Dat is ook een gebed zonder end volgens mij.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja. Die stomme metrotunnel ieder jaar weer.
Ja ik moet kijken, moet dus in de laatste week van augustus 3x heen en weer reizen voor introdagen (of ik moet een kamer vinden) maar valt dat ook nog onder vakantie? Want ik zal dan denk ik al rond 9u in Amsterdam moeten zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:54 schreef Dwyn het volgende:
Gelukkig mag je in de vakantie wel voor 9 uur met 40% korting reizen anders was een enkeltje 15,80 geweest
Voor mijn voordeelurenabo is 'vakantie' de gehele maanden juli en augustus.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik moet kijken, moet dus in de laatste week van augustus 3x heen en weer reizen voor introdagen (of ik moet een kamer vinden) maar valt dat ook nog onder vakantie? Want ik zal dan denk ik al rond 9u in Amsterdam moeten zijn.
Ja die heb ik ookquote:Op maandag 22 juli 2013 15:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Voor mijn voordeelurenabo is 'vakantie' de gehele maanden juli en augustus.
Ik heb nog een oude voordeelurenabo, vorig jaar gehaald!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:58 schreef Mss het volgende:
Heb jij ook zo'n dal voordeel dwyn? Want dan is met de trein voor mij misschien makkelijker.
Toen had je die andere nog niet opgestuurd?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolwhut ze hebben m vrijdag al verzonden
Nee die is net opgehaald.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Toen had je die andere nog niet opgestuurd?
Daarom kocht ik vorig jaar m'n zoku.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zin in ijsjes maar dan moet ik weer door die hitte.
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom kocht ik vorig jaar m'n zoku.
SF is er volgens mij ook blij meequote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom kocht ik vorig jaar m'n zoku.
je eet ze toch soberso gelijk op?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik heb sowieso geen ruimte in de vriezer dus dan zou ik meteen alles op moeten eten.
oh zo!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van als ik een doos ijsjes zou kopen nu.
Ik kan er nu een paar op voor gaan maken, bewaardoos gehaald vanmiddag.quote:
Ze groeien nog steeds toch? Of hoe oud zijn ze nu.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
uhh, nee eigenlijk niet sinds de laatste keer dat ik er postte
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze groeien nog steeds toch? Of hoe oud zijn ze nu.
Toch al twee jaarquote:Op maandag 22 juli 2013 16:59 schreef Loqi het volgende:
[..]maar niet zo snel meer natuurlijk. Ze worden in oktober 2 en Coons zijn met 4 helemaal uitgegroeid
ja gaat snel hequote:Op maandag 22 juli 2013 17:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toch al twee jaarik wist dus niet meer hoe lang je ze al hebt. Ze zijn zo mooi
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef Mirjam het volgende:
Aww yiss weer een kruisje op m'n bingokaart.
Crohn.
Mja, schiet weer niet op joh.quote:
ehm ja, das een beetje een understatementquote:Op maandag 22 juli 2013 17:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja, schiet weer niet op joh.
Moet aan de redelijk zware medicijnen met honderdmiljoenmiljard enge bijwerkingen, risico's op kanker en leverfalen enzo, heb net een tbc-test gedaan en moet een hiv-test doen omdat dat middel je immuun-systeem onderdrukt.
het houdt je van de straat, zullen we maar zeggen
Crohn.
Jeetje Mirquote:Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef Mirjam het volgende:
Crohn.
Thanksquote:Op maandag 22 juli 2013 17:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jeetje Mirveel sterkte
weet verder niet zo goed wat te zeggen
Ja dat... Holy crap zegquote:Op maandag 22 juli 2013 17:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jeetje Mirveel sterkte
weet verder niet zo goed wat te zeggen
Crohn.
Niet?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat... Holy crap zegje hoeft je bingokaart niet vol te krijgen he
![]()
Ik snap het wel.... Je bent natuurlijk jaloers dat sjaan al met 2 bingokaarten bezig is!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Niet?
*gaat terug naar ziekenhuis en levert de rest in*
Iets met 'We denken aan je'?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
Even een andere vraag: wat voor kaart stuur je aan iemand die te horen heeft gekregen dat ie nog een half jaar te leven heeft....?beterschap vind ik niet passend maar sterkte is ook weer zoiets.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
nghihihihihquote:Op maandag 22 juli 2013 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap het wel.... Je bent natuurlijk jaloers dat sjaan al met 2 bingokaarten bezig is!![]()
iets met we denken aan je?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
Even een andere vraag: wat voor kaart stuur je aan iemand die te horen heeft gekregen dat ie nog een half jaar te leven heeft....?beterschap vind ik niet passend maar sterkte is ook weer zoiets.........
mja die gaat in principe wel door, mits de medicijnen aanslaan, zeg maar.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:01 schreef Puckzzz het volgende:
Wat klote Mir
En wat zijn nu de vooruitzichten mbt je operatie?
Oh dat is toch nog een lichtpuntje!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja die gaat in principe wel door, mits de medicijnen aanslaan, zeg maar.
maar het moet eigenlijk wel echt 4 september, want dan zit ik mooi na de prednison enzo
Goeden kans op aids dus?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja, schiet weer niet op joh.
Moet aan de redelijk zware medicijnen met honderdmiljoenmiljard enge bijwerkingen, risico's op kanker en leverfalen enzo, heb net een tbc-test gedaan en moet een hiv-test doen omdat dat middel je immuun-systeem onderdrukt.
het houdt je van de straat, zullen we maar zeggen
ftfyquote:Op maandag 22 juli 2013 21:19 schreef Diconnected het volgende:
Strijken met 30 graden, what was I thinking
Dat is echt gayquote:Op maandag 22 juli 2013 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eeeennnnn mijn timeline heeft instaweather ontdekt
Hoorde ik nou net op het journaal dat daar vanmiddag een 5 jarig jongetje is verdronken?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik woon aan het strand, strand van ijburg = blijburg
De zon is ook velen fel hoor, ook na 5'en. Doe je voorzichtig?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Mirjam het volgende:
Ik kom echt amper in de zon, of uberhaupt voor vijf uur buiten for that matter, maar to h verband ikmorgen maar lippenbalsem met spf kopen ook, ook mn lippen voelen verbrand
kutprednison. En dat schijnt nog een stuk erger te worden als ikmet mn nieuwe meds ga beginnen, dus dat wordt dan denk ik gewoon altijd insmeren en zonnebrand meeslepen
Jepquote:Op maandag 22 juli 2013 22:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoorde ik nou net op het journaal dat daar vanmiddag een 5 jarig jongetje is verdronken?
joa, kvermijd de zon echt enorm, en na vijf uur is hier enkel schaduw n de tuin, maar das dus nog niet goed genoegquote:Op maandag 22 juli 2013 22:05 schreef Mss het volgende:
[..]
De zon is ook velen fel hoor, ook na 5'en. Doe je voorzichtig?
Gewoon een burqa aantrekken. Opgelost, slotjequote:Op maandag 22 juli 2013 22:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
joa, kvermijd de zon echt enorm, en na vijf uur is hier enkel schaduw n de tuin, maar das dus nog niet goed genoeg
Die Trijntje?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik ga nog steeds helemaal stuk op die pittige kapsels facebookpagina. Allemaal die mensen die het niet snappen![]()
ALLES gewoon, die alcoholiste die helemaal uit haar plaat gaat en met rechtszaken dreigt, allemaal die mensen die op die profielfoto gaan commenten en gaan huilen. Prachtigquote:
Je lippen verbranden is echt fantastisch iddquote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Mirjam het volgende:
Ik kom echt amper in de zon, of uberhaupt voor vijf uur buiten for that matter, maar to h verband ikmorgen maar lippenbalsem met spf kopen ook, ook mn lippen voelen verbrand
kutprednison. En dat schijnt nog een stuk erger te worden als ikmet mn nieuwe meds ga beginnen, dus dat wordt dan denk ik gewoon altijd insmeren en zonnebrand meeslepen
Frietsausquote:Op maandag 22 juli 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wilt u daar een grote friet bij?
Ja, een kipnuggots, een extra hamburger, velen mayo en een cola light want ik doe aan de lijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wilt u daar een grote friet bij?
6 Nuggets? Wat voor sausje wilt u daarbij?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, een kipnuggots, een extra hamburger, velen mayo en een cola light want ik doe aan de lijn.
awww yissss, een rozequote:Op maandag 22 juli 2013 22:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een burqa aantrekken. Opgelost, slotje
Sauna? Bioscoop?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Duss, ik wil donderdag een dagje iets met mama gaan doen.
Strand of iets in die richting is GEEN optie. Shoppen kan wel, maar doen we altijd al. Maasmechelen village e.d. zijn zeker alsnog duur ondanks dat het outlet is?
Iemand een idee? Maastricht kan ook wel misschien![]()
Maasmechelen heeft wel nog Solden deze maand dus dat is nu de laatste week.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Duss, ik wil donderdag een dagje iets met mama gaan doen.
Strand of iets in die richting is GEEN optie. Shoppen kan wel, maar doen we altijd al. Maasmechelen village e.d. zijn zeker alsnog duur ondanks dat het outlet is?
Iemand een idee? Maastricht kan ook wel misschien![]()
Alles!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
6 Nuggets? Wat voor sausje wilt u daarbij?
mghihihihihiquote:Op maandag 22 juli 2013 22:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, een kipnuggots, een extra hamburger, velen mayo en een cola light want ik doe aan de lijn.
krentenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U mag maar 1 gratis sausje kiezen bij kip 6
Oh fuuuu. Maar ik ben een arme student, kan ik geen korting krijgen?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U mag maar 1 gratis sausje kiezen bij kip 6
Heeft u een pas van <insert meewerkende scholen in Breda>, een NAC seizoenskaart of een Bredapas?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh fuuuu. Maar ik ben een arme student, kan ik geen korting krijgen?
erm nerm nermquote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij lost toch wel 4x kip 20? dan krijg je 16 sausjes
Nee maar wel grote tett'n die ik in stand moet houden!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft u een pas van <insert meewerkende scholen in Breda>, een NAC seizoenskaart of een Bredapas?
zitten die pasjes daar niet tussen dan!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee maar wel grote tett'n die ik in stand moet houden!
In de grabbelton! Altijd prijs!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zitten die pasjes daar niet tussen dan!
*graait
en schandalenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Draag je ook witte leggings onder je roze holo burqa?
Ohquote:Op maandag 22 juli 2013 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is alsnog duurder met zn 3en dan benzine en parkeerkosten (9euro per dag volgens megamandy).
second thatquote:Op maandag 22 juli 2013 22:34 schreef Dwyn het volgende:
Het is nog steeds echt kotswarm hier binnen. Dat wordt lekker slapen zo.
alle kipnuggets soppig gezweet?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil zeggen dat t hier wel meevalt, maar ik heb me de hele avond kapotgezweet in de M, dus ik vind dit wel lekker koel in vergelijking met dat_
korting met je schoolpas bij de MAC????quote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft u een pas van <insert meewerkende scholen in Breda>, een NAC seizoenskaart of een Bredapas?
Ja mbo dingesenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
korting met je schoolpas bij de MAC????
WTF dude, lekker ongezonde shizzle promoten
ik weet nog ooit zo'n aflevering van kookwedstrijd met Gordon Ramsay, waarbij een knakker genaamd Lou (vet overgewicht en zweten als een otter) het eten onder zweettequote:Op maandag 22 juli 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het doosje misschien, ik raak die shit niet aan he
nee snap ik, maar wie bedenkt/verzint zoiets? Echt.....quote:Op maandag 22 juli 2013 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja mbo dingesenIk heb t ook niet bedacht
een beker lucht, in de aanbieding voor 2,50quote:Op maandag 22 juli 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soms komen er mensen 'Ja waar zit het minste vet in?'.
Dan wil ik schreeuwen: DIT IS DE FUCKING MCDONALDS WAT DENK JE ZELF.
en dat je dan zo antwoordt in mijn haar HAR HAR HAR HARquote:Op maandag 22 juli 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soms komen er mensen 'Ja waar zit het minste vet in?'.
Dan wil ik schreeuwen: DIT IS DE FUCKING MCDONALDS WAT DENK JE ZELF.
Ik geef dan zo'n placemat, daar staat t op de achterkant. Veel succes met uitzoeken doeeii volgende klantquote:Op maandag 22 juli 2013 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en dat je dan zo antwoordt in mijn haar HAR HAR HAR HAR
ik vermoed zomaar dat dat gelijk het item met het minste vet isquote:Op maandag 22 juli 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik geef dan zo'n placemat, daar staat t op de achterkant. Veel succes met uitzoeken doeeii volgende klant
Naja tonijnsalade, Capresesalade. Maar daar kom je niet voor bij de mac denk ik danquote:Op maandag 22 juli 2013 22:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vermoed zomaar dat dat gelijk het item met het minste vet is
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vermoed zomaar dat dat gelijk het item met het minste vet is
Dat doen ze zodat je drinken oopt.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alleen de hoeveelheid zout bij sommige dingen al
Ja en om er nog een beetje smaak aan te geven.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat doen ze zodat je drinken oopt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja en om er nog een beetje smaak aan te geven.
1 euro alstublieft.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:55 schreef Dwyn het volgende:
Vorige keer bij de Mcdonalds had ik alleen koffie.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Cd's, dvd's en games maar anders opgestapeld. Teveel zooi voor m'n ruimte, ik heb het.
Hell no, ik ga die zooi niet nu al verslepen.quote:
En dan alles terug omdat hij jou met je zooi zat isquote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Soberzo denk ik niet dat Joop de hoeveelheid extra zooi aankan nu.
Huuuuuquote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan alles terug omdat hij jou met je zooi zat is
Dat is heel fijnquote:Op maandag 22 juli 2013 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heeft 'ie me afgelopen week ook niet geprobeerd te wurgen, ik zie perspectief.
het houdt niet op... niet vanzelf...quote:Op maandag 22 juli 2013 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heeft 'ie me afgelopen week ook niet geprobeerd te wurgen, ik zie perspectief.
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben zo blij dat we op sommige punten gewoon erg op elkaar lijken.![]()
Lees: zo verdiept raken in iets dat je verder eigenlijk helemaal niets meer opmerkt. En ook echt vervelend worden als dat te lang niet kan.
Godver, m'n thee.quote:
ERMAHGERD!!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:18 schreef megamandy het volgende:
Oeh IJs nu heb je plaats om een boot op de plank neer te zetten
Gelukkig wel, scheelt velen frustraties.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie eigenschappen wel, mits je op zelfde frequentie zit
Ga even vingeren!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:20 schreef Molo het volgende:
Ik ben vanavond weer even boos op Koos.... af en toe snapt hij niet helemaal dat ik wat andere dingen nodig heb dan hij
Arggggggggggggggggg
Sloop z'n boot.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:20 schreef Molo het volgende:
Ik ben vanavond weer even boos op Koos.... af en toe snapt hij niet helemaal dat ik wat andere dingen nodig heb dan hij
Arggggggggggggggggg
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ERMAHGERD!!
Nu ergens een boot vandaan vissen....
[..]
Gelukkig wel, scheelt velen frustraties.
weet je hoe warm.... denk dat ik dan een hartaanval krijg ofzoquote:
nog erger dan je verwachtingen he?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En net die reclame voor het eerst zitten kijken.
Jup.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
En die boot is lelijk. Ik wil geen lelijke boot op m'n plankje.
Een eckten Alkmaarse kaasboot jonguh!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
En die boot is lelijk. Ik wil geen lelijke boot op m'n plankje.
Een kaassloep is toch heul niet tof.quote:
Ooh ik dacht dat je het ver de boot in de reclame had. Want dat zou heiligschennis zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een kaassloep is toch heul niet tof.
Nee joh!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je het ver de boot in de reclame had. Want dat zou heiligschennis zijn.
Ter vermaeck?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:25 schreef Molo het volgende:
waaaaarom zou je op Ebay in godesnaam willen zoeken op "Price + Shipping: highest first"???
ik moet het iederen keer als ik Ebay aan slinger opnieuw aangeven dat ik Buy Now en Lowest first wil zien.... zooooo irritantquote:
Koos dusquote:Op maandag 22 juli 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of mensen die denken 'duurder is beter'.
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Wekker fucking vroeg zetten, holadijee.
Ik wil graag rennen morgen, maar de enige optie qua temperatuur is 's ochtends vroeg.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
vriend van me heeft laatst weer liedje voor me zitten zingen, nu door de telefoon, zoals hij regelmatig deed (a capella) toen hij nog in Nederland woonde. Maar dan dus mijn naam ipv Jeanny
ja das zeker waar. Of nu, maar daar moet je maar net zin in hebben.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil graag rennen morgen, maar de enige optie qua temperatuur is 's ochtends vroeg.
Nah, daar vertrouw ik dat stukje niet genoeg voor.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das zeker waar. Of nu, maar daar moet je maar net zin in hebben.
Ik heb zin om buiten te slapen, deed ik in oude huis weleens op balkon, maar hier in de tuin zitten teveel muggen
hij is ermee begonnen toen we trouwplannen gingen doorzettenquote:
QUIT LIVING ON DREAMSquote:Op maandag 22 juli 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
hij is ermee begonnen toen we trouwplannen gingen doorzetten![]()
niet dat we iets hadden of wilden ofzo, en het voerde weer leuk de mensen die dat wel dachten
Net of je dat DIT nummer gaat zitten zingen
Goed nummer wel daarvoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
hij is ermee begonnen toen we trouwplannen gingen doorzetten![]()
niet dat we iets hadden of wilden ofzo, en het voerde weer leuk de mensen die dat wel dachten
Net of je dat DIT nummer gaat zitten zingen
there is someone, who needs you......quote:
het was wel een mooie periode, al die mensen die er niks van snapten.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
het was wel een mooie periode, al die mensen die er niks van snapten.
Hij deed dat ook op vol terras midden in Den Haag, zo hoppa, ineens op de knieën en dan zingen![]()
Ik durf niet te klikken.quote:
trilogie?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
En dan wel de hele trilogie zingen uiteraard!
hij valt mee, gewoon enge Duitsertquote:
Godsamme, die is wel heel gay.quote:
klik eens op zijn nummer papaya, das ook een lekker gay nummertjequote:
die 2 en 3 klinken ook niet als Falco voor mij, ken ze niet, maar geloof je hoorquote:
bwhehehehequote:
ja het droogt veel te snelquote:Op maandag 22 juli 2013 23:45 schreef Diconnected het volgende:
oke geen goed weer om nagels te lakken, strepen overal
Ja, want verkrachting verheerlijken bladieblaquote:Op maandag 22 juli 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
Maar er was toch wat met dat nummer. Dat mocht toch niet gedraaid worden ofzo?
Ik hoef 'm niet eens te luisteren en hij zit al in m'n hoofd.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:48 schreef Molo het volgende:
ik vind dit zijn beste nummer
(deze zit gegarandeerd morgen de hele dag in mijn hoofd)
ja man, dat moet toch kunnenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, want verkrachting verheerlijken bladiebla
ja wou mooie holo lakken maar dat gaat hem niet wordenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ja het droogt veel te snel
had ik ook met heel dekkend creme lakje, dus maar even een dunnere erop geknald
Maak er een post over.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
BLOGGER ZIJN IS ZOVELEN WERK ERMAHGERD IK KAN ER NIET MEER TEGEN.
heb je ook al een olifantenhuid gekweekt?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
BLOGGER ZIJN IS ZOVELEN WERK ERMAHGERD IK KAN ER NIET MEER TEGEN.
ja ik ookquote:
Wat een mooie alliteratie.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:56 schreef Mss het volgende:
Een matig muziek momentje met Molo. Wát een boutherrie
DE MAC IS TOT 2U OPEN RIJ JIJ FF LANGS KTNXBYEquote:Op maandag 22 juli 2013 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik ook
ZOUT EN VET EN SLECHT OMNOMNOM!
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:56 schreef Mss het volgende:
Een matig muziek momentje met Molo. Wát een boutherrie
FATTYquote:Op maandag 22 juli 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een QP en smallwrap op ermnermnerm![]()
neinz dankequote:Op maandag 22 juli 2013 23:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
DE MAC IS TOT 2U OPEN RIJ JIJ FF LANGS KTNXBYE
Nee helaas, dat zou ik deze september dus gaan doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:00 schreef Molo het volgende:
Mss, had je ooit dat keuzevak Zwaids nog afgemaakt?
ik zit te kijken naar taalcursus in de Zwaidse kerk in R'dam. Beetje uitdagingen nodig naast het klussen wat ik toch alleen in het weekend af en toe doequote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee helaas, dat zou ik deze september dus gaan doen. Ik wil ooit nog wel een cursus doen want ik wil de taal echt leren.
ja precies, en ik heb toch de discipline niet om een zelfstudie te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:07 schreef Mss het volgende:
Ja het is heel leuk, en ik denk ook wel dat je het in lesvorm moet doen want de moeilijkheid zit 'm vooral in de uitspraak en die moet je wel goed aangeleerd krijgen.
Dat Zweeds vind ik wel echt heel jammer dat dat niet door gaat, hoewel het tempo wel bizar hoog ligt op de uni.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ja precies, en ik heb toch de discipline niet om een zelfstudie te doen
ja dat heb ik van meerdere mensen gehoord, dat taallessen echt zeer pittig zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat Zweeds vind ik wel echt heel jammer dat dat niet door gaat, hoewel het tempo wel bizar hoog ligt op de uni.
Ja als je het op de uni doet moet je binnen 10 maanden op iets onder native speaker zitten. Je bent er echt wel 3 dagen per week mee kwijt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat heb ik van meerdere mensen gehoord, dat taallessen echt zeer pittig zijn.
huisvrouwensnelheid is voor mij eigenlijk wel prima
taal is pittig, dus als je weinig tijd hebt en erin wilt stoppen is iets anders wat minder lastig is misschien handigerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog 12 ECTS die ik kan besteden aan een taalcursus maar ik weet niet of ik zeit heb, ik kan t wel doen als t op maandag is, maar ga ik er tijd voor hebben?
damn, das echt wel heftigquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja als je het op de uni doet moet je binnen 10 maanden op iets onder native speaker zitten. Je bent er echt wel 3 dagen per week mee kwijt.
Mja anders vernaai ik die 12 ects door ze niet te gebruikenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
taal is pittig, dus als je weinig tijd hebt en erin wilt stoppen is iets anders wat minder lastig is misschien handiger
ja als jij Spaans leuk vindt, moet je dat natuurlijk gewoon lekker doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja anders vernaai ik die 12 ects door ze niet te gebruiken
SAMBAL BIJ????quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan kiezen uit Spaans, Portugees, Italiaans, Chinees, Frans
HOEzo, kun je toch ler0n?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:17 schreef Mss het volgende:
Spaans heb ik ook geprobeerd, maar dat is een beetje lastig als je geen harde g je strot uit krijgt
Berenjenas, barajas, jamon, rebajas!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:17 schreef Mss het volgende:
Spaans heb ik ook geprobeerd, maar dat is een beetje lastig als je geen harde g je strot uit krijgt
Haha nee ik kan ook niets vertalenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:15 schreef Molo het volgende:
mijn google translate faalt, of de website haat vertalingen
http://www.zweedsekerk.nl/
doet die het bij jullie wel als je op vertalen drukt?
is niet zo makkelijk, zeker niet als je taalgehandicapt bent zoals Limburgersquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOEzo, kun je toch ler0n?
Italiaans is op een andere dag
Ja okay, maar is dat voor mij ook gedoemd om te mislukken dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
is niet zo makkelijk, zeker niet als je taalgehandicapt bent zoals Limburgers
net als die kliktaal in Afrika, dat lukt ons ook niet door andere vorming van je mond/strot
de naaiersquote:
nee jij bent nog jong en soepelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja okay, maar is dat voor mij ook gedoemd om te mislukken dan?
Jammer dat je de 30 al gepasseerd hebt:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
de naaiers
Zo dwingen ze je natuurlijk om die cursussen te doen
Maar ja, DAN MOET IK WEL DE GOEIE LINK KUNNEN VINDEN!!!
ik ben officieel oudquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jammer dat je de 30 al gepasseerd hebt:
http://svenskakyrkan.se/default.aspx?id=694979
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |