PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is waar, dat hij nu niet reageert zegt genoeg.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
@Thorb: Denk je nou echt dat ie dat gemist heeft
Beide handen vol natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat is waar, dat hij nu niet reageert zegt genoeg.
Max is echt een mongool.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:33 schreef Toefjes het volgende:
Groeten van Max gaat me iets te ver trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbal International niet wetenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maarten van Rossem op Nederland 2. Een echte baas die kerel
Ik zit buiten,quote:Op maandag 22 juli 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maarten van Rossem op Nederland 2. Een echte baas die kerel
Ik heb die aflevering van VI niet gezien. Ik ga even zoeken op youtubequote:Op maandag 22 juli 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Voetbal International niet weten
Van Rossem
hahah echt heel droog is iequote:Op maandag 22 juli 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering van VI niet gezien. Ik ga even zoeken op youtube
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:52 schreef n0ir het volgende:
hoe laat vanavond clubben?Hey, hoe was je vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aint nobody got time for that.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gaat over wouden en dan denk je niet eens aan SC Veenwouden
dat ik echt wil zien*quote:Op maandag 22 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Slimste Mens was wel weer leuk trouwens. Eindelijk weer een programma wat ik echt wil zien.
Ik haal trouwens mooie winsten met bronze packen. De contracten gooi ik in mijn club, gisteren hadden mijn teams ongeveer per speler 13 contracten. Nu:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Slimste Mens was wel weer leuk trouwens. Eindelijk weer een programma wat ik echt wil zien.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:52 schreef n0ir het volgende:
hoe laat vanavond clubben?nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Ik doe dat nu ook sinds ik gisteren las dat jij dat deed. (Leuke zinquote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik haal trouwens mooie winsten met bronze packen. De contracten gooi ik in mijn club, gisteren hadden mijn teams ongeveer per speler 13 contracten. Nu:
[ afbeelding ]
Zelfs op contract verlengingen kun je dus geld verdienen
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:17 schreef BDIL het volgende:
Thorb en Lindgren moeten samen naar Lingo, stel taalnazi's
Ja, in deze tijden dat contracten erg duur zijn is dit een slimmigheidje. En soms heb je meevallertjes:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik doe dat nu ook sinds ik gisteren las dat jij dat deed. (Leuke zin) Werkt wel tof.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik zou het zo doen.
Hoe is 't hier, swaggerboys? Ik heb er weer een werkdag van 10,5 uur op zitten.Straks nog maar even een paar potjes met scooter spelen, morgen weer 8,5 uur werken en dan naar zhe beach.
CHICKS.
Pics van die chicks.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik zou het zo doen.
Hoe is 't hier, swaggerboys? Ik heb er weer een werkdag van 10,5 uur op zitten.Straks nog maar even een paar potjes met scooter spelen, morgen weer 8,5 uur werken en dan naar zhe beach.
CHICKS.
Pacekaartje op Leonardo natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Boring team, ik weet het.Maar wel fucking goed.
[ afbeelding ]
Ik had eerst Özbiliz op RM, was wel goed, maar niet in vergelijking met de rest van het team. Danilinho vind ik ook niet echt geweldig dus ik denk dat ik good old Maikon Leite er maar weer in gooi. Of ik probeer Carcela uit.
En hoe bevalt scooter?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Boring team, ik weet het.Maar wel fucking goed.
[ afbeelding ]
Ik had eerst Özbiliz op RM, was wel goed, maar niet in vergelijking met de rest van het team. Danilinho vind ik ook niet echt geweldig dus ik denk dat ik good old Maikon Leite er maar weer in gooi. Of ik probeer Carcela uit.
Absurd goed. Ik weet niet of je mijn goal met hem gezien hebt?quote:
Hey psssstquote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry voor Futhead, maar het overzicht van zijn stats is daar iets overzichtelijker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hey psssstOh shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe kom ik daar?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Oh ik wou hem in een gold squad doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Absurd goed. Ik weet niet of je mijn goal met hem gezien hebt?Ik had hem in een gold squad, maar daar vond ik 'm niet zo best, in een silver team is hij dik OP.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#zhano #urnotalone #autisme #
10 miljoen bronzepacksquote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik haal trouwens mooie winsten met bronze packen. De contracten gooi ik in mijn club, gisteren hadden mijn teams ongeveer per speler 13 contracten. Nu:
[ afbeelding ]
Zelfs op contract verlengingen kun je dus geld verdienen
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Toefjes het volgende:
Als de deuren van de 2 balkons tegen elkaar open staan is het daar tussen het koelst. Daar komt het matras te liggen.
Ik leg mn matras denk ik maar op mn balkon. Heb van de week ook al een keer een halve nacht op mijn tuinstoel geslapenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Toefjes het volgende:
Als de deuren van de 2 balkons tegen elkaar open staan is het daar tussen het koelst. Daar komt het matras te liggen.
Niet wakker geworden met groene knieën en een condoom uit je anus?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik leg mn matras denk ik maar op mn balkon. Heb van de week ook al een keer een halve nacht op mijn tuinstoel geslapen
Jonge, ik zit 2 hoog. Wie de fuck komt daar nou boven?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet wakker geworden met groene knieën en een condoom uit je anus?
Kan ik bij jou komen crashen vannacht?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef v0lt026 het volgende:
Hier in huis gewoon lekker 20 graden hoor
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet wakker geworden met groene knieën en een condoom uit je anus?
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
VonTrapz deelt hier de laatste tijd wel vaker herrrinnnerringen uit zn studententijd
www.kamernet.nlquote:Op maandag 22 juli 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer was de hele tijd hier aan het FIFA'en dus ik kon heel veel dingen niet doen. Eigenlijk ben ik nu echt klaar met FIFA wat FUT betreft maar ik wil dat toernooi nog 2x winnen
moet je online spelenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Hebben meer mensen last van een bug in die bronze cup trouwens? Ik blijf steken op 4k coins als reward terwijl ik nu op 6k zou moeten zitten..
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2531978.page
Ja, gaat ook over online. Eerste keer krijg je 4k + prem bronze pack, maar die kreeg ik de 2e en 3e keer ook. En nu staat er nog steeds 4k. Terwijl het dus 4+5+6 en nu weer 6 zou moeten zijn.quote:
EAquote:Op maandag 22 juli 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gaat ook over online. Eerste keer krijg je 4k + prem bronze pack, maar die kreeg ik de 2e en 3e keer ook. En nu staat er nog steeds 4k. Terwijl het dus 4+5+6 en nu weer 6 zou moeten zijn.
Volgens mij is dat omdat het bij de eerste finale een quit was van mijn tegenstander..dan blijft hij hangen ofzo. Had ik eerder ook..toen bleef ik de maximale reward krijgen terwijl de rest hier hem alleen bij de eerste keer kreeg. Toen was het dus wel in mijn voordeel.
Ben jij Georgiër of gewoon sympathie voor Ananidze?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit baart me zorgen.. Ik had gehoopt volgend jaar weer lekker met silver CF Ananidze in Single Matches te kunnen gaan beesten
Beidequote:Op maandag 22 juli 2013 23:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben jij Georgiër of gewoon sympathie voor Ananidze?
Buurman dus.quote:
225.000 per jaar is al reden genoeg voor een dertien in een dozijn spelerquote:Op maandag 22 juli 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dit nou? Waarom krijgt Moses Daddy geen contract Reemi?
quote:Spelers en officials van vier Nigeriaanse clubs zijn voor het leven geschorst. De nationale voetbalbond (NFF) besloot daartoe naar aanleiding van twee zeer doelpuntrijke wedstrijden.
Tijdens de play-offs om promotie/degradatie won Plateau United Feeders met 79-0 van Akurba FC, terwijl Police Machine FC met 67-0 te sterk was voor Bubayaro FC. Liefst 133 van de 146 doelpunten werden na rust gemaakt. Wat opviel waren discutabele arbitrale beslissingen, onverklaarbare extra tijd en officials in plaats van ballenjongens die het tempo er goed inhielden.
Waarom laten ze hem dan in hemelsnaam komenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
225.000 per jaar is al reden genoeg voor een dertien in een dozijn speler
Kijken of het wat is doet Ajax heel vaakquote:Op maandag 22 juli 2013 23:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom laten ze hem dan in hemelsnaam komen
ja als iemand erbij komt ben ik erbijquote:Op maandag 22 juli 2013 23:51 schreef Thorb het volgende:
Dat Israel vrouwtje bij KvdB
Crookkie geen clubs zeker
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik mocht weer verlengen van T-Mobile dus toen koos ik de
[ afbeelding ]
Ik zal het water vast laten lopen, tijger.quote:
Shygirl18, niks gays aan.quote:
Odd Thomas.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik moet nog even wat films voor de vakantie kopen. Tips anyone?
[vdm]Man in black man [/vdm]quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
quote:
Trainspotting.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
Is dat manager gebeuren ook online?quote:
Sterktequote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:00 schreef DannyDeko het volgende:
Straks met 30+ graden een tentamen maken. Kijk er nu al naar uit
nope, speelt gewoon fut online en edit die shit in combi met dat managermode en maakt er 1 ding vanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat manager gebeuren ook online?
[..]
Sterkte
hoe kan dat nou ? dat wil ik ookquote:
hahah wel dikke moeite, allemaal editenquote:
beter maakt EA dat soort dingen gewoon in het spel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah wel dikke moeite, allemaal editen
zelfquote x-x-xjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
IF Guilherme maar eens testen. misschien zijn er toch nog wel goede keepers op 't spel.
geen goede keepers in het spelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
zelfquote x-x-xjes
Moraes is ook best goed, wat is een leuke formatie voor de Liga Portuguesa?
Vond ik allemaal bagger in een 3atb, in een 4atb vond ik Buffon en Courtois wel te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen goede keepers in het spel
Buffon
LLoris
Courtois
Sirigu
Siriguquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vond ik allemaal bagger in een 3atb, in een 4atb vond ik Buffon en Courtois wel te doen
Ik heb echt niks met van die kleine gladjanussenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
SiriguCheck alleen al die gameplay in dat filmpje dat ik linkte om te zien waarom Sirigu
is. Bijna de Ronaldo onder de keepers.
Ja, een RB.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef nistelaria het volgende:
Morgen!
Iemand tips om dit team te verbeteren?
http://wefut.nl/squad/2955
heb de IFquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
SiriguCheck alleen al die gameplay in dat filmpje dat ik linkte om te zien waarom Sirigu
is. Bijna de Ronaldo onder de keepers.
Nais.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef nistelaria het volgende:
Morgen!
ziet er goed uit. ik zou zeggen TOTS courtois in de goal, maar dan haalt vertonghen zijn chem niet zeker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef nistelaria het volgende:
Morgen!
Wtfquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik wil achterin sowieso Luisao, vraag me niet waarom maar ik vind die gozer konko goed
te weinig salvioquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
http://wefut.nl/squad/2957
Iemand tips/verbeteringen? Ik wil achterin sowieso Luisao, vraag me niet waarom maar ik vind die gozer konko goed als die nog zo sloom.. Garay mag vervangen worden door Mangala (?)
Natuurlijk, dan Salvio op RM, (S)IF Gaitan op LM en IF Rodri op CAM! Kan ik alleen niet MOTM Cardoos halenquote:
Dank!quote:
Vertonghen 7 chem dan ja, zou wel Fellaini voor Sneijder kunnen zetten en dan Hazard linksbuiten, dan zou ik wel met Courtois kunnen spelen. Maar TOTS Mertens is ook een baasje hoor...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er goed uit. ik zou zeggen TOTS courtois in de goal, maar dan haalt vertonghen zijn chem niet zeker.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
http://wefut.nl/squad/2957
Iemand tips/verbeteringen? Ik wil achterin sowieso Luisao, vraag me niet waarom maar ik vind die gozer konko goed als die nog zo sloom.. Garay mag vervangen worden door Mangala (?)
ja dan snap ik wel dat het herkenbaar is dat je je teams op de TP zetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Herkenbaar
Hopen dat de Liga Portuguesa m'n FIFA-jaar nog een beetje kan redden
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op? Jij probeert nu te zeggen dat ik in elk team een Luisao'tje doe?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ja dan snap ik wel dat het herkenbaar is dat je je teams op de TP zet
Dik team, maar zou je Thiago Silva en Sakho niet omdraaien?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
deze bazen![]()
http://wefut.nl/squad/2958
volgende updates
-IF balo
-TOTS fellaini
-TOTS sakho
Het is meer dan datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op? Jij probeert nu te zeggen dat ik in elk team een Luisao'tje doe?![]()
zou kunnen, tot nu toe weinig problemen met de preferred foot gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:54 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Dik team, maar zou je Thiago Silva en Sakho niet omdraaien?
Ah mai! Dat is een schoon team, vriend!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/2959 het is dit
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah mai! Dat is een schoon team, vriend!
dit is wel poker4lifee style jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]![]()
Ik wil iets maken met IF Guilherme, maar dan kan ik denk ik beter 41212 gebruiken
Nah, maak ik liever een team in 41212 met Bocchetti en Fernandezquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
dit is wel poker4lifee style ja
alleen dan moeten Santana, dede en nog een vriendje achterin
mag ik gokkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
dit is wel poker4lifee style ja
alleen dan moeten Santana, dede en nog een vriendje achterin
Niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
geld storten![]()
heb ik al 15 jaar niet meer gedaan denk
gratsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:32 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor.
Ik had met 6 vrienden een feest gegeven omdat we geslaagd waren en we hadden heel veel briefgeld gekregen. Ik houd er niet van om zoveel losgeld thuis te hebben. Liever gewoon veilig op de bank.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:47 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
mooie fotoAarde die om Saturnus draait. Puntje dus de aarde
[..]
gratsEn idd dat storten moet toch een keer gebeuren als het cash geld niet op gaat
Dat dan weer wel jaquote:
80e ofzo.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Reemi het volgende:
Wat betalen jullie (vooral studenten) per maand aan zorgverzekeringspremie?
Geen CF>ST?quote:
110 ofzo, en iets in de 80 terug.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Reemi het volgende:
71 euro en 88 euro zorgtoeslag > 17 euro winstquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Reemi het volgende:
Toppertjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tegen een Duitser met als teamnaam I H8 Englishmen met een Nederlands team kwam ik ineens 2-0 achter maar ik kwam zoals wel vaker weer terug en ik won met 2-4. Daarna tegen een 5-2-2-1 team 1-4 gewonnen maar de tegenstander was te irritantNu alleen de finale nog en dan heb ik het toernooi voor de 5e keer gewonnen. Dan hoef ik hem ook niet meer te spelen.
Wie?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van die Martino heb gehoord?
Nee, niet echt bekend in Europa.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Is het raar dat ik nog nooit van die Martino heb gehoord?
Een te dure blijkbaarquote:
quote:
Kijk je dan alleen naar het basispakket? Ligt er natuurlijk net aan wat je verzekert etc.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:10 schreef Reemi het volgende:
[..]Die waar ik nu zit is ook wel even wat duurder dan wat iedereen hier noemt. Zo'n ¤106.
behalve dan een hoog eigen risico natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:13 schreef Zhano het volgende:
En eigen risico telt ook mee natuurlijk. Ik heb een vrij hoog eigen risico, omdat ik eigenlijk nooit iets heb.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
behalve dan een hoog eigen risico natuurlijk
Nee, basis + tandarts. Studentencollectief.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk je dan alleen naar het basispakket? Ligt er natuurlijk net aan wat je verzekert etc.
Mja bij mij gaat het via mijn vaders werk dus hoef niet te kiezen
netto 4 euroquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Reemi het volgende:
Ik ben ook maar 18 per maand kwijt dan, valt mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
88 ja, je kunt er zelfs winst op maken als je max. eigen risico neemt
Wat een jodenprijsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:01 schreef wieisboos het volgende:
als mensen hun coins kwijt willen voor 5 euro/100k mogen ze mij DM'en
tandarts verzekeren is bullshit. Je betaalt waarschijnlijk om en na bij de ¤ 100 aan premie per jaar? Je vergoeding zal tussen de ¤ 150 en ¤ 250 liggen? Dat betekent dat je maximale "winst" als je wat hebt zo'n ¤ 100 zal zijn en dan alleen als je binnen die bandbreedte komt. Daarbij is een controle en wat reinigen zo'n ¤ 50 - ¤ 70. Gaatje vullen kost ook hooguit ¤ 30 a ¤ 40. Dus ik zeg gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, basis + tandarts. Studentencollectief.
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:01 schreef Tim86 het volgende:
En belangrijker: http://gamingbash.com/201(...)tibility-may-happen/
[ afbeelding ]
Ik heb hier nog een niet-HD TV staan, dus als ik overga dan moet er ook direct een nieuwe tv bij etc..heb ook nog niet zo'n haast. TV die ik nu heb is best prima, alleen het gebrek aan HD is wel kut met schaduwvelden en rare kleuren van de bal soms.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
Maar toch koop ik de nieuwe console pas later. Als ik FIFA 14 op de 360 kan spelen en GTA ook heb, is er geen reden om de nieuwe console te kopen.
Zou echt niet weten vanaf wanneer dat soort dingen goedkoper worden. Bij zowel Xbox als de 360 was ik er laat bij eigenlijk..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:03 schreef ThadCastle het volgende:
Maar aan de andere kant maakt het niet uit of ik hem meteen koop of 2 maanden later, goedkoper is hij dan toch nog niet
Ik denk dat het minstens een jaar duurt. Dan komen de nieuwere versies uit. De eerste 360 had echt veel problemen, vaak RROD. Maar of die oude versies dan goedkoper worden dat weet ik niet, misschien wel die nieuwe juist duurderquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou echt niet weten vanaf wanneer dat soort dingen goedkoper worden. Bij zowel Xbox als de 360 was ik er laat bij eigenlijk..
Oja dat gezeik is er natuurlijk ook nog. Dat zou voor mij eigenlijk eerder een reden zijn om te wachten dan de kosten..dat boeit me vrij weinig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik denk dat het minstens een jaar duurt. Dan komen de nieuwere versies uit. De eerste 360 had echt veel problemen, vaak RROD. Maar of die oude versies dan goedkoper worden dat weet ik niet, misschien wel die nieuwe juist duurder
Ik zie een patroon. Een vriend van mij heeft ook een niet-HD TV en die wint ook veel. Mijn nieuwe theorie: Hoe slechter je TV, hoe beter je spelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een niet-HD TV staan, dus als ik overga dan moet er ook direct een nieuwe tv bij etc..heb ook nog niet zo'n haast. TV die ik nu heb is best prima, alleen het gebrek aan HD is wel kut met schaduwvelden en rare kleuren van de bal soms.
En ik speel verder ook alleen FIFA en misschien 1 andere game jaarlijks ofzo.
Ik wacht denk ik sowieso iets van 2 weken zodat ik beide consoles een keer gezien heb en dan wordt het vanzelf duidelijk of ze werken of nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oja dat gezeik is er natuurlijk ook nog. Dat zou voor mij eigenlijk eerder een reden zijn om te wachten dan de kosten..dat boeit me vrij weinig.
Ik zei dit ook al maar toen zeiden z in de part TUURLIJK NIETquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:01 schreef Tim86 het volgende:
En belangrijker: http://gamingbash.com/201(...)tibility-may-happen/
[ afbeelding ]
Daar heeft hij prima stats voor lijkt me..prima passing en schot. Heb mijn CAM alleen liever met 4*/4* minimaal. Zou eerder voor iemand als Cazorla dan gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zal TOTS Michu als CAM in een 352 een beetje werken?
Heb zelf liever een CAM die goed kan dribbelen en 4* skills heeft. Ik zou hem nooit op CAM zetten iigquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:05 schreef Tim86 het volgende:
Daar heeft hij prima stats voor lijkt me..prima passing en schot. Heb mijn CAM alleen liever met 4*/4* minimaal. Zou eerder voor iemand als Cazorla dan gaan.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb zelf liever een CAM die goed kan dribbelen en 4* skills heeft. Ik zou hem nooit op CAM zetten iig
Gewone Carzorla is bijna discard waardequote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]![]()
Zal wel even kijken of ik Cazorla goedkoop kan oppikken.
Baas op CDM.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu snap ik waarom je altijd zit te miepen over rode en blauwe ballenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een niet-HD TV staan, dus als ik overga dan moet er ook direct een nieuwe tv bij etc..heb ook nog niet zo'n haast. TV die ik nu heb is best prima, alleen het gebrek aan HD is wel kut met schaduwvelden en rare kleuren van de bal soms.
ik dacht dat ook hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:34 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik zei dit ook al maar toen zeiden z in de part TUURLIJK NIET
Blauwe ballen is verder niet FIFA relateert, maar roze en zwarte ballen zijn irritant jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je altijd zit te miepen over rode en blauwe ballen
Of mensen weten niet waar ze over moeten posten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:32 schreef v0lt026 het volgende:
Rustig hier, zouden de meeste fokkers dan toch naar buiten gaan met deze temperaturen??
ja hoor, stuur maar deze kant opquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef Elan het volgende:
Iemand interesse in 1.8 miljoen coins voor de Xbox?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:17 schreef laucas het volgende:
Wat voor kk kneus is dit dan
Kerel heeft een 5* skill hybrid en komt op al gauw op 2-0 door twee LB+Y goals. Daarna begint ie pas te skillen en uit te dagen.
Dat is voor de silky smooth moves.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
Neymar scheert zijn benen, wanne homo jonge dat ie gaat wielrennen ofzo
Omdat niemand het doet: Welcome back DSLquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Hoi mensen ik leef nog.
UT 14 heeft weer singles matches las ik, dat wekt mijn interesse na een half jaar weer wat op. Gelijk maar een pakje gehaald met de paar coins die nog in mijn club zaten en BOEM
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/2958quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
800k over voor een nieuw team.
Wie heeft er een leuk idee?
Gold/silver hybrids FTWquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
800k over voor een nieuw team.
Wie heeft er een leuk idee?
Nog geen 1 gemaakt dus even proberen om een leuke te maken.quote:
Iets met Zlatan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog geen 1 gemaakt dus even proberen om een leuke te maken.
1 bronzen erin gooien lijkt me ook wel watquote:
Ik kan dit team wel aanradenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog geen 1 gemaakt dus even proberen om een leuke te maken.
Plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan dit team wel aanraden
[ afbeelding ]
Iemand als Lacazette is ook een leuke om in een evt team te betrekken. Handige league/nation en op CAM en als spits erg goed.
Gotze-Reus ipv Balo en Sessegnon en Ramires ipv Jucileiquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan dit team wel aanraden
[ afbeelding ]
Iemand als Lacazette is ook een leuke om in een evt team te betrekken. Handige league/nation en op CAM en als spits erg goed.
585+quote:
Die ziet er wel tof uit!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier wel.
Maar het is dit: http://wefut.nl/squad/2819
Ik heb graag 2 complementaire spitsen, dus 1 pacehoertje en 1 fysiek sterke spits..dit bevalt echt zo goed gewoon..Balo is ook zo'n eindbaasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gotze-Reus ipv Balo en Sessegnon en Ramires ipv Jucileilijkt me ook baas
Ronaldo, Messi etc. zijn nog veel te duur itt vorige jaar rond deze tijd...quote:
Diame is de kracht en Ramires zou als loper wel naast hem kunnen. Dat van een grotere spits snap ik wel maar OP Reus en Mayuka kan niet slecht samen gaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb graag 2 complementaire spitsen, dus 1 pacehoertje en 1 fysiek sterke spits..dit bevalt echt zo goed gewoon..Balo is ook zo'n eindbaas
Gotze en Reus heb ik ook in een ander team. En Jucilei is een veel grotere baas dan Ramires en heeft fijnere WR en 4* skill
Vorig jaar rond deze tijd was UP Ibra iets van 7/8k ofzo volgens mijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ronaldo, Messi etc. zijn nog veel te duur itt vorige jaar rond deze tijd...
Nee, zal ook best prima spelen. Reus kan alles. Maar Balo is gewoon een held en dan voel ik me iets minder vies met alle pace die al in het team zitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Diame is de kracht en Ramires zou als loper wel naast hem kunnen. Dat van een grotere spits snap ik wel maar OP Reus en Mayuka kan niet slecht samen gaan
7/8k?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd was UP Ibra iets van 7/8k ofzo volgens mij
Ik weet wel dat Messi en Ronaldo ( Messi 380k, Ronaldo 660k) waren rond TOTS laat staan nuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij was wel een baas jaquote:
UP Ibra ja?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo raar tegen mij?Of vergis ik me weer een jaar ofzo
Godver man, ben echt jaloers.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:14 schreef wieisboos het volgende:
ha ha ik heb echt geluk met bronze packs vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat niemand het doet: Welcome back DSL
Afscheid van Dreetjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Nog iets gemist sinds medio januari ?
Dat zoek je zelf maar uit hoor, teveel om op te noemen wss.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Nog iets gemist sinds medio januari ?
De komst ook volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij was DSL weg vóór Dreetje kwam
The rise and fall of Dreetje.quote:
Die Alaba sloeg nergens opquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:14 schreef wieisboos het volgende:
ha ha ik heb echt geluk met bronze packs vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hebben we nu Maver voorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:32 schreef DutchSL het volgende:
Dit was de eerste Fifa dat ik Messi niet in een pakje kreeg
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou ie zijn videokaart al hebben gesloopt?
Like, suprise and lief a komment.quote:
Lief a comment, suprise and like. Baaaaaiquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:41 schreef BDIL het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:
In Brazilië schieten ze vrije trappen nogal graag onder de muur door..nu was de tegenstander zo bang voor Cocky Valdivia dat ze een nieuwe tactiek hadden in de muur
Ik heb dat ook wel eens in Europees voetbal gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:
In Brazilië schieten ze vrije trappen nogal graag onder de muur door..nu was de tegenstander zo bang voor Cocky Valdivia dat ze een nieuwe tactiek hadden in de muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |