Jij hebt wel echt gedronken of nie?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
wat raar, ik dacht dat ik heel zachtjes mijn ringtone hoorde, maar dat kan helemaal niet
Kan maar astma op latere leeftijd is minder gebruikelijk though.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Naja, heel wat anders: Stu chronisch hoesten/kuchen is toch ook een veelvoorkomende klacht bij astma-patiënten?
Nou ik krijg het niet echt benauwd, het is vooral dat ik gewoon niet meer kan ophouden. Ik probeer het nu even lang vol te houden, maar dat gaat moeizaamquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan maar astma op latere leeftijd is minder gebruikelijk though.
Hoe lang heb je er al last van dan en hoe benauwd krijg je het? Gewoon eens naar je huisarts gaan.
Ik zou het werkelijk niet weten joh. Ik hoest wel vaak maar ik ben dan ook benauwd. Bij mij helpt een inhaler maar dat is niet om een hoestprikkel te onderdrukken. Ik zou gewoon eens naar je huisarts gaan en het daar voorleggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik krijg het niet echt benauwd, het is vooral dat ik gewoon niet meer kan ophouden. Ik probeer het nu even lang vol te houden, maar dat gaat moeizaam![]()
Heb het ook vaak niet door dat ik gewoon hele tijd aan het kuchen benAl jaren denk ik
Denk dat ik maar eens doe inderdaad. Maar het is vaak ook zo dat als ik bezig ben of zo, dat ik er dan ook totaal geen last van heb. Heel raar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk niet weten joh. Ik hoest wel vaak maar ik ben dan ook benauwd. Bij mij helpt een inhaler maar dat is niet om een hoestprikkel te onderdrukken. Ik zou gewoon eens naar je huisarts gaan en het daar voorleggen
niemand is normaalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik maar eens doe inderdaad. Maar het is vaak ook zo dat als ik bezig ben of zo, dat ik er dan ook totaal geen last van heb. Heel raar.
Naja ik ben dan ook een beetje raar
je had het over ranjaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
'K heb het ook niet over paddestoelen
Gek zijn is gezondquote:
hierbij:quote:
"OMG, I'M SO WEIRD HIHIHIHIHIHIquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik maar eens doe inderdaad. Maar het is vaak ook zo dat als ik bezig ben of zo, dat ik er dan ook totaal geen last van heb. Heel raar.
Er zijn gradaties Spatie.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
hierbij:
[..]
"OMG, I'M SO WEIRD HIHIHIHIHIHI![]()
![]()
![]()
"
Ik heb er juist last van bij inspanning etcquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er juist last van bij inspanning etc
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij moet ook alles verpesten heh![]()
En moet ik 'gradaties' nog googlen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |