Dat is ook een gebed zonder end volgens mij.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja. Die stomme metrotunnel ieder jaar weer.
Ja ik moet kijken, moet dus in de laatste week van augustus 3x heen en weer reizen voor introdagen (of ik moet een kamer vinden) maar valt dat ook nog onder vakantie? Want ik zal dan denk ik al rond 9u in Amsterdam moeten zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:54 schreef Dwyn het volgende:
Gelukkig mag je in de vakantie wel voor 9 uur met 40% korting reizen anders was een enkeltje 15,80 geweest
Voor mijn voordeelurenabo is 'vakantie' de gehele maanden juli en augustus.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik moet kijken, moet dus in de laatste week van augustus 3x heen en weer reizen voor introdagen (of ik moet een kamer vinden) maar valt dat ook nog onder vakantie? Want ik zal dan denk ik al rond 9u in Amsterdam moeten zijn.
Ja die heb ik ookquote:Op maandag 22 juli 2013 15:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Voor mijn voordeelurenabo is 'vakantie' de gehele maanden juli en augustus.
Ik heb nog een oude voordeelurenabo, vorig jaar gehaald!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:58 schreef Mss het volgende:
Heb jij ook zo'n dal voordeel dwyn? Want dan is met de trein voor mij misschien makkelijker.
Toen had je die andere nog niet opgestuurd?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolwhut ze hebben m vrijdag al verzonden
Nee die is net opgehaald.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Toen had je die andere nog niet opgestuurd?
Daarom kocht ik vorig jaar m'n zoku.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zin in ijsjes maar dan moet ik weer door die hitte.
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom kocht ik vorig jaar m'n zoku.
SF is er volgens mij ook blij meequote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom kocht ik vorig jaar m'n zoku.
je eet ze toch soberso gelijk op?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Ik heb sowieso geen ruimte in de vriezer dus dan zou ik meteen alles op moeten eten.
oh zo!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van als ik een doos ijsjes zou kopen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |