van de hitte of de meisjes?quote:
Ja het is ook nooit goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
oja zeuren over t weer,dat hoort als Nederlander blijkbaar.
Ik ben geen stratenmaker dus het kan me weinig schelenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ja in maart enzo met de sneeuw was het ook niet goed, hebben ze warmte en zon is het weeeer niet goed
in watvoor voet staat ie? en is die hol? vullen met water/zand?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n parasol is gister omgewaaid dus nu durf ik hem niet meer te gebruiken
tja gewoon jezelf erop aanpassenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen stratenmaker dus het kan me weinig schelen
Zware voet, zit iets van 30/40 liter water in. De voet stond nog, maar de parasol lag er half uit tegen de balkondeur aanquote:Op maandag 22 juli 2013 12:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
in watvoor voet staat ie? en is die hol? vullen met water/zand?
Juist! Graadje of 25, lekker zonnetje, niet te warm, perfect. Dan klaag ik niet. Dit gaat nergens over, het is zo tyfus warm dat ik de pauze maar oversla omdat ik buiten flauw val van de hitte.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik snap de opmerking, '" het is ook nooit goed."
Maar laten we eerlijk wezen, het is ook eigenlijk nooit goed. Het is of koud en regenachtig ofzo, of zoals nu gewoon zo warm dat je niet kan bewegen zonder in zweetsloten uit te breken.
Wat is er mis met 23 graden, verfrissend briesje? Maar DAT is het dus bijna nooit, het zijn altijd de extremen.
dat mag zo zijn, maar je hebt het weer niet in de hand, dus ik snap het gezeur niet, t verandert geen reet. Gewoon nemen zoals het is en jezelf erop aanpassenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik snap de opmerking, '" het is ook nooit goed."
Maar laten we eerlijk wezen, het is ook eigenlijk nooit goed. Het is of koud en regenachtig ofzo, of zoals nu gewoon zo warm dat je niet kan bewegen zonder in zweetsloten uit te breken.
Wat is er mis met 23 graden, verfrissend briesje? Maar DAT is het dus bijna nooit, het zijn altijd de extremen.
Al heb ik hier veel minder moeite mee, als ik niet zou moeten werken, in een kantoor zonder airco.
twee touwtjes aan beide kanten vastmaken idd ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zware voet, zit iets van 30/40 liter water in. De voet stond nog, maar de parasol lag er half uit tegen de balkondeur aanMoet hem toch nog vastmaken aan de balustrade want hij draait steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |