PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is waar, dat hij nu niet reageert zegt genoeg.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
@Thorb: Denk je nou echt dat ie dat gemist heeft
Beide handen vol natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat is waar, dat hij nu niet reageert zegt genoeg.
Max is echt een mongool.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:33 schreef Toefjes het volgende:
Groeten van Max gaat me iets te ver trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbal International niet wetenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maarten van Rossem op Nederland 2. Een echte baas die kerel
Ik zit buiten,quote:Op maandag 22 juli 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maarten van Rossem op Nederland 2. Een echte baas die kerel
Ik heb die aflevering van VI niet gezien. Ik ga even zoeken op youtubequote:Op maandag 22 juli 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Voetbal International niet weten
Van Rossem
hahah echt heel droog is iequote:Op maandag 22 juli 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering van VI niet gezien. Ik ga even zoeken op youtube
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:52 schreef n0ir het volgende:
hoe laat vanavond clubben?Hey, hoe was je vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aint nobody got time for that.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gaat over wouden en dan denk je niet eens aan SC Veenwouden
dat ik echt wil zien*quote:Op maandag 22 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Slimste Mens was wel weer leuk trouwens. Eindelijk weer een programma wat ik echt wil zien.
Ik haal trouwens mooie winsten met bronze packen. De contracten gooi ik in mijn club, gisteren hadden mijn teams ongeveer per speler 13 contracten. Nu:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Slimste Mens was wel weer leuk trouwens. Eindelijk weer een programma wat ik echt wil zien.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:52 schreef n0ir het volgende:
hoe laat vanavond clubben?nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Ik doe dat nu ook sinds ik gisteren las dat jij dat deed. (Leuke zinquote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik haal trouwens mooie winsten met bronze packen. De contracten gooi ik in mijn club, gisteren hadden mijn teams ongeveer per speler 13 contracten. Nu:
[ afbeelding ]
Zelfs op contract verlengingen kun je dus geld verdienen
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:17 schreef BDIL het volgende:
Thorb en Lindgren moeten samen naar Lingo, stel taalnazi's
Ja, in deze tijden dat contracten erg duur zijn is dit een slimmigheidje. En soms heb je meevallertjes:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik doe dat nu ook sinds ik gisteren las dat jij dat deed. (Leuke zin) Werkt wel tof.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik zou het zo doen.
Hoe is 't hier, swaggerboys? Ik heb er weer een werkdag van 10,5 uur op zitten.Straks nog maar even een paar potjes met scooter spelen, morgen weer 8,5 uur werken en dan naar zhe beach.
CHICKS.
Pics van die chicks.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik zou het zo doen.
Hoe is 't hier, swaggerboys? Ik heb er weer een werkdag van 10,5 uur op zitten.Straks nog maar even een paar potjes met scooter spelen, morgen weer 8,5 uur werken en dan naar zhe beach.
CHICKS.
Pacekaartje op Leonardo natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Boring team, ik weet het.Maar wel fucking goed.
[ afbeelding ]
Ik had eerst Özbiliz op RM, was wel goed, maar niet in vergelijking met de rest van het team. Danilinho vind ik ook niet echt geweldig dus ik denk dat ik good old Maikon Leite er maar weer in gooi. Of ik probeer Carcela uit.
En hoe bevalt scooter?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Boring team, ik weet het.Maar wel fucking goed.
[ afbeelding ]
Ik had eerst Özbiliz op RM, was wel goed, maar niet in vergelijking met de rest van het team. Danilinho vind ik ook niet echt geweldig dus ik denk dat ik good old Maikon Leite er maar weer in gooi. Of ik probeer Carcela uit.
Absurd goed. Ik weet niet of je mijn goal met hem gezien hebt?quote:
Hey psssstquote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry voor Futhead, maar het overzicht van zijn stats is daar iets overzichtelijker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |