PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is waar, dat hij nu niet reageert zegt genoeg.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
@Thorb: Denk je nou echt dat ie dat gemist heeft
Beide handen vol natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat is waar, dat hij nu niet reageert zegt genoeg.
Max is echt een mongool.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:33 schreef Toefjes het volgende:
Groeten van Max gaat me iets te ver trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbal International niet wetenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maarten van Rossem op Nederland 2. Een echte baas die kerel
Ik zit buiten,quote:Op maandag 22 juli 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maarten van Rossem op Nederland 2. Een echte baas die kerel
Ik heb die aflevering van VI niet gezien. Ik ga even zoeken op youtubequote:Op maandag 22 juli 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Voetbal International niet weten
Van Rossem
hahah echt heel droog is iequote:Op maandag 22 juli 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering van VI niet gezien. Ik ga even zoeken op youtube
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:52 schreef n0ir het volgende:
hoe laat vanavond clubben?Hey, hoe was je vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aint nobody got time for that.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gaat over wouden en dan denk je niet eens aan SC Veenwouden
dat ik echt wil zien*quote:Op maandag 22 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Slimste Mens was wel weer leuk trouwens. Eindelijk weer een programma wat ik echt wil zien.
Ik haal trouwens mooie winsten met bronze packen. De contracten gooi ik in mijn club, gisteren hadden mijn teams ongeveer per speler 13 contracten. Nu:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Slimste Mens was wel weer leuk trouwens. Eindelijk weer een programma wat ik echt wil zien.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:52 schreef n0ir het volgende:
hoe laat vanavond clubben?nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Ik doe dat nu ook sinds ik gisteren las dat jij dat deed. (Leuke zinquote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik haal trouwens mooie winsten met bronze packen. De contracten gooi ik in mijn club, gisteren hadden mijn teams ongeveer per speler 13 contracten. Nu:
[ afbeelding ]
Zelfs op contract verlengingen kun je dus geld verdienen
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:17 schreef BDIL het volgende:
Thorb en Lindgren moeten samen naar Lingo, stel taalnazi's
Ja, in deze tijden dat contracten erg duur zijn is dit een slimmigheidje. En soms heb je meevallertjes:quote:Op maandag 22 juli 2013 21:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik doe dat nu ook sinds ik gisteren las dat jij dat deed. (Leuke zin) Werkt wel tof.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik zou het zo doen.
Hoe is 't hier, swaggerboys? Ik heb er weer een werkdag van 10,5 uur op zitten.Straks nog maar even een paar potjes met scooter spelen, morgen weer 8,5 uur werken en dan naar zhe beach.
CHICKS.
Pics van die chicks.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik zou het zo doen.
Hoe is 't hier, swaggerboys? Ik heb er weer een werkdag van 10,5 uur op zitten.Straks nog maar even een paar potjes met scooter spelen, morgen weer 8,5 uur werken en dan naar zhe beach.
CHICKS.
Pacekaartje op Leonardo natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Boring team, ik weet het.Maar wel fucking goed.
[ afbeelding ]
Ik had eerst Özbiliz op RM, was wel goed, maar niet in vergelijking met de rest van het team. Danilinho vind ik ook niet echt geweldig dus ik denk dat ik good old Maikon Leite er maar weer in gooi. Of ik probeer Carcela uit.
En hoe bevalt scooter?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Boring team, ik weet het.Maar wel fucking goed.
[ afbeelding ]
Ik had eerst Özbiliz op RM, was wel goed, maar niet in vergelijking met de rest van het team. Danilinho vind ik ook niet echt geweldig dus ik denk dat ik good old Maikon Leite er maar weer in gooi. Of ik probeer Carcela uit.
Absurd goed. Ik weet niet of je mijn goal met hem gezien hebt?quote:
Hey psssstquote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Sorry voor Futhead, maar het overzicht van zijn stats is daar iets overzichtelijker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hey psssstOh shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe kom ik daar?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Oh ik wou hem in een gold squad doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Absurd goed. Ik weet niet of je mijn goal met hem gezien hebt?Ik had hem in een gold squad, maar daar vond ik 'm niet zo best, in een silver team is hij dik OP.
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#zhano #urnotalone #autisme #
10 miljoen bronzepacksquote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik haal trouwens mooie winsten met bronze packen. De contracten gooi ik in mijn club, gisteren hadden mijn teams ongeveer per speler 13 contracten. Nu:
[ afbeelding ]
Zelfs op contract verlengingen kun je dus geld verdienen
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Toefjes het volgende:
Als de deuren van de 2 balkons tegen elkaar open staan is het daar tussen het koelst. Daar komt het matras te liggen.
Ik leg mn matras denk ik maar op mn balkon. Heb van de week ook al een keer een halve nacht op mijn tuinstoel geslapenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Toefjes het volgende:
Als de deuren van de 2 balkons tegen elkaar open staan is het daar tussen het koelst. Daar komt het matras te liggen.
Niet wakker geworden met groene knieën en een condoom uit je anus?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik leg mn matras denk ik maar op mn balkon. Heb van de week ook al een keer een halve nacht op mijn tuinstoel geslapen
Jonge, ik zit 2 hoog. Wie de fuck komt daar nou boven?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet wakker geworden met groene knieën en een condoom uit je anus?
Kan ik bij jou komen crashen vannacht?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:00 schreef v0lt026 het volgende:
Hier in huis gewoon lekker 20 graden hoor
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet wakker geworden met groene knieën en een condoom uit je anus?
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
VonTrapz deelt hier de laatste tijd wel vaker herrrinnnerringen uit zn studententijd
www.kamernet.nlquote:Op maandag 22 juli 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer was de hele tijd hier aan het FIFA'en dus ik kon heel veel dingen niet doen. Eigenlijk ben ik nu echt klaar met FIFA wat FUT betreft maar ik wil dat toernooi nog 2x winnen
moet je online spelenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Hebben meer mensen last van een bug in die bronze cup trouwens? Ik blijf steken op 4k coins als reward terwijl ik nu op 6k zou moeten zitten..
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2531978.page
Ja, gaat ook over online. Eerste keer krijg je 4k + prem bronze pack, maar die kreeg ik de 2e en 3e keer ook. En nu staat er nog steeds 4k. Terwijl het dus 4+5+6 en nu weer 6 zou moeten zijn.quote:
EAquote:Op maandag 22 juli 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gaat ook over online. Eerste keer krijg je 4k + prem bronze pack, maar die kreeg ik de 2e en 3e keer ook. En nu staat er nog steeds 4k. Terwijl het dus 4+5+6 en nu weer 6 zou moeten zijn.
Volgens mij is dat omdat het bij de eerste finale een quit was van mijn tegenstander..dan blijft hij hangen ofzo. Had ik eerder ook..toen bleef ik de maximale reward krijgen terwijl de rest hier hem alleen bij de eerste keer kreeg. Toen was het dus wel in mijn voordeel.
Ben jij Georgiër of gewoon sympathie voor Ananidze?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit baart me zorgen.. Ik had gehoopt volgend jaar weer lekker met silver CF Ananidze in Single Matches te kunnen gaan beesten
Beidequote:Op maandag 22 juli 2013 23:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben jij Georgiër of gewoon sympathie voor Ananidze?
Buurman dus.quote:
225.000 per jaar is al reden genoeg voor een dertien in een dozijn spelerquote:Op maandag 22 juli 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is dit nou? Waarom krijgt Moses Daddy geen contract Reemi?
quote:Spelers en officials van vier Nigeriaanse clubs zijn voor het leven geschorst. De nationale voetbalbond (NFF) besloot daartoe naar aanleiding van twee zeer doelpuntrijke wedstrijden.
Tijdens de play-offs om promotie/degradatie won Plateau United Feeders met 79-0 van Akurba FC, terwijl Police Machine FC met 67-0 te sterk was voor Bubayaro FC. Liefst 133 van de 146 doelpunten werden na rust gemaakt. Wat opviel waren discutabele arbitrale beslissingen, onverklaarbare extra tijd en officials in plaats van ballenjongens die het tempo er goed inhielden.
Waarom laten ze hem dan in hemelsnaam komenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
225.000 per jaar is al reden genoeg voor een dertien in een dozijn speler
Kijken of het wat is doet Ajax heel vaakquote:Op maandag 22 juli 2013 23:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom laten ze hem dan in hemelsnaam komen
ja als iemand erbij komt ben ik erbijquote:Op maandag 22 juli 2013 23:51 schreef Thorb het volgende:
Dat Israel vrouwtje bij KvdB
Crookkie geen clubs zeker
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik mocht weer verlengen van T-Mobile dus toen koos ik de
[ afbeelding ]
Ik zal het water vast laten lopen, tijger.quote:
Shygirl18, niks gays aan.quote:
Odd Thomas.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
Ik moet nog even wat films voor de vakantie kopen. Tips anyone?
[vdm]Man in black man [/vdm]quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
quote:
Trainspotting.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
Is dat manager gebeuren ook online?quote:
Sterktequote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:00 schreef DannyDeko het volgende:
Straks met 30+ graden een tentamen maken. Kijk er nu al naar uit
nope, speelt gewoon fut online en edit die shit in combi met dat managermode en maakt er 1 ding vanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat manager gebeuren ook online?
[..]
Sterkte
hoe kan dat nou ? dat wil ik ookquote:
hahah wel dikke moeite, allemaal editenquote:
beter maakt EA dat soort dingen gewoon in het spel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah wel dikke moeite, allemaal editen
zelfquote x-x-xjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
IF Guilherme maar eens testen. misschien zijn er toch nog wel goede keepers op 't spel.
geen goede keepers in het spelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
zelfquote x-x-xjes
Moraes is ook best goed, wat is een leuke formatie voor de Liga Portuguesa?
Vond ik allemaal bagger in een 3atb, in een 4atb vond ik Buffon en Courtois wel te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen goede keepers in het spel
Buffon
LLoris
Courtois
Sirigu
Siriguquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vond ik allemaal bagger in een 3atb, in een 4atb vond ik Buffon en Courtois wel te doen
Ik heb echt niks met van die kleine gladjanussenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
SiriguCheck alleen al die gameplay in dat filmpje dat ik linkte om te zien waarom Sirigu
is. Bijna de Ronaldo onder de keepers.
Ja, een RB.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef nistelaria het volgende:
Morgen!
Iemand tips om dit team te verbeteren?
http://wefut.nl/squad/2955
heb de IFquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
SiriguCheck alleen al die gameplay in dat filmpje dat ik linkte om te zien waarom Sirigu
is. Bijna de Ronaldo onder de keepers.
Nais.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef nistelaria het volgende:
Morgen!
ziet er goed uit. ik zou zeggen TOTS courtois in de goal, maar dan haalt vertonghen zijn chem niet zeker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:35 schreef nistelaria het volgende:
Morgen!
Wtfquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik wil achterin sowieso Luisao, vraag me niet waarom maar ik vind die gozer konko goed
te weinig salvioquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
http://wefut.nl/squad/2957
Iemand tips/verbeteringen? Ik wil achterin sowieso Luisao, vraag me niet waarom maar ik vind die gozer konko goed als die nog zo sloom.. Garay mag vervangen worden door Mangala (?)
Natuurlijk, dan Salvio op RM, (S)IF Gaitan op LM en IF Rodri op CAM! Kan ik alleen niet MOTM Cardoos halenquote:
Dank!quote:
Vertonghen 7 chem dan ja, zou wel Fellaini voor Sneijder kunnen zetten en dan Hazard linksbuiten, dan zou ik wel met Courtois kunnen spelen. Maar TOTS Mertens is ook een baasje hoor...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er goed uit. ik zou zeggen TOTS courtois in de goal, maar dan haalt vertonghen zijn chem niet zeker.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
http://wefut.nl/squad/2957
Iemand tips/verbeteringen? Ik wil achterin sowieso Luisao, vraag me niet waarom maar ik vind die gozer konko goed als die nog zo sloom.. Garay mag vervangen worden door Mangala (?)
ja dan snap ik wel dat het herkenbaar is dat je je teams op de TP zetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Herkenbaar
Hopen dat de Liga Portuguesa m'n FIFA-jaar nog een beetje kan redden
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op? Jij probeert nu te zeggen dat ik in elk team een Luisao'tje doe?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ja dan snap ik wel dat het herkenbaar is dat je je teams op de TP zet
Dik team, maar zou je Thiago Silva en Sakho niet omdraaien?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
deze bazen![]()
http://wefut.nl/squad/2958
volgende updates
-IF balo
-TOTS fellaini
-TOTS sakho
Het is meer dan datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op? Jij probeert nu te zeggen dat ik in elk team een Luisao'tje doe?![]()
zou kunnen, tot nu toe weinig problemen met de preferred foot gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:54 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Dik team, maar zou je Thiago Silva en Sakho niet omdraaien?
Ah mai! Dat is een schoon team, vriend!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/2959 het is dit
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah mai! Dat is een schoon team, vriend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |