Een aantal maanden geleden heb ik een e-mail discussie gehad met prof Gerard 't Hooft over een van mijn theorieën. We hebben elkaar niet kunnen overtuigen. Het gaat om de theorie dat bij een kleiner universum met grotere dichtheid alle materie in zwarte gaten zou verdwijnen.quote:Op maandag 26 februari 2018 08:35 schreef Haushofer het volgende:
Leuk. David Wallace heeft leuke papers geschreven, waaronder b.v.
https://arxiv.org/abs/0907.0659
En Gerard 't Hooft is één van mijn wetenschappelijke helden. Heb vakantie deze week, dus zal em vast wel even aanzwengelen
"The Neutrino Energy Group’s proposed electric vehicle will be powered, with the endless stream of elementary particles, electromagnetic waves, temperature differences, electrosmog, neutrinos and others totally independent from the grid and charging stations."quote:
Beetje nietszeggend idd, idee is dat het moet rijden door elk soort energie dat in de omgeving zit te gebruiken?quote:Op zondag 12 maart 2023 23:02 schreef ChrisCross het volgende:
[..]
"The Neutrino Energy Group’s proposed electric vehicle will be powered, with the endless stream of elementary particles, electromagnetic waves, temperature differences, electrosmog, neutrinos and others totally independent from the grid and charging stations."
Die website is hilarisch!
Unzicker is een crackpot van jewelste die alle natuurkunde na 1930 afwijst, waarschijnlijk omdat hij er zelf geen drol van begrijpt. Ik ben ooit eens met hem in discussie geweest bij deze video,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |