die vond ik zelf weer te popachtigquote:
Die harige ballen vind ik zelf leuker dan je ingezonden blaadjesquote:Op maandag 22 juli 2013 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Mijn andere opties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jij houd van harige ballenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die harige ballen vind ik zelf leuker dan je ingezonden blaadjes
Hmm, groen blaadje, of harige ballen, lastigquote:
Ik heb heel hard en heel lang zitten twijfelenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die harige ballen vind ik zelf leuker dan je ingezonden blaadjes
Ik vind de laatste veruit het leukst!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:19 schreef nielsgeode het volgende:
Drie andere foto's die het niet geworden zijn. Heb ze niet bewerkt, dit zijn directe raw conversies zonder iets te doen aan settings. Ben benieuwd naar jullie mening.
1) Genomen met mn 24-105 f/4 met een focal length van 84mm en f/5:
[ afbeelding ]
2) Genomen met mn 100mm macro f/2.8 op f/9
[ afbeelding ]
3) Genomen met mn 200mm f/2.8 op f/2.8
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 22 juli 2013 16:56 schreef Kareltje_ het volgende:
Dieren en het weer werken niet altijd mee en daarom niet op tijd.
Selfie in de reflectie van het oog van een kikker, hier bij een vijvertje.
[ link | afbeelding ]
Super green by KareltjeW, on Flickr
terwijl ik niet heb geflitstquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:50 schreef Sjiep het volgende:
. Bij eentje met die eenden lijkt het wel alsof er flink ingeflitst is op het beestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keuzes maken is niet mijn sterkste kant.![]()
Het gras waaide krom maar dat was lastig te vangen en de nadruk op te leggen. Maar bedankt voor je mening.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:46 schreef Stefan het volgende:
Foto drie vind ik zelf het beste bij het thema passen, foto 1 en 2 helemaal niet, zie geen wind
Dacht ik al, op andere foto's zie je ook plekken met fel zonlicht, maar zo met dat kleine beetje zonlicht en verder schaduw er omheen lijkt het wel flitslichtquote:
langsrijder scooter, wind in de haren.quote:
duidelijk 11 voor mij. het trotseren van de elementen komt hier best goed tot zijn recht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:32 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik heb op vakantie flink wat testfoto's gemaakt m.b.t. de wedstrijd wind.
Nu heb ik zelf wel 1 of 2 voorkeuren, maar ik ben toch benieuwd wat jullie mooi vinden.
Graag hoor ik welke foto volgens jullie de meeste kans maakt
1: loslatende ballonnen, telefoonfoto want had helaas de camera niet bij me
[ link | afbeelding ]
2. windspeelgoeddingen
[ link | afbeelding ]
3. zeemeeuw vanaf de boot naar Texel
[ link | afbeelding ]
4. zeemeeuw op de terugreis
[ link | afbeelding ]
5. windsurfer
[ link | afbeelding ]
6. gras in de wind
[ link | afbeelding ]
7. haren in de wind op de scootert
[ link | afbeelding ]
8. tandemsprong
[ link | afbeelding ]
9. solosprong
[ link | afbeelding ]
10. vliegeren op het strand
[ link | afbeelding ]
11. kitesurfer getting ready for action
[ link | afbeelding ]
12. jumping kitesurfer
[ link | afbeelding ]
Ooooh! Wat een leuk idee! Ik vind 5 het mooiste.quote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef bakkerl het volgende:
Vandaag in het bos geweest.. En wie kwam ik daar tegen..
[ Flickr Photoset ]
Nu nog uitzoeken of dat een van deze het wordt..
Gewoon niet slapen. Hoef je ook niet op te staanquote:
Dat gaat qua gezondheid helaas nietquote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Gewoon niet slapen. Hoef je ook niet op te staan
je had foto 1 voor de achtergrond van foto 2moeten nemenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:23 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eraan om de eerste maar in te zenden.
I know!! Ik heb het geprobeerd. Heel erg zelfs!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
je had foto 1 voor de achtergrond van foto 2moeten nemen
Iddquote:
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Idd
Ik zal de laatste zo eens posten. Erg lachwekkend.
Ik vind hem wat flets.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:54 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Na wat bewerken en croppen... Denk dat deze dan de leukste is.
Nee. Ik heb expres de felle kleuren eruit gehaald.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik vind hem wat flets.
Iets meer kleur als de andere foto's zou het denk ik beter doen.
why?quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb expres de felle kleuren eruit gehaald.
Daardoor vind ik het sprookjesachtiger.quote:
Ik probeer dit vanavond eindelijk eens uit, maar ik word er geen wijs uit. Hoe ben jij aan je PS kennis gekomen?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:12 schreef Weakling het volgende:
By request een lichtjes aangepaste versie van Schanullekes inzending van deze maand
[ afbeelding ]
Plaatje in de bol opgepoetst door:
1. Met cirkel selectie tool de bol te selecteren
2. Met alt ingedrukt en cirkel selectie een stukje in het grijze gebied een cirkel uit de selectie te snijden (je houdt dus een ring over)
3. Het geselecteerde gedeelte te kopieren naar een nieuwe laag.
4. Over deze nieuwe laag een flinke gaussian blur te gooien
5. De selectie lichtjes te "featheren" (4 pixels meen ik)
6. De uitlopende blur buiten de ring (bol) weg te poetsen
Ik pruts er al vele jaren vrijwel dagelijks mee, want ik vind het stiekem nog leuker dan fotograferen. Komt dus op hetzelfde neer als leren fotograferen: oefenen, oefenen, oefenen. Oh en veel tutorials lezen en vooral doen. Heb nooit een cursus gevolgd of een PS boek gelezen of zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef Schanulleke het volgende:
Ik probeer dit vanavond eindelijk eens uit, maar ik word er geen wijs uit. Hoe ben jij aan je PS kennis gekomen?
Idd, als je iets wilt proberen dan vind je 100 procent YT tuttorials waar je wat aan hebtquote:Op woensdag 25 september 2013 09:24 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik pruts er al vele jaren vrijwel dagelijks mee, want ik vind het stiekem nog leuker dan fotograferen. Komt dus op hetzelfde neer als leren fotograferen: oefenen, oefenen, oefenen. Oh en veel tutorials lezen en vooral doen. Heb nooit een cursus gevolgd of een PS boek gelezen of zo.
Thanks..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die is wel spannend
Of je er mee gaat winnen weet ik niet maar leuker dan die haven
Ik ben al druk aan het denkenquote:Op woensdag 25 december 2013 13:23 schreef SunChaser het volgende:
Deze was ook mooi geweest. Zowiezo ben jij de enige met een boerderijfoto dus a maar vast nadenken over een onderwerp voor januari. En dan iets wat kan, dus geen vuurwerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |