abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:35:47 #226
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_129623881
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Tuurlijk. Al zou ik het gegeven dat werkgevers van 10 jaar geleden minder positief zijn niet noemen, want daar gaan ze geheid moeilijk over doen bij dat w&s bureau.
ik zeg niet dat die minder positief zouden zijn maar hoe ze me ook toen schetsten, ik ben nu iemand anders. Meer matuur, ook een goeie relatie nu al 9 jaar en veel meer serieux, ook op denwerkvloer.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 20:57:09 #227
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129626865
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Uhmm nee :N

Schrijf ik zo raar dan ;(
Mhh je doet mij ook denken aan die user.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_129627355
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mhh je doet mij ook denken aan die user.
inderdaad..werken in de horeca als kok, zelfde leeftijd en niet weten wat hij wil. hmmmmm suspicious :P
pi_129627472
FerryNL bedoel je?
pi_129627524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef aeindje het volgende:
FerryNL bedoel je?
:Y

Dacht ik ook al.
pi_129627809
:')
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:34:51 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129628665
Ik dacht aan EmarWii ook wel bekend als DGVF maar Ferry kan ook ja.
pi_129629313
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik dacht aan EmarWii ook wel bekend als DGVF maar Ferry kan ook ja.
Oh?

Ik ben toch echt geen van beide.

Ik type misschien zoals hun, maar wat ik zo van FerryNL zag. Die twijfelde echt overal aan. Dan weer de ICT, dan weer de zorg, dan weer de techniek, dan weer administratie en dan weer iets anders.

Ik zit idd ook al jaren in de horeca/catering, maar ik wil zeker niet wat gaan doen wat hierboven staat. Ik wil juist wat in de detailhandel gaan doen. Ik wil nu achter mijn 2e keuze van vroeger aangaan. Een eigen winkel runnen of een.leidinggevende functie in een winkel.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 21:52:17 #234
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129629421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Oh?

Ik type misschien zoals hun, maar wat ik zo van FerryNL zag. Die twijfelde echt overal aan. Dan weer de ICT, dan weer de zorg, dan weer de techniek, dan weer administratie en dan weer iets anders.

Ik zit idd ook al jaren in de horeca/catering, maar ik wil zeker niet wat gaan doen wat hierboven staat. Ik wil juist wat in de detailhandel gaan doen. Ik wil nu achter mijn 2e keuze van vroeger aangaan. Een eigen winkel runnen of een.leidinggevende functie in een winkel.
Detailhandel is op dit moment niet echt booming. Marges staan overal onder druk en geld voor investeringen in personeel is er niet meer.
pi_129629621
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:44 schreef Joene het volgende:

[..]

ze willen gewoon geen vast contract geven wat ze verplicht zijn na 3 contracten dat is de reden
Waarom is dat eigenlijk? Als het bedrijf fors minder omzet maakt, kan het toch ook vaste medewerkers ontslaan. Wat is dan het risico van een vast contract als ze verder wel tevreden zijn?
pi_129633890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:09 schreef aeindje het volgende:
FerryNL bedoel je?
Ook nooit meer wat van gehoord onder dat account.
Was toen iig iedere week weer een andere richting waar de desbetreffende user wilde gaan werken.
pi_129634787
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Oh?

je post wel verdacht veel in dezelfde soort topics. :')
xbox / fallout /dordrecht / weet je zeker dat je FerryNL niet bent :P
pi_129637444
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:56 schreef YebCar het volgende:

[..]

je post wel verdacht veel in dezelfde soort topics. :')
xbox / fallout /dordrecht / weet je zeker dat je FerryNL niet bent :P
Toemaar :')
pi_129642242
Geef nou maar gewoon toe dat je FerryNL bent, FerryNL. De overeenkomsten zijn overduidelijk als je beide post histories naast elkaar legt. Dordrecht, CoD BO 2, The Elder Scrolls, Steam, Werkzoekend...
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:15:38 #240
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129642384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:56 schreef Ludd het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Als het bedrijf fors minder omzet maakt, kan het toch ook vaste medewerkers ontslaan. Wat is dan het risico van een vast contract als ze verder wel tevreden zijn?
Het is altijd wel lastiger om van een vast iemand af te komen, het kost je in elk geval een stuk meer of het moet echt heel slecht gaan.

Meeste bedrijven willen nu een vaste kern met een flexibele schil er omheen.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:16:29 #241
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_129642403
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Geef nou maar gewoon toe dat je FerryNL bent, FerryNL. De overeenkomsten zijn overduidelijk als je beide post histories naast elkaar legt. Dordrecht, CoD BO 2, The Elder Scrolls, Steam, Werkzoekend...
Het is tijd om te bekennen Vault-boy

De gemiddelde aflvering van Baantjer is minder spannend :9
pi_129642457
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
st iemand af te komen, het kost je in elk geval een stuk meer of het moet echt heel slecht gaan.

Meeste bedrijven willen nu een vaste kern met een flexibele schil er
Wat is echt slecht? Gaat dit om een bepaalde percentage qua vermindering van omzet/resultaat? Om wat voor percentages t.o.v. welke periode gaat dit dan? Is dat ergens na te lezen?
pi_129647025
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het is tijd om te bekennen Vault-boy

De gemiddelde aflvering van Baantjer is minder spannend :9
Hmm tijd voor een nieuwe kloon :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Detailhandel is op dit moment niet echt booming. Marges staan overal onder druk en geld voor investeringen in personeel is er niet meer.
Klopt merk ik idd ook ;(

Maar ik zou echt niet weten wat ik anders wil doen. Dit is altijd mijn 2e keuze geweest en wil er nu toch wel iets mee gaan doen. Het verdient misschien niet super, maar ik doe liever werk wat ik ook echt jaren leuk ga vinden.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:19:29 #244
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129648726
Wat zou je graag willen doen in de detailhandel?in de supermarkt?
pi_129649828
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:19 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat zou je graag willen doen in de detailhandel?in de supermarkt?
Naja zou en wil toch eerst als verkoper moeten beginnen, en dan vanuit die functie doorgroeien naar een teamleider/leidinggevende functie. Dan zou ik weer door willen groeien naar bedrijfsleider en dan daarna pas wellicht proberen een eigen zaak te kunnen runnen. Maar dat is echt pas toekomst hoor.

Het liefst in een computer/telefoon of game zaak. Dat is ook mijn hobby. Daarom zou ik het ook super leuk vinden om zulke producten te verkopen en ermee bezig te zijn.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:10:05 #246
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_129650066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:00 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Naja zou en wil toch eerst als verkoper moeten beginnen, en dan vanuit die functie doorgroeien naar een teamleider/leidinggevende functie. Dan zou ik weer door willen groeien naar bedrijfsleider en dan daarna pas wellicht proberen een eigen zaak te kunnen runnen. Maar dat is echt pas toekomst hoor.

Het liefst in een computer/telefoon of game zaak. Dat is ook mijn hobby. Daarom zou ik het ook super leuk vinden om zulke producten te verkopen en ermee bezig te zijn.
Als ik het mij goed herinner, ben jij 26, en je moet nog beginnen met leren voor verkoper?
(Je deed nu toch mbo3? )
Wat heb je de rest van de tijd gedaan, als ik vragen mag en de informatie correct is?
pi_129650279
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:10 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner, ben jij 26, en je moet nog beginnen met leren voor verkoper?
(Je deed nu toch mbo3? )
Wat heb je de rest van de tijd gedaan, als ik vragen mag en de informatie correct is?
Zit vanaf 2004 in de horeca en dat was ook altijd mijn passie, maar sinds een paar jaar is dat toch helemaal weggegaan. Heb altijd als kok gewerkt, maar dat wil ik dus echt niet meer heel mijn leven gaan doen.

De rest van de tijd heb ik dus nog steeds als kok gewerkt, en tussendoor bezig geweest om een BBL plek te vinden binnen de detailhandel. Dat lukt niet echt en aangezien ik toch geld nodig heb, moet ik toch nog genoodzaakt in de horeca blijven. Naja moeten niet, maar liever dit werk dan een uitkering snap je.

Werk jij toevallig ook in de detailhandel? Aan je username te zien :?
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:39:49 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129654663
Weet je waar je het zou kunnen proberen? Op de markt. Er zijn niet veel mensen die het tof vinden vroeg op te staan en in weer en wind te werken, dus daar heb je nog wel een kans. Ik vond het zelf heel leuk om te doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129680722
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:10 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

(Je deed nu toch mbo3? )
Hij twijfelt al 2 jaar onderhand :D
daarom herkende ik dat hij FerryNL is. Twijfelkont eerste klas...
zoals hij zichzelf als omschrijft

"Ik type misschien zoals hun, maar wat ik zo van FerryNL zag. Die twijfelde echt overal aan. Dan weer de ICT, dan weer de zorg, dan weer de techniek, dan weer administratie en dan weer iets anders. "
en vandaag weer dus retail :P
volgende week misschien de opties krijgsmacht/scheepbouw/ambachtelijk werk
pi_129681097
quote:
2s.gif Op zondag 4 augustus 2013 15:53 schreef YebCar het volgende:

[..]

Hij twijfelt al 2 jaar onderhand :D
daarom herkende ik dat hij FerryNL is. Twijfelkont eerste klas...
zoals hij zichzelf als omschrijft

"Ik type misschien zoals hun, maar wat ik zo van FerryNL zag. Die twijfelde echt overal aan. Dan weer de ICT, dan weer de zorg, dan weer de techniek, dan weer administratie en dan weer iets anders. "
en vandaag weer dus retail :P
volgende week misschien de opties krijgsmacht/scheepbouw/ambachtelijk werk
Gast boeien dat ik zoveel twijfel :{w :{w :{w

''En vandaag dus de retail''. Dat is al vanaf vorig jaar dat ik die keuze heb gemaakt. Ja ik twijfelde zoveel, maar daar heb ik nu ook spijt van. De reden was, dat ik zo snel mogelijk weer naar school wilde, en zo snel mogelijk een BBL plek ergens kon vinden. Dat heeft natuurlijk geen zin, want je moet juist iets doen wat je jaren leuk gaat vinden. Ik zat ook gewoon met mezelf in de knoop toen.

Ik wilde altijd in een winkel werken en later een eigen zaak willen runnen. Zoals eerder gezegd was dat altijd mijn 2e keus. Ik ben toch de horeca in gegaan, omdat ik koken toen heel leuk vond en het was ook mijn passie. Dat is gewoon sinds een paar jaar weg. Daarom wil ik nu echt 100% voor mijn 2e keuze (de retail/detailhandel)gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')