Nou, flink poen zou ik niet willen zeggen. Het was een medisch forum. Ik heb er wel wat aan over gehouden maar ben er niet rijk van gewordenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je er wel flink poen voor gekregen dan?
Ik snap ook wel dat een wachtwoord niet overal de oplossing voor is. Genoeg kinderen die ze weten de achterhalen of andere manieren vinden om internet te komen. Maar gaat het in deze discussie niet om de allerkleinste? Als ze ouder zijn en echt op zoek zijn, dan vinden ze het hoe dan ook. Het internet is zo groot, hoe kan je die hemelsnaam filteren zodat ALLES standaard onzichtbaar is? Ja, websites zoals YouTube enzo hebben al 18+-filters. Maar lang niet alle websites hebben dat en willen dat. Het lukt mij niet om websites blokkeren als een oplossing voor het probleem te zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Droom lekker verder. Theorie klinkt uitstekend maar ik heb genoeg gezien in mijn werk om te weten dat dit in de praktijk niet zo werkt als jij hier nu roept
En ja, ik kom bij die mensen thuis. Mensen die het beter voor elkaar hebben dan jij en ik ooit zullen hebben
Toevalligquote:
rook je?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ToevalligBen net aan het Googlen over astma omdat ik echt last van chronisch kuchen heb
Nah, nooit gedaanquote:
Mijn computerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
Wie zouden jullie als eerste redden?
je vader of je broertje/zusje/moeder?
In die tijd was de naam vrij voorspelbaar. Neem het onderwerp dat ik noemde + de naam forum. Nu is dat aangepast naar long (verder zelfde verhaal). Oh well, geen zin om in detail over te treden. De admin die ik erbij haalde is nog altijd actief op dit forum. Ik zou hem wel weer eens irl willen zienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ToevalligBen net aan het Googlen over astma omdat ik echt last van chronisch kuchen heb
Nou, mijn broertje is dood helaasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
gevoelige maag, gevoelige longen..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, nooit gedaanOp 2 hijsjes na toen ik dronken was.
Nee gewoon heel gevoelige longenecht kut
Hier heb ik echt geen antwoord op man.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben een beetje gevoelig voor jouw reacties op mijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
gevoelige maag, gevoelige longen..
missen we nog wat?
Je moet gek zijn om daar nu over na te denken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:35 schreef Tjacka het volgende:
nou kut hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gevoelig voor jouw reacties op mij
hoezoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je moet gek zijn om daar nu over na te denken.
okequote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier heb ik echt geen antwoord op man.
Nee maar inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |