abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juli 2013 @ 15:32:50 #1
288545 PIETR
Facta non Verba
  maandag 22 juli 2013 @ 15:36:24 #2
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_129222316
Clasie en De Vrij naar Arsenal voor 25 miljoen?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 22 juli 2013 @ 15:36:57 #3
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129222339
Arsenal is een bod aan het voorbereiden op het duo Stefan de Vrij en Jordy Clasie. De twee internationals worden al een jaar lang in de gaten gehouden door de Gunners, maar zij wil in deze zomerse transferperiode ook daadwerkelijk tot actie overgaan. Dat meldt CaughtOffside althans.

Oefenmeester Arsene Wenger is genoodzaakt om zijn transferstrategie aan te passen nu blijkt dat de 'big names' financieel onhaalbaar zijn voor zijn werkgever, schrijft het medium. Door deze tactische verandering zou Arsenal zich nu volledig op de twee Feyenoorders hebben gericht. Een package deal van 25 miljoen euro moet de aanvoerder en vice-aanvoerder van de Rotterdammers naar Londen brengen.

Doen natuurlijk. 12.5 miljoen per speler is een leuk bedrag. Jammer van die bron.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 22 juli 2013 @ 15:39:39 #4
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_129222430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:36 schreef PIETR het volgende:
Arsenal is een bod aan het voorbereiden op het duo Stefan de Vrij en Jordy Clasie. De twee internationals worden al een jaar lang in de gaten gehouden door de Gunners, maar zij wil in deze zomerse transferperiode ook daadwerkelijk tot actie overgaan. Dat meldt CaughtOffside althans.

Oefenmeester Arsene Wenger is genoodzaakt om zijn transferstrategie aan te passen nu blijkt dat de 'big names' financieel onhaalbaar zijn voor zijn werkgever, schrijft het medium. Door deze tactische verandering zou Arsenal zich nu volledig op de twee Feyenoorders hebben gericht. Een package deal van 25 miljoen euro moet de aanvoerder en vice-aanvoerder van de Rotterdammers naar Londen brengen.

Doen natuurlijk. 12.5 miljoen per speler is een leuk bedrag. Jammer van die bron.
Ik heb wel eens ergens gelezen dat de oorzaak van de financieel wat mindere situatie bij Arsenal is dat ze een heel duur stadion hebben gekocht dat minder inkomsten genereert dan verwacht/gehoopt :D
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
pi_129222452
Zeker doen dit. BMI behouden en centraal zetten en Vormer ipv Clasie?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_129222484
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:39 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik heb wel eens ergens gelezen dat de oorzaak van de financieel wat mindere situatie bij Arsenal is dat ze een heel duur stadion hebben gekocht dat minder inkomsten genereert dan verwacht/gehoopt :D
Nee, dat komt omdat ze flink aan het aflossen zijn geslagen. Nu dat grotendeels (volgens mij) is gelukt, gaan ze uitgeven.
pi_129222511
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef Scrummie het volgende:
Nu dat grotendeels (volgens mij) is gelukt, gaan ze uitgeven.
Volgens mij ook. Sinds dit jaar alles/veel afgelost daarom was er zoveel ruimte in het budget
pi_129222516
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:40 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zeker doen dit. BMI behouden en centraal zetten en Vormer ipv Clasie?
Denk dat Koemen een rechtsbenige speler rechts centraal wilt hebben, al is het natuurlijk wel de meest logische optie. En Vormer kan prima op de plek van Clasie, alleen dan wordt het daar achter wel een beetje krap. Zou voor twee sterkhouders wel minimaal een vervanger proberen te halen.
pi_129222525
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat komt omdat ze flink aan het aflossen zijn geslagen. Nu dat grotendeels (volgens mij) is gelukt, gaan ze uitgeven.
nu ze definitief subtopper zijn en het verschil met city/united/chelsea niet meer gaan goed maken

puik plan van ze
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 22 juli 2013 @ 15:43:05 #10
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129222548
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:42 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Denk dat Koemen een rechtsbenige speler rechts centraal wilt hebben, al is het natuurlijk wel de meest logische optie. En Vormer kan prima op de plek van Clasie, alleen dan wordt het daar achter wel een beetje krap. Zou voor twee sterkhouders wel minimaal een vervanger proberen te halen.
Toornstra.
pi_129222570
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:43 schreef PIETR het volgende:

[..]

Toornstra.
Die gaan we niet kunnen betalen. Sterker nog, weet het wel zeker.
  maandag 22 juli 2013 @ 15:44:29 #12
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129222589
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:43 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Die gaan we niet kunnen betalen. Sterker nog, weet het wel zeker.
Als die Arsenal deal doorgaat wel.
pi_129222665
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:44 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dan verval je gelijk in oude gewoontes, te veel geld voor spelers betalen waarvan je niet zeker weet of ze het waar gaan maken. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Toornstra een fantastische speler, maar lijkt me niet de investering waard. Dan had je een half jaar eerder toe moeten slaan, maarja..

Daarbuiten gaat het positioneel niet helemaal passen denk ik. Want als Vormer toevalling niet kan spelen, wie gaat er dan als meest verdedigende middenvelder spelen? Singh? Vilhena? Goossens? Lijkt me niet ideaal.
pi_129222714
quote:

[..]

Als Porto als 6 miljoen wil betalen en utrecht vanwege 1 verkoop al geen verkoop hoeft te doen omdat het geld al binnen is dit jaar.... lastig
  maandag 22 juli 2013 @ 15:48:51 #15
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129222737
quote:

[..]

Alsof een club als Feyenoord in een speler als Toornsta nog 6 miljoen gaat betalen.

Als Feyenoord ze verkoopt, zal het gewoon worden opgevangen met jeugd of hooguit een speler met een kleine transfersom(net als de nieuwe Iniesta). De rest gaat allemaal de sanering in.

Ohja, en Toornstra is een heel andere type speler dan Clasie.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_129222831
Wel opvallend dat tot nu toe iedereen deze deal toe zou juichen. Betekent dit dat het toch niet zulke sterkhouders zijn als gesuggereerd wordt?
pi_129222894
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wel opvallend dat tot nu toe iedereen deze deal toe zou juichen. Betekent dit dat het toch niet zulke sterkhouders zijn als gesuggereerd wordt?
25m
pi_129222925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Adames het volgende:

[..]

25m
En voor een Strootman betaalt men 20 miljoen? :?
  maandag 22 juli 2013 @ 15:53:57 #19
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_129222933
quote:
25 miljoen is toch een prima bedrag, Feyenoord raakt daarmee aardig uit de schulden.
  maandag 22 juli 2013 @ 15:54:16 #20
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129222950
quote:
25 miljoen voor 2 spelers die nog niets hebben bewezen op een hoger niveau. Verder zal Feyenoord toch geen kampioen worden, dus financieel gezien maakt het niets uit.
pi_129223129
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

En voor een Strootman betaalt men 20 miljoen? :?
strootman > clasie
  maandag 22 juli 2013 @ 16:00:44 #22
245707 DSL
Huddie W.
pi_129223184
quote:
Boateng: 'Championship-club wilde mij als hoofdcoach'
22/07/2013 15:04

Officieel is George Boateng (37) nog steeds profvoetballer, maar de voormalige middenvelder van onder meer Feyenoord, Aston Villa, Middlesbrough en Hull City gaat zich steeds nadrukkelijker toeleggen op zijn trainersloopbaan. Reeds in het bezit van zijn UEFA Coaching A en B-licentie was hij onlangs zelfs dicht bij een baan als hoofdtrainer.

'Ik was benaderd voor die functie bij een club uit het Championship', bekent Boateng in gesprek met Voetbal International. 'Ik was een van de twee kandidaten en heb gesprekken gevoerd met de voorzitter. Helaas ben ik het níét geworden. De reden was dat ik nog geen enkele ervaring heb. Hetzelfde verhaal bij een team uit de League One, waar ik mij zelf had aangeboden.'

Het voorbije seizoen fungeerde de viervoudige Oranje-international bij het Maleisische PBDKT T-Team FC als speler/coach onder hoofdtrainer Peter Butler. 'Daar was het me ook om te doen. Iedereen vond het maar vreemd dat ik in Maleisië ging voetballen. Het niveau was vrij matig, vergelijkbaar met de Engelse League Two, maar als coach heb ik er veel geleerd.'

'Het is wel even wennen', vervolgt Boateng. 'Als coach kijk je met een ander oog naar een wedstrijd. Nu bepaalde ik enkele keren de opstelling, overlegde veel met de hoofdtrainer, allemaal heel interessant. Dat in combinatie met het aangename leven in Kuala Lumpur, maakte het een leuk buitenlands avontuur, leuker dan mijn seizoen in Griekenland (Xanthi in 2010/11).'

Dubben
Momenteel dubt de middenvelder of hij in september terugkeert naar Maleisië om ter afsluiting van het seizoen enkele bekerwedstrijden te spelen. 'Het hangt af van de opties. Al zeven jaar lang krijg ik de vraag waarom ik nog speel. Maar zelf voetballen vind ik nog steeds het allerleukste. Waarom denk je dat Edgar Davids nog steeds bij Barnet voetbalt? Dat hoop ik nog te blijven te doen. Ik hoef niemand iets te bewijzen en ook om het geld hoef ik het niet te doen.'

'Het meest ideale zou zijn om ergens als speler/coach te werken. Dat laatste is om ervaring op te doen. Dat hoeft niet eens per se in Engeland te zijn, het land waar ik het merendeel van mijn carrière heb doorgebracht. Zo kijk ik met veel bewondering naar Michael Reiziger die bij Sparta de jeugd traint en zo aan zijn trainersloopbaan werkt. En ik vind het mooi te zien dat veel collega's, zoals Giovanni van Bronckhorst bij Feyenoord, het goed doen.' (Vincent Okker)
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)j-als-hoofdcoach.htm

Kans geven bij een jeugdteam?
pi_129223415
Dit soort berichten zijn wel vaker langsgekomen, mocht het waar zijn dan moet je het natuurlijk doen voor zoveel geld. In de verdediging kun je dat prima opvangen met Indi, Mathijssen en Kongolo (wel allemaal linkspoten...) Feyenoord zou er dan wel goed aan doen nog een kwalitatief goede middenvelder erbij te halen, ik zou zeggen: Duarte
  maandag 22 juli 2013 @ 16:08:22 #24
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_129223420
Als dat kan, zeker doen.
  maandag 22 juli 2013 @ 16:13:17 #25
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_129223573
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:08 schreef PollosHermanos het volgende:
Dit soort berichten zijn wel vaker langsgekomen, mocht het waar zijn dan moet je het natuurlijk doen voor zoveel geld. In de verdediging kun je dat prima opvangen met Indi, Mathijssen en Kongolo (wel allemaal linkspoten...) Feyenoord zou er dan wel goed aan doen nog een kwalitatief goede middenvelder erbij te halen, ik zou zeggen: Duarte
En ook voor Duarte geldt: Dat is een heel andere type speler. Helemaal geen stofzuiger. In de jeugd van Sparta zelfs een buitenspeler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')