De Nazi treinen reden juist keurig op schema altijdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:29 schreef vogelkooi het volgende:
morgen,wat een nazi treinen! moet met bus van Nijmegen naar Arnhem en dan nog lang wachten op de trein naar Ede waggeningen.
Nou deze niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De Nazi treinen reden juist keurig op schema altijd
eigen zwembadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:53 schreef vogelkooi het volgende:
Beetje naar chimeiidjes loeren, schavuit!
Je verdient toch wel genoeg voor een autotje? In tegenstelling tot andere in dit topicquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:29 schreef vogelkooi het volgende:
morgen,wat een nazi treinen! moet met bus van Nijmegen naar Arnhem en dan nog lang wachten op de trein naar Ede waggeningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Heb ik in maart al gedaan. Gevoelstemperatuur van -15 maar dat beviel wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb geen airco. Maar ik zit er tenminste beter bij dan de mensen die onze achtertuin op het moment aan het betegelen zijn.
Zal wel moeilijk groeien met dit weer, overal groeit een beetje faal en doods gras.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:39 schreef TJV het volgende:
Maar jezus, hoe durf je die foto te posten met zulk gras.
ter illustratie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:39 schreef TJV het volgende:
Maar jezus, hoe durf je die foto te posten met zulk gras.
Ja idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zal wel moeilijk groeien met dit weer, overal groeit een beetje faal en doods gras.
haha een zwambadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja idd.
Wij hebben ook een zwambad zal ik ook eens een mooie foto gheiugheugeuheghueg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |