PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Dat is het niet, het ligt gewoon aan die cup. Daar gebeuren gewoon rare dingen in.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zit al zo lang in de community en dan nog niet weten dat je dingen moet wijzigen om de 'handicap' weer in je voordeel te krijgen. Als je ziet dat je niet kunt scoren ondanks de vele kansen die je creeert en aan de overkant alles wel gewoon lukt, moet je gewoon paar spelers wisselen of zelfs je hele formatie.
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is het niet, het ligt gewoon aan die cup. Daar gebeuren gewoon rare dingen in.
Niet meer te redden dit.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is het niet, het ligt gewoon aan die cup. Daar gebeuren gewoon rare dingen in.
Niet meer. Het is inmiddels een levensstijl voor 'm geworden.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vervelend knul. maar kop op, het is maar een spelletje gelukkig
'sup zehmerquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom op internet vaak van die plaatjes tegen met mensen die vragen om een vieze mop aan de binnenkant van de pizzadoos te schrijven..dat hadden wij vandaag dus ook gedaan bij onze bestelling..Op de kassabon stond keurig dit geschreven: Pizza snijden een een vieze mop!
Maar er stond niks in
Kutleven.
Dan geloof je het niet. Vanmiddag had ik ook een wedstrijd tegen een team met 93 chem. Ik stond binnen 30 minuten 3-0 achter. 1 schot werd van richting veranderd en rolde er zo in, 1x kopte mijn verdediger de bal zo naar iemand van hem die hem zo kon inkoppen en 1x schoot de tegenstander door de handen van mijn keeper. Toen kwam ik terug maar ik kon maar niet op voorsprong komen. Uiteindelijk werd het 5-4. Heel veel mensen op het EA forum zijn het erover eens dat er iets met die nieuwe cup is. Ik heb hem ondanks alles toch 3x gewonnen maar ik had hem al 5x moeten winnen.quote:
6 seconden.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Vanmiddag had ik ook een wedstrijd tegen een team met 93 chem. Ik stond binnen 30 minuten 3-0 achter. 1 schot werd van richting veranderd en rolde er zo in, 1x kopte mijn verdediger de bal zo naar iemand van hem die hem zo kon inkoppen en 1x schoot de tegenstander door de handen van mijn keeper. Toen kwam ik terug maar ik kon maar niet op voorsprong komen. Uiteindelijk werd het 5-4. Heel veel mensen op het EA forum zijn het erover eens dat er iets met die nieuwe cup is. Ik heb hem ondanks alles toch 3x gewonnen maar ik had hem al 5x moeten winnen.
En ja, ik post dit bewust net voor half 1 zodat ik jullie reactie erop niet meer hoef te lezen waardoor ik (weer) niet kan slapen.
En wat is deze.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ja, ik post dit bewust net voor half 1 zodat ik jullie reactie erop niet meer hoef te lezen waardoor ik (weer) niet kan slapen.
Heb hier 1 keer een bestelling binnen gekregen of we er een naam op wilden schrijven. Kom ik naar aan de deur gaat die kerel helemaal stuk van het lachen, ik stond er echt met zo'n gezichtquote:Op maandag 22 juli 2013 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Ik kom op internet vaak van die plaatjes tegen met mensen die vragen om een vieze mop aan de binnenkant van de pizzadoos te schrijven..dat hadden wij vandaag dus ook gedaan bij onze bestelling..Op de kassabon stond keurig dit geschreven: Pizza snijden een een vieze mop!
Maar er stond niks in
Kutleven.
alsof je dit niet terugleest morgenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet. Vanmiddag had ik ook een wedstrijd tegen een team met 93 chem. Ik stond binnen 30 minuten 3-0 achter. 1 schot werd van richting veranderd en rolde er zo in, 1x kopte mijn verdediger de bal zo naar iemand van hem die hem zo kon inkoppen en 1x schoot de tegenstander door de handen van mijn keeper. Toen kwam ik terug maar ik kon maar niet op voorsprong komen. Uiteindelijk werd het 5-4. Heel veel mensen op het EA forum zijn het erover eens dat er iets met die nieuwe cup is. Ik heb hem ondanks alles toch 3x gewonnen maar ik had hem al 5x moeten winnen.
DS2 clock cheesequote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
61 dribbling dat had je kunnen verwachtenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:57 schreef ThadCastle het volgende:
Kutzooi Borges valt tegen. Hij is traag en ondanks zijn zieke stats is hij echt niet technisch. Veel te snel balverlies
Fuk ja ik zie het nu ookquote:Op maandag 22 juli 2013 00:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
61 dribbling dat had je kunnen verwachten
Dat is in mijn geval zeker zo. Liefst één random van 6 chem die niet de doelman betreft en het loopt een stuk vloeiender en eerlijker. Moet erbij zeggen, dat gevoel heb ik enkel bij teams vol met IF's, MOTM en TOTS spelers en niet wanneer je er een enkeling in hebt staan.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
net als die onzin dat je teams beter spelen als je er 1 iemand op 7 chem bij zet.
Ditquote:Op maandag 22 juli 2013 01:18 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom loopt iedereen hier DS2 te pesten?
Er komen weer single matches. Dat is volgens mij alles wat er bekend isquote:Op maandag 22 juli 2013 01:32 schreef Zhano het volgende:
Iemand een samenvatting van de nieuwe info voor deze harde werker?
Seol is een eindbaasquote:Op maandag 22 juli 2013 01:32 schreef Zhano het volgende:
Iemand een samenvatting van de nieuwe info voor deze harde werker?
goeie goals ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
goeie goals ookGenot ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Nobody likes a showoff...quote:Op maandag 22 juli 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
En ook de 12e wedstrijd in de bronze cup gewonnen. Wel voor het eerst een wedstrijd gehad die ik met minder dan 3 goals verschil won (3-1)
Halve finale won ik met 11-0, eerste 2 rondes een quit binnen een kwartier bij 3-0
Je hebt gelijk, sorry.quote:
Omdat niet slapen en lange vliegreis en het is hier nu pas half 7 in de avond.quote:
Oh heb het ff gemist, waar ben je?quote:Op maandag 22 juli 2013 03:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat niet slapen en lange vliegreis en het is hier nu pas half 7 in de avond.
Nu in san francisco.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel een heel leuk geruchtquote:
[..]
Benieuwd wat voor goed iets ze nu weghalen om er met fifa 15 weer mee terug te komenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou er komt geweldig Fut nieuws volgens Robbie. Ik ben ontzettond benieuwd
ze kunnen de webapp langer dan een week stabiel laten draaienquote:Op maandag 22 juli 2013 09:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou er komt geweldig Fut nieuws volgens Robbie. Ik ben ontzettond benieuwd
[..]
Of ze kopen een nieuwe server als we donerenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze kunnen de webapp langer dan een week stabiel laten draaien
SINGLE MATCHES!!quote:Op maandag 22 juli 2013 10:03 schreef poker4lifee het volgende:
First #FUT14 details! Deep new Chemistry system, Squad Customization, expanded Seasons..
http://www.easports.com//(...)mate-team-first-look
Die kaarten, zijn we weer in het jaar 2006?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:03 schreef poker4lifee het volgende:
First #FUT14 details! Deep new Chemistry system, Squad Customization, expanded Seasons..
http://www.easports.com//(...)mate-team-first-look
vage shit jaquote:
Handelen wordt dus een stuk moeilijker en de markt overzichtelijkerquote:Op maandag 22 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vage shit ja
edit:
No more formation or morale items in #FUT14
edit2
Search by player name for auctions #FUT14
Didn't like having to browse for ages for a position item? No problem. Search for the specific item in #FUT14
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
[b]Didn't like having to browse for ages for a position item? No problem. Search for the specific item in #FUT14[/b[
Ja. Zal er wel weer een ontzettend OP blijken.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb een idee dat het een grote faal is vooral dat je kan kiezen voor Striker / Defender boosts....
Jep dat denk ik ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja. Zal er wel weer een ontzettend OP blijken.
Wel tof. 10 seizoenen en je kan ook items en spelers winnen ipv enkel coins
Maar als dit goed werkt is het wel veel leuker. Je kan dus zelf je speler tweaken en bij iedereen is hij iets andersquote:Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep dat denk ik ook.
OP Strikers + een defense boost .. ik kijk er al naar uit.
Tis meer een schande dat dit nog niet kontwitter:RobHodson_ twitterde op maandag 22-07-2013 om 10:12:15Customise your squad. Shirt numbers, set piece takers, captains. #FUT14 reageer retweet
10 seizoenen maakt div1 wel wat lastiger dan het nu isquote:Op maandag 22 juli 2013 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja. Zal er wel weer een ontzettend OP blijken.
Wel tof. 10 seizoenen en je kan ook items en spelers winnen ipv enkel coins
Wel erg welkom eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Assists worden bijgehouden. Wel leuk extraatje, maar toch niet echt een announcement
Het zijn consumables dus ja?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel erg welkom eigenlijk
Moet je die boost-dingen kopen?
Koekkoekquote:Op maandag 22 juli 2013 10:24 schreef DePresident. het volgende:
Chemistry Styles and Loyalty replace Formations & Morale. Formation and Morale items will no longer be in FUT. #FUT14 http://bit.ly/15aIj30
11 keerquote:Op maandag 22 juli 2013 10:19 schreef poker4lifee het volgende:
dat wordt 10 keer de pace chem style
zullen wel duur worden![]()
nah want dan is heel je team gericht op pace, met 10 valt het nog meequote:
Denk het niet.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 10:29 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Denk het niet.
20+ Chem Styles will be available. A player's base attributes will be permanently enhanced until a new Chem Style is applied. #FUT14
quote:Mehul Gorasia wrote: Where's MERTASACKER. EA U HAVE TO PUT HIM AT STRIKER CAUSE HE IS FASTER THAN UR SERVERS
O nice. Zullen wel duur worden.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:29 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Denk het niet.
20+ Chem Styles will be available. A player's base attributes will be permanently enhanced until a new Chem Style is applied. #FUT14
Niet als iedereen ze toch al op zijn spelers heeft.quote:
yupquote:Op maandag 22 juli 2013 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet als iedereen ze toch al op zijn spelers heeft.
Blijven die attribute kaartjes er ook op zitten bij transfers?
Dan komt er echt een overdaad van die kaartjes, zeker op de normale gold spelers. Op het begin zullen ze wel heel duur zijn.quote:
iddquote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef BDIL het volgende:
Player Loyalty: Players found in packs automatically start with a loyalty Chemistry boost, but those acquired in the Transfer Market do not.These players need to play 10 matches before they unlock loyalty.
Gewoon mensen aannaaien om spelers uit packs te halen
die krijgen maximaal 1 chem point.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:49 schreef BDIL het volgende:
Player Loyalty: Players found in packs automatically start with a loyalty Chemistry boost, but those acquired in the Transfer Market do not.These players need to play 10 matches before they unlock loyalty.
Gewoon mensen aannaaien om spelers uit packs te halen
ja omdat je de reacties niet meer kon lezenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk dat iedereen zo serieus op dat stukje van mijn reactie in ging. Ik kon gewoon slapen. Maar mijn mening is niet veranderd.
Huh?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:58 schreef pascal08 het volgende:
Bovendien is het ook niet cool dat ze het hele chemsysteem om gaan gooien.
Geen formaties meer in fut14, zal wel balen zijn voor de packhandelquote:Op maandag 22 juli 2013 10:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk dat iedereen zo serieus op dat stukje van mijn reactie in ging. Ik kon gewoon slapen. Maar mijn mening is niet veranderd.
Al kon ik ze wel lezen, dan nog deed het me niks. Dat ik niet zou kunnen slapen door een paar opmerkingen is nooit serieus bedoeld.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja omdat je de reacties niet meer kon lezen
Nja, het is te hopen dat het alleen bij die chemstyles blijft. Als het hele systeem verandert mag ik weer 300 combinaties gaan uitproberen om te kijken hoe het chemsysteem werkt.quote:
Heb je linkje waar ik de tot nu toe aangekondigde veranderingen kan teruglezen?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, het is te hopen dat het alleen bij die chemstyles blijft. Als het hele systeem verandert mag ik weer 300 combinaties gaan uitproberen om te kijken hoe het chemsysteem werkt.![]()
Ik heb alleen deze link die een paar post terug werd gepost:quote:Op maandag 22 juli 2013 11:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb je linkje waar ik de tot nu toe aangekondigde veranderingen kan teruglezen?
Als je nu in divisie 1 zit kom je alleen tegen mensen uit divisie 1. Met single matches is het niet gescheiden en kan je dus vaker tegen noobs komenquote:Op maandag 22 juli 2013 11:06 schreef jackson het volgende:
Waarom zou je graag online Single Matches doen eigenlijk?
Heb zelf alleen Ultimate Team met Fifa 13 gespeeld.
Maar munten etc verdien je er toch niet mee?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef poker4lifee het volgende:
Als je nu in divisie 1 zit kom je alleen tegen mensen uit divisie 1. Met single matches is het niet gescheiden en kan je dus vaker tegen noobs komenAlhoewel dat denk ik ook wel meevalt aangezien m'n fifa 13 records een stuk beter zijn dan fifa 12
In fifa 12 was het volgens mij 800-1k coins ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar munten etc verdien je er toch niet mee?
als ik het goed begrijp werkt het toch nog het zelfde als nu, hij zal moeten linken met spelers om chem te halen, maar met die boost kan je bijvoorbeeld finishing of passing stats boosten.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef poker4lifee het volgende:
@JaronSoccer easiest way to explain is they are the item that decides what stats chemistry will boost.
Dus chemistry blijft iig ook nog werken zoals het nu doet lijkt mij dan? En die kaartjes hebben dus eigenlijk niks met chemistry te maken als ik het zo lees?
[..]
Als je nu in divisie 1 zit kom je alleen tegen mensen uit divisie 1. Met single matches is het niet gescheiden en kan je dus vaker tegen noobs komenAlhoewel dat denk ik ook wel meevalt aangezien m'n fifa 13 records een stuk beter zijn dan fifa 12
yeah preciesquote:Op maandag 22 juli 2013 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp werkt het toch nog het zelfde als nu, hij zal moeten linken met spelers om chem te halen, maar met die boost kan je bijvoorbeeld finishing of passing stats boosten.
Ik kan ff dit gifje niet terugvinden van dat meisje.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:08 schreef poker4lifee het volgende:
@JaronSoccer easiest way to explain is they are the item that decides what stats chemistry will boost.
Dus chemistry blijft iig ook nog werken zoals het nu doet lijkt mij dan? En die kaartjes hebben dus eigenlijk niks met chemistry te maken als ik het zo lees?
[..]
Als je nu in divisie 1 zit kom je alleen tegen mensen uit divisie 5. Met single matches is het niet gescheiden en kan je dus vaker tegen noobs komenAlhoewel dat denk ik ook wel meevalt aangezien m'n fifa 13 records een stuk beter zijn dan fifa 12
had het al aangepastquote:Op maandag 22 juli 2013 11:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan ff dit gifje niet terugvinden van dat meisje.![]()
idd, moet zeggen klinkt wel leukquote:Op maandag 22 juli 2013 11:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah preciesdus chemistry blijft dan iig nog wel hetzelfde werken allee neen kleine verandering dat chemistry nu niet alles boost ofzo maar je moet kiezen wat door middel van die kaartjes
Elke wedstrijd tussen de 900 en 1.1k coins ja, er van uitgaande dat je pakkie gaf.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
In fifa 12 was het volgens mij 800-1k coins ofzo?
Chem boost de boostkaartjes.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Chem boost helemaal niks meer dus je hebt best kans dat pace niet meer OP is
als er pace boost kaartjes zijn natuurlijk welquote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
PAC en DEF boosten op Agbonlahor en Bent. Krijgt niemand ze meer van de bal afquote:Op maandag 22 juli 2013 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Helder, dank voor de infoquote:Op maandag 22 juli 2013 11:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Elke wedstrijd tussen de 900 en 1.1k coins ja, er van uitgaande dat je pakkie gaf.
Qua coins zal het niet veel verschil maken omdat je in Fifa13 natuurlijk die bonus aan t einde van je seizoen hebt.
Maar in single matches is t veel gemoedelijker vind ik, gewoon lekker een potje voetballen zonder van die achterlijke pukkelpubers die het bloed onder je nagels vandaan halen door op de smerigste manier te willen winnen omdat ze anders niet in de divisie blijven.
Wie is jetovic danquote:Op maandag 22 juli 2013 11:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er pace boost kaartjes zijn natuurlijk wel![]()
jetovic 89 trouwensnet als v Persie
?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er pace boost kaartjes zijn natuurlijk wel![]()
jetovic 89 trouwensnet als v Persie
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:17 schreef Vijf_voor het volgende:
Kunne we eindelijk 433 spelen met de punt naar voren en 4222 met wingers
quote:Player stats featured in our new #FUT14 screens are not final. Learn about the new features: http://bit.ly/12bfXHV pic.twitter.com/7ViZ0pHms0
Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet Jovetic, maar Ibrahimovic isquote:Op maandag 22 juli 2013 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
was een snelle post jongens, jullie snappen ook wel dat ik jovetic bedoel.
daar had ik zo snel niet aan gedachtquote:Op maandag 22 juli 2013 11:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet Jovetic, maar Ibrahimovic is
SLD -quote:Op maandag 22 juli 2013 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
Waar staat dat voor wat onderaan op de kaartjes bij de spelers staat? Zijn dat die chem styles?
BAS - Basis?
PWR - Power ...
ENG - Engine
SHA -
ANC -
WAL -
GRD -
MRK - Marking?
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
Waar staat dat voor wat onderaan op de kaartjes bij de spelers staat? Zijn dat die chem styles?
BAS - Basis?
PWR - Power ...
ENG - Engine
SHA -
ANC -
WAL -
GRD -
MRK - Marking?
MRK lijkt me een marksman ("A marksman is a person who is skilled in precision or shooting").quote:Op maandag 22 juli 2013 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SLD -
SEN-
FIN - Finishing
en bij MRK gaan shooting heading dribbel omhoog, lijkt mij geen marking dus
http://uk.ign.com/article(...)ced-to-ultimate-teamquote:Currently, there's around 20-25 styles being worked one, with each given a catchy moniker like 'Sniper' or 'Anchor' to describe the attributes it enhances (the names are still a work in progress).
...
Say you're facing a team that plays with out-and-out wingers, you might want to apply the 'Shadow' style to your own wide-men, which enhances their defending and pace.
Dat kan natuurlijk. Of Wayne Bridge.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie in die screenshot 1 silver en de naam eindigt op dge. Is dat dan Routledge?
Sturridgequote:Op maandag 22 juli 2013 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie in die screenshot 1 silver en de naam eindigt op dge. Is dat dan Routledge?
Je bent toch niet zo goed als iedereen denkt.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die attributes kaarten mogen er ook wel uit. Ik verlies net WEER een finale omdat iemand attributes kaarten had op bijna al zijn spelersRot toch op man kut spel.
HJBDKVquote:Op maandag 22 juli 2013 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo goed als iedereen denkt.
komt weer puur daardoor jaquote:Op maandag 22 juli 2013 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die attributes kaarten mogen er ook wel uit. Ik verlies net WEER een finale omdat iemand attributes kaarten had op bijna al zijn spelersRot toch op man kut spel.
Jawel, maar wat kun je doen als iemand gold all attributes kaarten heeft gebruikt? Dan is het gewoon niet meer eerlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo goed als iedereen denkt.
Ik had deze kut Duitser dik ingemaakt als hij ze niet had gebruikt ja.quote:
If you can't beat them.. join themquote:Op maandag 22 juli 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, maar wat kun je doen als iemand gold all attributes kaarten heeft gebruikt? Dan is het gewoon niet meer eerlijk.
[..]
Ik had deze kut Duitser dik ingemaakt als hij ze niet had gebruikt ja.
Zo ben ik niet. In de halve finale moest ik ook tegen iemand met als clubnaam VVV VENLO die zijn team 'Bronze NonRare' noemde maar toen kwam hij met het meest belachelijke 5-2-2-1 team ooitquote:Op maandag 22 juli 2013 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
If you can't beat them.. join them
Gewoon een DS2'tje doen. ( 352 LB/RB op LM/RM. )quote:Op maandag 22 juli 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. In de halve finale moest ik ook tegen iemand met als clubnaam VVV VENLO die zijn team 'Bronze NonRare' noemde maar toen kwam hij met het meest belachelijke 5-2-2-1 team ooitVast weer iemand van XBW.
Nee, want ik speel geen 3-5-2 met bronzes. Verder heb ik dat niet ontdekt en ik wilde dat alleen proberen omdat ik dacht dat ze 9 chem zouden hebben.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon een DS2'tje doen. ( 352 LB/RB op LM/RM. )
eey heb je die nieuwe cs op steam ? Vandaag maar 4 euro en payday 2 30 preorderquote:
Wat moet je buiten doen ?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik speel geen 3-5-2 met bronzes. Verder heb ik dat niet ontdekt en ik wilde dat alleen proberen omdat ik dacht dat ze 9 chem zouden hebben.
Nou, ik ben er echt klaar mee, ik ga nu stoppen met posten en naar buiten
quote:Op maandag 22 juli 2013 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik ga nu stoppen met posten en naar buiten
eey nee man. Vandaag heb ik maar 2,50 op mn bank.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
eey heb je die nieuwe cs op steam ? Vandaag maar 4 euro en payday 2 30 preorder
zorgtoeslag a sagbhequote:Op maandag 22 juli 2013 12:21 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
eey nee man. Vandaag heb ik maar 2,50 op mn bank.
Portal.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom pest iedereen DS2 toch zo? Wie aan DS2 zit, zit aan mij vriend!!!!
Trouwens iemand die Portal2 heeft gekocht op steam? Is leuk in co-op. En als je t een kutspel vindt ben je gewoon dom
Heb 1 nooit gespeeld dus dat zou ik niet weten helaas. Maar moet nu dus nog een medestander vinden die de co-op mee wil doenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Portal.Portal 1 > Portal 2, dat wel.
twitter:RobHodson_ twitterde op maandag 22-07-2013 om 10:56:37Managers chem now included in the players 10. Max 1 chem. Managers now have a league which can be changed with a consumable. #FUT14Hybrids reageer retweet
twitter:RobHodson_ twitterde op maandag 22-07-2013 om 11:09:07EA gonna rob some poor souls with FIFA 14, dem niggas still hungry for dat paper reageer retweet
en uiteindelijk valt het reuze mee en kijken we er helemaal niet naarquote:Op maandag 22 juli 2013 13:07 schreef over_hedge het volgende:
Volgens mij zeggen we elk jaar dat het lelijker is
Ik weet nu niet of het beter is dan dat alles geboost wordtquote:Op maandag 22 juli 2013 13:42 schreef poker4lifee het volgende:
iedere verdedigende positie shadow kaartje geven waarschijnlijk, +3 met pace en +3 met defending
En engine voor de aanvallende posities
De markt is sowieso al voor een groot deel gesloopt door die name search.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:52 schreef Zhano het volgende:
Fuck, die compare mode gaat de markt slopenJe kunt als je een pack opent even die kaartjes comparen met wat er op de markt staat...
RIP SMLENOquote:Op maandag 22 juli 2013 13:52 schreef Zhano het volgende:
Fuck, die compare mode gaat de markt slopenJe kunt als je een pack opent even die kaartjes comparen met wat er op de markt staat...
DS zal er kapot van zijnquote:
Er zulllen vast wel manieren komen om te handelen, maar hoe overzichtelijker het wordt hoe kleiner de margesquote:Op maandag 22 juli 2013 13:52 schreef Zhano het volgende:
Die name search is wel handigquote:Op maandag 22 juli 2013 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De markt is sowieso al voor een groot deel gesloopt door die name search.
Kan ik ook stoppen met mijn handel in Cazorla
Ben ik het niet mee eens. Als iemand een IF wil hebben, dan zal hij toch de markt op moeten gaan om er 1 te kopen. En dan staan wij daar met ons koopwaar uitgestaldquote:Op maandag 22 juli 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
De markt op deze manier slopen betekent weinig geld verdienen door middel van handelen. Dat betekent dus dat je coins moet verdienen door wedstrijden te spelen (langzaam) of packs kopen met Euro's (snel).
Niet voor het handelen. Hoe overzichtelijker de markt hoe eerlijker de prijzen, dus hoe minder voor ons om van te profiteren.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er zulllen vast wel manieren komen om te handelen, maar hoe overzichtelijker het wordt hoe kleiner de marges
[..]
Die name search is wel handig
Maar het basisprincipe goedkoop inkopen duur verkopen wordt gewoon lastiger. Fixes is weinig aan verandert.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als iemand een IF wil hebben, dan zal hij toch de markt op moeten gaan om er 1 te kopen. En dan staan wij daar met ons koopwaar uitgestald
Verandert?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar het basisprincipe goedkoop inkopen duur verkopen wordt gewoon lastiger. Fixes is weinig aan verandert.
Als ze dan een soort progressie koppelen aan je account op het moment dat je wedstrijden speelt, dan wordt het allemaal een stuk aantrekkelijker. Nu schiet je geen flikker op met het spelen van wedstrijden.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:58 schreef Ozz-03 het volgende:
De markt op deze manier slopen betekent weinig geld verdienen door middel van handelen. Dat betekent dus dat je coins moet verdienen door wedstrijden te spelen (langzaam) of packs kopen met Euro's (snel).
Schijt aan een typo.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verandert?
Maar zolang er een markt is waar biljoenen coins in omloop zijn, zijn er altijd manieren om geld te maken. ik heb ze altijd ontdekt, en de volgende Fifa zal dat niet anders zijn.
ja joh, had je een team gemaakt, en kon je nog eens 11 3-5-2 kaartjes kopen. Dat kostte meer tijd dan het team kopen.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Schijt aan een typo.
Ja natuurlijk. Vooral posities is wss een goede manier om geld op te gaan verdienen.
Wel goed dat die formatiemarkt eruit is, die was compleet verneukt door de ab's
Idd en was ook veel frustrerender. Goede zaak dit. En kan je eens formaties uitproberen zonder meteen ladingen aan coins uit te moeten gevenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja joh, had je een team gemaakt, en kon je nog eens 11 3-5-2 kaartjes kopen. Dat kostte meer tijd dan het team kopen.
Alleen die 1 chem en 10 chem boost snap ik nog niet zo eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd en was ook veel frustrerender. Goede zaak dit. En kan je eens formaties uitproberen zonder meteen ladingen aan coins uit te moeten geven
Spelers kunnen max 9 chem krijgen gewoon hetzelfde als nu. Maar je kan een extra chem punt verdienen door de loyaliteit en die krijgt ie na 10 wedstrijden voor je team of als ie uit je eigen pack komt. Dan komt de chem dus op 10. Of je na 5 wedstrijden op 9.5 zit weet ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 14:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen die 1 chem en 10 chem boost snap ik nog niet zo eigenlijk.
Maar de manager (die nu ook een competitie heeft) kan ook nog 1 punt toevoegenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Spelers kunnen max 9 chem krijgen gewoon hetzelfde als nu. Maar je kan een extra chem punt verdienen door de loyaliteit en die krijgt ie na 10 wedstrijden voor je team of als ie uit je eigen pack komt. Dan komt de chem dus op 10. Of je na 5 wedstrijden op 9.5 zit weet ik niet
Dat is hoe ik het heb geïnterpreteerd iig
Dus je kan gewoon 4222 doen en als het niet bevalt switchen naar 4231 oid? En positie kaartjes zijn weg of die zijn er nog wel?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd en was ook veel frustrerender. Goede zaak dit. En kan je eens formaties uitproberen zonder meteen ladingen aan coins uit te moeten geven
Positie kaarten nog wel. Maar je kunt dus alles gewoon overplaatsenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon 4222 doen en als het niet bevalt switchen naar 4231 oid? En positie kaartjes zijn weg of die zijn er nog wel?
Ja dus dat is niet verandert. Ik zie het voordeel van die 10 chem dan ook niet zo.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Maar de manager (die nu ook een competitie heeft) kan ook nog 1 punt toevoegen
Ja. En volgens mij wel, dat zou anders wel kut zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon 4222 doen en als het niet bevalt switchen naar 4231 oid? En positie kaartjes zijn weg of die zijn er nog wel?
Met deze statsboost zullen de 5 atbs en 352 normaal gesproken nog steeds heel sterk staanquote:Op maandag 22 juli 2013 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Positie kaarten nog wel. Maar je kunt dus alles gewoon overplaatsen
Ben benieuwd welke formatie OP wordt. Fut 11 41212 (vond ik) Fut 12 41212 en 4321 en Fut 13 352 vooral
niet echt toch want als je op de specifieke positie kan zoeken zal winst maken ook wel wat moeilijker gaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Schijt aan een typo.
Ja natuurlijk. Vooral posities is wss een goede manier om geld op te gaan verdienen.
Wel goed dat die formatiemarkt eruit is, die was compleet verneukt door de ab's
Heb eigenlijk niks over work rates gehoordquote:Op maandag 22 juli 2013 14:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met deze statsboost zullen de 5 atbs en 352 normaal gesproken nog steeds heel sterk staan
zelfde, staan nu ook in de bio van een speler. staat dus los van die permanente attribuut dingenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niks over work rates gehoord
Met die name search kan dat niet volgens mij?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet echt toch want als je op de specifieke positie kan zoeken zal winst maken ook wel wat moeilijker gaan?
Ik heb alleen maar gezien dat die niet zichtbaar werden voor ons en dat die boosts de workrates aanpassen. Een Engine boost geeft een speler blijkbaar een high high achtige workratequote:Op maandag 22 juli 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niks over work rates gehoord
Ik heb echt precies het tegenovergestelde gelezenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde, staan nu ook in de bio van een speler. staat dus los van die permanente attribuut dingen
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfde, staan nu ook in de bio van een speler. staat dus los van die permanente attribuut dingen
Lindgrenmeisje.gifquote:Op maandag 22 juli 2013 14:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Met die name search kan dat niet volgens mij?
[..]
Ik heb alleen maar gezien dat die niet zichtbaar werden voor ons en dat die boosts de workrates aanpassen. Een Engine boost geeft een speler blijkbaar een high high achtige workrate
Tis iig zichtbaar dat had ik fout. Maar volgens mij kunnen ze wel veranderen door die boosts maar dat gaan we zienquote:
repostquote:
Die is zo goedquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja dat heb ik echt gezien in die 13 seconde.quote:
Ik heb al week geleden gezegd dat de transfer al afgerond isquote:Op maandag 22 juli 2013 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik echt gezien in die 13 seconde.
Weet ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb al week geleden gezegd dat de transfer al afgerond is
Kan niet. Er was een bod geaccepteerd, dan is het nog niet afgerondquote:Op maandag 22 juli 2013 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb al week geleden gezegd dat de transfer al afgerond is
Het is al afgerond, denk je dat alles wat nu gebeurt ook in de media verschijntquote:Op maandag 22 juli 2013 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan niet. Er was een bod geaccepteerd, dan is het nog niet afgerond
Nja ondertussen misschien wel maar een week terug verwacht ik niet. Als Tottenham op dat moment 10 mil meer had geboden was er vanalles veranderd. Maar ik geef je gelijk dat alles wat in de media verschijnt vertraging heeft.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is al afgerond, denk je dat alles wat nu gebeurt ook in de media verschijntJe ziet het vanzelf wel.
quote:Op maandag 22 juli 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
AZ is bezig met onderhandelen met een zaakwaarnemer van een spits. Dat is dus volop speculeren. Kent iemand hier een spits met een zaakwaarnemer?
Armenteros zou zomaar eens kunnen. Die schijnt interesse uit Nederland te hebben en mag wegquote:Op maandag 22 juli 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
AZ is bezig met onderhandelen met een zaakwaarnemer van een spits. Dat is dus volop speculeren. Kent iemand hier een spits met een zaakwaarnemer?
Kan er zo geen bedenken.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
Heeft hij een zaakwaarnemer?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Armenteros zou zomaar eens kunnen. Die schijnt interesse uit Nederland te hebben en mag weg
Ja dus hij past in het profielquote:
Ajax zou een optie zijn...quote:Op maandag 22 juli 2013 14:58 schreef Zhano het volgende:
Zlatan heeft ook een zaakwaarnemer en schijnt weg te willen bij PSG...
transfermarkt.co.uk staan alle agencies op en alle zaakwaarnemersquote:Op maandag 22 juli 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
Die gasten lopen ook op een schandalige manier binnen eigenlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 15:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
transfermarkt.co.uk staan alle agencies op en alle zaakwaarnemers
[ afbeelding ]
Als iedereen nou even wat geld bij elkaar sprokkelt kunnen we Mayko kopen.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
transfermarkt.co.uk staan alle agencies op en alle zaakwaarnemers
[ afbeelding ]
Nemen we hem allemaal omstebeurt een weekje in huisquote:Op maandag 22 juli 2013 15:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als iedereen nou even wat geld bij elkaar sprokkelt kunnen we Mayko kopen.
Ze zijn blijkbaar toch nodig he.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gasten lopen ook op een schandalige manier binnen eigenlijk
Ja lekker laten klussen en een balletje met hem trappen.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nemen we hem allemaal omstebeurt een weekje in huis
Kan ie in die mooie stoel van jequote:Op maandag 22 juli 2013 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja lekker laten klussen en een balletje met hem trappen.
Alleen het uitlaten is een beetje moeilijk als ik aan het werk ben.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan ie in die mooie stoel van je
Eyong Turka Enoh xdxdquote:
er is een grasveldje hier in de buurt, daar kan ik hem wel even laten uitrazen eens per dagquote:Op maandag 22 juli 2013 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja lekker laten klussen en een balletje met hem trappen.
Alleen het uitlaten is een beetje moeilijk als ik aan het werk ben.
Ja doe maarquote:Op maandag 22 juli 2013 15:24 schreef jepperdeprep het volgende:
he jongens hebben jullie de nieuwe fifa fut details al gezien? zal ik ze even posten voor jullie?
Wel aan een lijntje dan want we willen niet dat hij wegrent.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is een grasveldje hier in de buurt, daar kan ik hem wel even laten uitrazen eens per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |