Hoeveel GB?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef Lefty16 het volgende:
Bij verlengen van abonnement Iphone 5 gekregen. Factuur en bonnetjes van provider erbij. Hij zit nieuw in de doos met alles erbij. Foto's lijken mij overbodig.
Vraagprijs ¤500,-
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom neem je eigenlijk een duur abo als je de telefoon toch verkoopt ? Het is niet dat je hem gratis krijgt.
Voor 600 euro heb je er al een nieuwe.....quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:15 schreef Djahani het volgende:
Nieuwprijs van een iPhone 5 is 680 euro, dus 500 euro voor een gesealde is een koopje..
475 via PM niet MPquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:27 schreef wolferl het volgende:
Moet dat niet verboden worden hierzo?
Dat men halverwege Marktplaats biedingen gaat doorgeven hier (als verkoper).
Dat kunnen wij toch nooit controleren?
Leesfoutje van mij.quote:
Goede vraag. I.c.m. de lage vraagprijs krijg ik het vermoeden dat TS niet helemaal eerlijk is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom neem je eigenlijk een duur abo als je de telefoon toch verkoopt ? Het is niet dat je hem gratis krijgt.
Hoezo? Ik heb pas ook meegekeken voor verlenging van abonnement van een familielid, even Excelbestandje gemaakt met prijs per maand, totale kosten, verkoopprijs van de telefoon die bij het abonnement zat etc ten opzichte van sim-only. De gemiddelde kosten per maand + voorwaarden (aantal belminuten/sms/MB) waren beter wanneer hij een abonnement met telefoon nam en die verkocht, dan wanneer ie een sim-only nam.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goede vraag. I.c.m. de lage vraagprijs krijg ik het vermoeden dat TS niet helemaal eerlijk is.
QFT. En het verkopen van een gesealde iphone5 is over het algemeen gemakkelijker en geeft minder rompslomb dan het switchen van abonnement. En daarbij heb je in 1x een x bedrag contant vrij te besteden in je hand. Zo vreemd is dat dus helemaal niet:S?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb pas ook meegekeken voor verlenging van abonnement van een familielid, even Excelbestandje gemaakt met prijs per maand, totale kosten, verkoopprijs van de telefoon die bij het abonnement zat etc ten opzichte van sim-only. De gemiddelde kosten per maand + voorwaarden (aantal belminuten/sms/MB) waren beter wanneer hij een abonnement met telefoon nam en die verkocht, dan wanneer ie een sim-only nam.
Dit is natuurlijk niet altijd zo, maar een aanbieding kan soms voordeliger zijn. Niks mis met deze "door"verkoopconstructie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |