Is ook waar hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet die titels niet, maar ik lees geen rotzooi doorgaans. Ik lees veel en ik kan niet alles houden dus er moet gewoon ook veel weg. Je gaat echt nooit alles herlezen hoor.
Ken je niet iemand die er even een nieuwe accu in kan solderen/plaatsen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet trouwens een nieuwe ereader, de accu van de mijnes is echt dood. Kan er nog maar een of twee uur mee lezen, vreselijk irritant.
Joh, ik koop gewoon een nieuwe, die dingen kosten toch niks meer en ik gebruik het veelquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ken je niet iemand die er even een nieuwe accu in kan solderen/plaatsen?
Welk merk en type heb jij?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef Barbaaf het volgende:
Hey Lutte, al op zoek naar een trouwjurk? 't Is jouw maat geloof ikhttp://www.ebay.com/itm/L(...)m-gown-/111126879321
Wtfquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:56 schreef Bos81 het volgende:
Pisces, wat vind/denk jij over het nieuwe showbizzkoppel: Halina Reijn en Edje Davids?
Olcay was niet bepaald een lieverdje, of wellicht enkel in vriendschappen en relaties.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Hij valt op hele lieve vrouwelijke vrouwtjes for sure
quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WtfAl vind ik het stiekem wel heel leuk
En wellicht kan Halina Ed nog wat leren
Ik vind Halina ook leuk! En zij komt altijd met van die stoffige types, dus dit is echt een grappige combi. Ik geloof nog niet dat het waar is, maar indien wel, doe maarquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nog harder meppen?
Ik heb een zwak voor Ed, en ook voor Halina, dus ik vind het wel tof
Maar wel ook zo een meisje meisje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Olcay was niet bepaald een lieverdje, of wellicht enkel in vriendschappen en relaties.
Opgespoten lipjes en tietjes. Halina komt echt uit zo'n geitenwollensok milieu. Maar idd wel getut en gedoe, alleen dan alternatief en Olcay plastic fantastic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |