"Ok, je zit in een situatie waarin je hele familie dood kan gaan. Maar godzijdank kan jij ze misschien nog helpen!!!! Je kan ze een voor een helpen. Maar je moet wel rekening houden met wie je eerst helpt. Dus ok, bij wie is niet zo erg als 'ie doodgaat? En wie daarna? O ja, weet wie jij het leukst vindt! Die helpt je dan natuurlijk het eerst!!!!"quote:
Ik denk dat Spatie alleen een watermeloen pakt en hard naar buiten rent.quote:
Balen van je gehoest trouwens dudequote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar inderdaadIk ben beetje overgevoelig ja
leuk lichaamquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar inderdaadIk ben beetje overgevoelig ja
Ja balen van jouw broertje ook.quote:
Niet alleen lichamelijkquote:
naja, ik dacht vandaag na. en kwam er wel achter dat ik het meest om die kleine geef.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Ok, je zit in een situatie waarin je hele familie dood kan gaan. Maar godzijdank kan jij ze misschien nog helpen!!!! Je kan ze een voor een helpen. Maar je moet wel rekening houden met wie je eerst helpt. Dus ok, bij wie is niet zo erg als 'ie doodgaat? En wie daarna? O ja, weet wie jij het leukst vindt! Die helpt je dan natuurlijk het eerst!!!!"
Nee, geen idee waarom ik dat net wel deed eigenlijk. Het is al zo lang geleden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja balen van jouw broertje ook.
Had je ook nog nooit verteld hier ofwel?
Het leven is zeker hard. Mag ik weten waarom of vertel je dat liever niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, geen idee waarom ik dat net wel deed eigenlijk. Het is al zo lang geleden.
Nou ja, het blijft kut. Hij was pas 11. Het leven is soms erg hard
Als jouw huis in brand vliegt en jij je moeder ergens ziet liggen, dan denk jij: "nee, ik moet die kleine hebben!"quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja, ik dacht vandaag na. en kwam er wel achter dat ik het meest om die kleine geef.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, geen idee waarom ik dat net wel deed eigenlijk. Het is al zo lang geleden.
Nou ja, het blijft kut. Hij was pas 11. Het leven is soms erg hard
Aanrijding zuiplap.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het leven is zeker hard. Mag ik weten waarom of vertel je dat liever niet?
Vreselijk zegquote:
I know. Geloof me, er zit een hoop haat in mij al weet ik ook wel dat ik daar geen flikker mee opschiet.quote:
Als ze alle drie bij elkaar leggen wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als jouw huis in brand vliegt en jij je moeder ergens ziet liggen, dan denk jij: "nee, ik moet die kleine hebben!"
Kwam zeker weg met n werkstraf van 4 weken?quote:
Inderdaad. heeft hij/zij ooit wel wat van zich laten horen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
I know. Geloof me, er zit een hoop haat in mij al weet ik ook wel dat ik daar geen flikker mee opschiet.
Nee en dat is misschien ook maar het bestequote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. heeft hij/zij ooit wel wat van zich laten horen?
Nja, kan me voorstellen dat je door dat soort momenten ook niet meer objectief naar zoiets kan kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee en dat is misschien ook maar het beste
Ik heb verder ook niet zoveel zin om er op in te gaan eigenlijk
Ik zeg toch alleen maar dingen die een verkeerde kijk geeft op wie ik ben dan
Precies!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, kan me voorstellen dat je door dat soort momenten ook niet meer objectief naar zoiets kan kijken.
Wat overigens niet wil zeggen dat dat ook goed isquote:
Zulke momenten heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
wat raar, ik dacht dat ik heel zachtjes mijn ringtone hoorde, maar dat kan helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |