bízar snel. van 4 (voor sommigen 3.1) tot een week of 9 kruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiipt echt voorbij. en nu. poef. 12 weken!quote:Op maandag 22 juli 2013 08:26 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Wat gaat het snel ineens he
Ik ben zelf vandaag 10 weken
Hoe heb je het verteld Mo? Leuk hè.. Dat het helemaal echt is!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:04 schreef DJMomo het volgende:
[..]
bízar snel. van 4 (voor sommigen 3.1) tot een week of 9 kruuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiipt echt voorbij. en nu. poef. 12 weken!
(en gelijk: word is out! het is nu echt, want het staat op facebook)
lézen. hoe? ik maak van Sjaak elke maand een foto met een knuffelbeer, welke foto ik op fb zet. Die traditie ben ik nu ook al gestart met dit wurm.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hoe heb je het verteld Mo? Leuk hè.. Dat het helemaal echt is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
snap ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:11 schreef Hilzillah het volgende:
Dat het leuk is dat het nu écht is omdat het op facebook staat bedoelde ik![]()
Ben benieuwd naar de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, iedereen moet lachen om de beeren allemaal blij natuurlijk
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMomo op 22-07-2013 09:24:13 ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ik heb er geen patent op, en heb het ook maar afgekeken van iemand anders!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:40 schreef NoBoNo het volgende:
Mo, het kan zijn dat ik je idee ga pikken, vind het wel erg leuk namelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |