nog steeds die hoer aan het raden van 2 eeuwen geleden.
Sorryquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Speciaal voor jou geplaatst, nota bene. Lulu is goed trouwens.
Duh.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoezo niet? Ik heb 'm nu toch gequote?
Fout gegokt. Een Nederlandse achternaam voor een hoer uit New Orleans zou ook wel apart zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gok zomaar dat het allitereert. Lulu Likmereet?
Geen flauw ideequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo dan beter?
Raad jij die (ironische) achternaam van die hoer dan maar even.
Wat gek. Nou, dan houd ik het op Lulu Luscious.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Fout gegokt. Een Nederlandse achternaam voor een hoer uit New Orleans zou ook wel apart zijn.
Dat het zou allitereren was een foute gok. Luscious zou ook niet echt een ironische naam voor haar zijn, toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat gek. Nou, dan houd ik het op Lulu Luscious.
Klopt. Maar ik heb geen idee, dus ik riep maar wat. Ik vind het wel een fijne naam. Ik denk dat ik een nieuw account ga aanmaken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat het zou allitereren was een foute gok. Luscious zou ook niet echt een ironische naam voor haar zijn, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |