De namen zijn meestal hetzelfde en de vertaling is technisch gezien vaak beter dan het engels.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:58 schreef Linkiss het volgende:
Is manga wel leuk in het nederlands? Zijn de namen bijvoorbeeld wel het zelfde?
Het is de 'gewone' dragonball manga, maar dan in groter formaat (groter dan standaart SJ), mooi papier, eerste 32 pagina's ingekleurd, bevat 14 chapters, etcquote:
oepsquote:Op maandag 22 juli 2013 16:47 schreef djkoelkast het volgende:
Je caps zat locked toen je de TT typte, dat heb ik maar even verbeterd
Shaman King is echt een aanrader!quote:Op maandag 22 juli 2013 20:47 schreef robin007bond het volgende:
Mag ik vragen welke manga je hiertussen voor een dertienjarig kind kunt aanraden?
Wellicht geīnteresseerd wegens het jarig worden van een neefje.
Bedankt. Ik denk er nog even over na.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Skittels het volgende:
[..]
Shaman King is echt een aanrader!
het onderwerp is interresant, het is heel af en toe een beetje grof, en ja het is shonen... awesome fights etc
Okequote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt. Ik denk er nog even over na.
je mag bieden, ook wil ik best korting geven als je wat meer kooptquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Te duur man. Voor 20 cent meer heb je hem al nieuw http://www.bookdepository(...)o-Yagi/9781421506180
op deze website kun je wat meer lezen, er staan ook reviews en aan de linker zijde staat de score die de community aan ze gegeven heeft:quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef Meneerik2 het volgende:
Kan je wat meer vertellen over no longer human en liar game?
Verder een bod van 20 eu voor de Death Note serie
Bedankt, zal het even nalezen. Overigens vind ik 60 euro voor iets waarvan ik het verhaal al ken weer te veel. Hoe dan ook, het bod staat!quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:56 schreef Skittels het volgende:
[..]
op deze website kun je wat meer lezen, er staan ook reviews en aan de linker zijde staat de score die de community aan ze gegeven heeft:
http://myanimelist.net/manga/13290/Ningen_Shikkaku
http://myanimelist.net/manga/1649/Liar_Game
Death Note is echt in uitstekende staat, en zou er toch wel minimaal 60 euro voor willen hebben (inclusief verzendkosten)
Liar game kan ik je aanraden , ik volg hem online. Het gaat over een industrie groep, die mensen in de val lokken met grote geldbedragen die je kunt winnen, maar als je verliest moet je verder spelen in hun spel om je verlies terug te winnen wat bijna niet lukt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef Meneerik2 het volgende:
Kan je wat meer vertellen over no longer human en liar game?
Verder een bod van 20 eu voor de Death Note serie
Bedankt!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
Liar game kan ik je aanraden , ik volg hem online. Het gaat over een industrie groep, die mensen in de val lokken met grote geldbedragen die je kunt winnen, maar als je verliest moet je verder spelen in hun spel om je verlies terug te winnen wat bijna niet lukt.
1 man ( swindler) oplichter die helpt al die arme mensen en later komt er een vrouw bij die zelf ook opgelicht is . Samen helpen hun al die mensen uit het vieze spelletje. Erg leuke plots en twisten en het leest lekker weg !![]()
haha okquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:30 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Bedankt, zal het even nalezen. Overigens vind ik 60 euro voor iets waarvan ik het verhaal al ken weer te veel. Hoe dan ook, het bod staat!
Ik ken alleen de live action serie. Is die gebaseerd op deze manga?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:49 schreef Aloria het volgende:
[..]
Liar game kan ik je aanraden , ik volg hem online. Het gaat over een industrie groep, die mensen in de val lokken met grote geldbedragen die je kunt winnen, maar als je verliest moet je verder spelen in hun spel om je verlies terug te winnen wat bijna niet lukt.
1 man ( swindler) oplichter die helpt al die arme mensen en later komt er een vrouw bij die zelf ook opgelicht is . Samen helpen hun al die mensen uit het vieze spelletje. Erg leuke plots en twisten en het leest lekker weg !![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ken alleen de live action serie. Is die gebaseerd op deze manga?
ja goeie! OVERSOUL!!!!!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Skittels het volgende:
[..]
Shaman King is echt een aanrader!
het onderwerp is interresant, het is heel af en toe een beetje grof, en ja het is shonen... awesome fights etc
Nou ja, ik begrijp best dat je ze wilt houden. Dacht meer aan een leuk dealtje toen ik de TT in combinatie met je avatar zag. Maar dat zit er dus niet in.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:03 schreef Skittels het volgende:
[..]
Heel misschien als iemand een bod doet waar ik geen nee tegen kan zeggen.
Helaasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou ja, ik begrijp best dat je ze wilt houden. Dacht meer aan een leuk dealtje toen ik de TT in combinatie met je avatar zag. Maar dat zit er dus niet in.
75 inclusief lijkt me redelijker?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:28 schreef Arcadia het volgende:
Ik wil Berserk eigenlijk wel, maar 95 lijkt me te duur. Bod van 50 incl.
Ik ga het even afwachten op dit moment, ik kom er nog op terug.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:57 schreef Skittels het volgende:
[..]
75 inclusief lijkt me redelijker?
Okequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga het even afwachten op dit moment, ik kom er nog op terug.
Nope, op de japanse, maar het went snel ^^quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:05 schreef Essiejj het volgende:
Leest dit nou ook op de westerse manier?
Ik heb me nooit zo aan manga kunnen grijpen omdat het zo irritant leest van rechts naar links![]()
Geen bleach liggen toevallig?
En ik wil die deathnote wel van je overnemen, maar heb ff het geld niet![]()
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |