Niks. Op kantoor ook niks..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:46 schreef dud0r het volgende:
Sterkte nog vixen.
Hoewel je nu waarschijnlijk aan het lopen bent.
Nog bezorgers hier die wat verfrissend op het depot hadden?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:50 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Niks. Op kantoor ook niks..
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:50 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dank aan Peterselieman.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dank aan Peterselieman.
en dan te bedenken dat ik blij was dat de post er om 12 uur al was, zodat ik niet pas om 1 uur hoefde te beginnen. Anders was ik nu nog aan het lopen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:12 schreef gelestipjes het volgende:
Kon mooi om 9 uur beginnen, dus was om 12 uur klaar met bezorgen, goed, toen was het ook al heet, maar toch beter dan wanneer je pas rond die tijd kan beginnen. Wel meer post dan afgelopen zaterdag, maar nog steeds niet veel.
Er lagen zowaar flesjes water bij ons! Vorig jaar stonden er ook nog pakken sinaasappelsap, maar mij hoor je niet klagen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:46 schreef dud0r het volgende:
Sterkte nog vixen.
Dit ook!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:46 schreef dud0r het volgende:
Sterkte nog vixen.
Dat is relaxt!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef KatrienDuck het volgende:
Bij ons kwam de ijscoman op de vestiging.
Dat is beter! Op allebei de depots?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:19 schreef superkimmi het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik blij was dat de post er om 12 uur al was, zodat ik niet pas om 1 uur hoefde te beginnen. Anders was ik nu nog aan het lopen!
nee in plaats daarvan duik ik zometeen lekker het bad hier in de tuin inBlij dat we dat eergisteren gekocht hebben!
[..]
Er lagen zowaar flesjes water bij ons! Vorig jaar stonden er ook nog pakken sinaasappelsap, maar mij hoor je niet klagen!
hier ook 940hah 6,5 zak volgeladen etc..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:23 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier toch nog wel aardig wat, dikke tijdschriften, veeeeeel buspakjes en ander spul, had toch bijna overal wel post voor. Door de warmte ook ruim een kwartier langer over de wijk gedaan.. moest ook nog herladen want het was toch teveel om in 1x op de fiets te kunnen. Hopelijk gaat er geen tijd af
Nu even pauze en dan moet ik nog een rondje van 2,5 uur.. maar het was niet erg dat dat na 17.00 klaar waswel jammer dat dat dan ook weer herladen wordt en dat bij die wijk zeker wel weer 10 minuten kost
Trouwens ook gigantisch veel fouten gemaaktwaarschijnlijk te weinig water gedronken of zo
Toch maar wat beter opletten.. is nu een heerlijke 31 graden
Hier ook niet, vroeger (als in tot 2 jaar terug) lieten ze op de vestiging nog wel eens een ijscokar komen, maar dat kan er blijkbaar niet meer vanaf. Maar zelfs flesjes water voor de bezorgers zaten er niet in vandaag, dat is toch wel erg triest.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:50 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
wat willen ze dat we die nog betalen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Inderdaad. Ik kan me nog herinneren dat op de oude vestiging in Roosendaal er op dit soort dagen blikjes werden uitgedeeld met frisdrank. Gratis dus.
Hier ook niet hoor, ene wijk zelfs nog ietsje langer en de 2e precies binnen de tijd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:32 schreef V__L_N het volgende:
Heb er ook geen seconde korter over gedaan dan normaal, en wee de gene die denkt dat ie vandaag tijd van me gaat afpakken.
sterkte ermeequote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:32 schreef V__L_N het volgende:
Hier ook geen drinken. Dat vind ik dan toch altijd wel erg schraal. Overigens zijn ze verplicht om maatregelen te nemen bij dit weer. Alleen ze doen het niet. En niemand die ze dwingt, dus ze komen er mee weg (arbo naleven is uberhaupt niet zo erg postnl-erig).
Overigens ben ik lichtelijk ziek van de warmte nu. Was pas om 14.00 uur gaan lopen. Maar ik heb overal warmte-uitslag, spierkramp en ik zit een tikkeltje laag in me bloeddruk.
Heb er ook geen seconde korter over gedaan dan normaal, en wee de gene die denkt dat ie vandaag tijd van me gaat afpakken.
de meeste ellende is ook wanneer de temperatuur omhoog gaat(vaak meer ruzie's/irritatie's/moorden etc..)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:56 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor, ene wijk zelfs nog ietsje langer en de 2e precies binnen de tijd.
Was trouwens ook weer gezellig met zeurende bewonerseentje was kwaad want de tv gids was oud of zo en hij had al gebeld dat ie hem op wilde zeggen als dat zo ging. Excuses aangeboden, maar daar had hij niet echt een boodschap aan.
Andere wijk iemand.. was net langs dat adres geweest, die mensen stonden toen bij de open garage.. komen ze langs gefietst.. Hee postbode, ben je niet bij ons langs geweest? We hadden geen vara gids! Dus ik zeg zoiets van, oh, ja daar ben ik wel langs gekomen net. Zij: *zucht* jahaa maar we hadden dus geen tv gids. Ben je ons adres vergeten of zo? Dus ik zeg, nee, als hij niet in de bus lag dan had ik hem er nog niet bij.. Zij: euh ok nouja het zal wel.
Mooie is, ik heb dus volgens mij wel degelijk een gids daar in de bus gegooid, alleen zij stonden toen al bij die garage om weg te gaanhebben ze dan uberhaupt nog gekeken of er post was vraag ik me af...
En ik ben stom geweestTC belde, had een 'bus te klein' briefje bezorgd, maar dat pakje was een belangrijk kadootje en of ik het misschien nog kon/wilde nabrengen. Zeg ik nog ja ook, zonder eventuele vergoeding ter sprake te brengen
gaat me nog 20 minuten kosten ook om daar weer langs te fietsen. Niet assertief genoeg geweest om nee te zeggen, want eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin in... fail
![]()
Dus nu ben ik klaar met de 5 uurtjes bezorgen en mag ik over een uur er nog weer uit voor dat pakje
Ga het ook wel mailenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:09 schreef V__L_N het volgende:
Die tijd schrijf je toch gewoon? Het is op verzoek van je Tc, dan kan ie verwachten dat het hem geld gaat kosten.
Zeurende mensen... volgens mij komt het door het weer.
een halve kwart?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:21 schreef V__L_N het volgende:
Oh ik overleef het wel, ik heb een halve zak bolognese chips op en een halve kwart extran... Voel me over een uur denk ik wel beter.
op sommige plekken in Nl waren er uitschieters naar bijna 35 door de hoge vochtigheid is de gevoelstemperatuur al gauw hoger dan de werkelijke temperatuur.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een bloedhitte, zeg! Hoewel het hier volgens Weerplaza niet warmer is geweest dan 29 graden, voelde het veel warmer! (Overigens twijfel ik ernstig aan de betrouwbaarheid van Weerplaza, ze zeggen dat het in mijn woonplaats momenteel 22,9 graden is, nou me reet, het is hier zeker 28!)
Hier niets, nee. Maar ik had zelf ijswater mee dat de hele loop koud gebleven is. Aan het einde van een paar flesjes water de inhoud over mijn hoofd gegooid.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:46 schreef dud0r het volgende:
Sterkte nog vixen.
doen ze niet kost geldquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef SKBlondie het volgende:
Vandaag in 34 graden moeten bezorgen (Tilburg). Hier hadden ze wel flesjes neergezet, alleen heb je er zo weinig aan als het smaakt naar lauwe pis wanneer ze twee uur in het depot hebben gelegen (heb middagwijk). Maargoed, beter iets dan niets. Heb toch mijn eigen flesjes bij die ik van te voren in de vriezer leg (ontdooit vanzelf met dit weer). Het zou wel fijn zijn als ze met dit weer iets meer rekening konden houden met de pbz's en de post zo vroeg mogelijk op de depots bezorgen.
Hier op de depots nog nooit wat gezien. Nu niet met warm weer en met KNJ ook niks extra's.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:22 schreef Rafierafie het volgende:
Ik was vanochtend zeer verbaasd om een traytje met flesjes water uit de wagen te zien komen.
Werkgevers zijn inderdaad verplicht om minstens ervoor te zorgen dat er drinken beschikbaar is.
Ik hoop echt dat het morgen niet zo hard gaat regenen dat ik mijn regenjas aan moet doen. Dat is echt niet te doen met temperaturen boven de 20 graden.
Als je al geboekt hebt zou ik dat zo snel mogelijk aanvragen. Met een beetje mazzel ben je dan nog op tijd en kan er wat geregeld worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef Deezertje het volgende:
Hoe ver van te voren moet je verlof aanvragen (als in ik moet het nod doen)?
Zag net dat de data dat ik verlof wil precies in de herfstvakantie vallen... zullen ze niet blij mee zijn gok ik, maar heb vakantie al geboekt..
de bezorgers worden als minderwaardige mensen gezien,ik heb dit al vaak gemeld in de winter,quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier op de depots nog nooit wat gezien. Nu niet met warm weer en met KNJ ook niks extra's.
Blijkbaar denken ze op het VBG niet verder dan dat mensen de post ook nog moeten wegbrengen...
Als je erom vraagt zullen ze het wel brengen, maar nu denken ze mooi dat niemand erom vraagt... doen wij ook niets.
Ja net ook meteen gedaan. Gaat om twee zaterdagen (dag voor en in de herfstvakantie). Gok dat het wel goedkomt, anders moet je slim zijn. Ben nog nooit (!) ziek geweest in de afgelopen vijf jaar... Dacht dat die vakantieverlof in januari alleen voor de zomer moest hier...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:42 schreef VixenFromHell het volgende:
Was hier wel moeilijk, vrij in de herfstvakantie.. dat was wel voor een zaterdag trouwens. Uiteindelijk een andere zaterdag gekozen omdat ik later een midweekje boekte in de week na de vakantie![]()
(liever de zaterdag na mijn vakantie vrij ipv ervoor)
Zou het idd wel zo snel mogelijk aangeven! En misschien even kijken hoeveel mensen er dan al verlof hebben? Wij krijgen hier altijd een lijst met al het toegekende verlof (dat wat al in december aangevraagd wordt iig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |